Praatgroep eventquest Kleine hulpjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb geen idee hoeveel ik nog moet hebben maar gaat wel lukken :p
     
    balletdanseres, Sanham, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier t/m fase 5 klaar
     
  3. jollyblaze

    jollyblaze Forumbeginner

    misschien is het al eens gevraagd maar kan het niet vinden. hoe werkt dat eigenlijk met dropitems? krijg je een dropitem per zoveel EP's of per veldje. heeft het zin om gewassen te planten die meer EP's geven?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Alle gewassen zijn binnen. Velden weer omgebouwd naar grote velden. Bomen en stallen weer opgezet. Nu ingezaaid met (half) veredelde anjers, helaas geen supermest meer, maar zijn vanavond laat nog klaar. Hopen dat de drops zo een beetje willen gaan lopen:)
     
    Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De kans op een dropitem wordt vergroot naarmate de ep hoger is. Maar het blijft een kans. Er kan uit een veld sla ook een dropitem komen. En een veldje met rozen is niet gegarandeerd een dropitem.
    Wanneer je te weinig drops hebt, is het dus handig om s'nachts een langer gewas op te zetten.
     
    Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vraagje als ik fase 1 t/m 3 zilver doe, 4 t/m 6 helemaal hoeveel gewas en drops heb ik dan nodig?
    ....Ik heb even geen tijd om het zelf uit te rekenen :oops:.
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voor gewas heb je dan nodig: 12.580 en aan DI's heb je dan nodig: 650 Plumeaus en 603 Spuitflessen.
     
  8. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je wel.
     
  9. jollyblaze

    jollyblaze Forumbeginner

    oke tnx coco1968!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke gaat lekker alle gewassen klaar

    Nu nog de drops lange gewassen erop en we zien wel weer
    S6 all ;)
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    12.485 gewassen binnen, 477 plumeau's en 442 flesjes.
    Volgens mij gaat het toch een beetje traag met de drop items.:wuerg:
    Nog 2 oogsten en dan zijn de gewassen binnen.
     
    eevee60, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Volgens het eventklokje duurt het nog 66 uur.
    Volgens de FAQ duurt het tot 6-6-2016 om 14.00uur.
    Volgens de eventkalender duurt het tot 7-6-2016.
    Foutje in de kalender?;)
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De eventkalender zijn geuchten geen feiten. Daarvoor moet je in de kalender bovenaan het forum zijn. Daar staat ook dat het event tot 6 juni duurt wat dus overeenkomt met het klokje.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het event gaat hier lekker, ben al een mooi eind op weg met het inleveren. Morgen nog een dagje citroenen zaaien en oogsten en dan even kijken wat ik nog nodig heb. Het event duurt nog 64uur en mijn knechten nog 61uur en mijn WAC nog 58uur (daar kan ik er natuurlijk nog altijd 1 van eten). Heb de knechten uit de quest gehaald, kreeg 96uur een mooie lange.
    Kan er goed gebruik van maken want het weekend moet ik werken, maar met knechten kan ik wel even snel oogsten en zaaien :)
     
    Sanham, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fase 6 zilver ook klaar. Morgenvroeg ook goud. Plumeau blijft hier ook achter. Dus maar de spuitbussen gemaakt voor diamant, 10 stuks. Hoop morgenvroeg goud klaar te hebben en dan verder met diamant. Moet morgen lukken. Hoop ik
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  16. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb eerst alle zilveren gedaan, en nu werk ik weer naar beneden. Fase 5 en 6 helemaal af, de rest gedeeltelijk ingeleverd.
    Nog 3130 citroenen, 219 plumeaus en 22 schoonmaakmiddelen te gaan (diamant van fase 1 en 2 doe ik niet). Citroenen lukt morgen wel, en de plumeaus komen langzaam, maar zal ook wel gaan.
     
    eevee60, Sanham, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb inmiddels voldoende citroenen, maar de drops blijven bij mij ook achter. Dus zo meteen de rozen en goudbessen erop voor de nacht en hopen op meer drops morgenochtend... :oops:
     
    eevee60, Sanham, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    hier nog 131 plumeau nodig dan is het event klaar de farm weer op nieuw ingericht met mammoet en xxl bomen
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  19. voesje

    voesje Oudgediende

    Citroenen moet vandaag wel lukken....Ik heb zowaar tijd om een keer of 3 te oogsten. Spuiten lijken ook wel goed te komen maar die plumeaus...Ik moet er minimaal nog 420 hebben en dan sla ik 1 en 2 al over,dus als er mensen wat plumeau over hebben houd ik mij aanbevolen:p
     
    Sanham en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In die volgorde doe ik het ook meestal. Nu heb ik eerst fase 4 gedaan, voor 5, om te voorkomen dat ik met een grijze bonenstaak blijf zitten. Vanmorgen net voldoende drops binnen om fase 5 af te maken.

    Net als Annelies heb ik toch gekozen voor de 4 dagen knechten, evengoed doe ik 2x eventgewas per dag en daarnaast ander gewas.
    Ik denk wel dat ik nu het hele event gewoon ga afmaken, omdat het me nu geen extra knechten gaat kosten.
    Als ik me niet vergis heb ik het vandaag met 2x zaaien af.
     
    BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.