Praatgroep eventquest Kleine hulpjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ben blij dat ik op de valreep de wolkenrij heb gehaald dankzij de medespelers maar weer..:inlove:
     
  2. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik bedoelde met verkeerde keuzes maken dat sommige stallen laten staan terwijl ik denk je beter alle akkers kan leeg maken en zo snel mogelijk de event gewassen te halen zeker als je de beker nog niet op 30% hebt. En als je weinig tijd hebt kan je bomen zetten voor de di. En ja ik heb 8 sm xxl en 3 xl dus kan makkelijk praten sm is nooit een probleem. Maar zonder sm was ik ook ruim op tijd klaar geweest. Ik was zaterdag even na middennacht klaar met het event en ik koop nooit een pakketje.
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier het event gehaald terwijl ik geen sm heb gebruik behalve bij de eerste opstart.
    Verder minder fanatiek gespeeld, lees af en toe te laat geoogst
    En toch drops over. Wel had ik boomveld vol met mammoets en dus geen gewas daar, regenwoud voor de helft met sieritems. Normaal doe ik dat niet dan gaat boom veld leeg.
    Dus ik ben het met leo eens
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Terwijl Farmermikkie juist aangeeft dat hij wel veel stallen heeft laten staan. (als ik dat goed begrepen heb tenminste. Zij heeft in ieder geval lang niet alle velden gebruikt voor eventgewas.)
    Veel gevorderde spelers die het niet gehaald hebben, hebben privé voor laten gaan, en ik denk dat dat een hele gezonde keuze is.

    Zo snel mogelijk de eventgewassen binnenhalen is goed voor zo weinig mogelijk WAC, wanneer de WAC geen probleem meer is, kun je tijdens een event ook opletten of het eventgewas en de drops gelijk op gaan.

    Zelf heb ik wel gekozen voor overdag zoveel mogelijk eventgewas (2x per dag) en daarnaast andere gewassen. Alle bomen heb ik op de hoekjes laten staan. o_Ok bij mij gingen de gewassen sneller dan de drops, maar door ruim een dag van te voren weer stallen en bomen op te kunnen zetten en geen drops meer nodig te zijn, ging dat laatste deel toch nog hard.

    o_Ok zonder veel supermest was dit event wel goed te doen, ik heb 10 suzi en 100 supermest gebruikt. De eerste 2 rondes van het eventgewas, en ik denk dat veel spelers zonder veel mammoetbomen daar ook de supermest voor hebben.

    Grootste tegenvaller voor veel gevorderde spelers, was de dag korter waar niet op gelet is. In hetzelfde tempo het eventgewas zaaien, ook s'nachts omdat je op die manier al jaren een event haalt en niet als eerste klaar hoeft te zijn, en nu een dag korter hebben voor de drops, wat met 900 best een flink aantal was.
     
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik had het niet gezien coco,dat het een dag korter was anders had ik het net kunnen redden ...[toch nog beter lezen he, ....xD
     
    dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Daar kan ik me wel in vinden , ik haal ook alles eraf.En ja naar 1 nacht eventgewassen ben ik gauw overgegaan op rozen voor de nacht.
    Maar toch nog maar krap een dag over, is genoeg maar voelt voor mij een beetje als op de valreep.:oops:
     
    blackscorpion64, dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik had ook meerder dingen die anders uitvielen, Laat starten,en verkeerde stallen,bomenen gewassen staan bij aanvang, (mis je gelijk al veel DI) maar 10 SM bij aanvang, overdag andere activiteiten. gelukkig door medespelers extra DI toegestuurd gekregen. had 35 spuitbussen over
     
    Borkie en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.