Praatgroep Eventquest Dakloos

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda13

jolanda13 Teller

ik dacht dat ik bij het fokken vetbolletjes kreeg niet dus gestrand nog 63 bolletjes ga het helaas niet halen balen

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Gisteren niet super met droppen vandaag beter. Mijn eindstand is fase 1 t/m 4 helemaal af en fase 5 zilver. Nog 17 bolletjes over. Om de rest te kunnen doen waren er nog voor de minimale hoeveelheid 150 bolletjes nodig.

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmorgen het event afgesloten, maar moet eerlijk zeggen dat ik soms wel wat turbomest op de bomen heb losgelaten. o_Ok om de tijdquesten die ik had aangezet tijdig te kunnen halen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. boemer49

boemer49 Oudgediende

niet gehaald het leek zo makkelijk veel te weinig vetbolletjes .....

5. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier event vanochtend ook afgerond

6. Lieve

Lieve Halfgod

ook niet gehaald en had de velden op voorhand vol bomen en stallen gezet om goed te starten

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vanmorgen heb ik het event voor mij zelf kunnen halen. Ik heb alleen 6 diamant niet gedaan, miste nog 20 DI. Heb gelukkig het sieritem wel, maar makkelijk vond ik het event niet, terwijl ik dat gevoel wel kreeg van te voren. De stallen dropte bij mij niet goed genoeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.