Praatgroep Eventquest Dakloos

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Geeft niks Leni. Hier wil/wou het ook voor geen meter. Zelfs met de bomenmest er op niet.
    Zelf zit ik ook pas in opdracht 4, de eerste.

    Gisteren 2 velden met pindas's , 2 drops per heel veld. Nu de lange stallen van 6 uur en langer maar laten staan. Hier wordt ook niks geen mandje of dergelijke gekocht.

    Edit:

    Net een veld met apen geoogst. +16 vetbollen. Stallen blijken beter te droppen dan gewas. Al kan dat natuurlijk per account verschillen, dankzij het random gedoe.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ehhh... gewassen droppen helemaal niet bij deze quest. Kijk maar in de FAQ. Die twee dropjes die jij had van je pinda's kwamen vast van de bomen op de hoekjes, of van een verdwaalde fabriek.
     
  3. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Oeps! xD

    Daar heb ik helemaal over heen gelezen. Dat was nu ook zonde van de WAC.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had 2 akkers vol met 20 uurs bomen bij de start plus een paar pakhuizen vol. Piratenpapegaaisieritems bewaard en om 14 uur gebruikt en de 20 uurs laten staan tot de volgende ochtend. (Fiool van groei had ook nog gekund, maar dat was niet nodig.)
    Overdag korte stallen.
    (En op de watervallen zijn de sieritems blijven staan)

    Ik kreeg van de 20 uursbomen bijna 100% drops.
     
    jolanda13, BoerAnnelies en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar je hebt nu wel lekker veel pinda's xD
     
    jolanda13, Katinka1700 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Het is triestig met die drops pffffffff
    zouden er kapers op de kust zijn en vetbollen uit de bomen plukken en in de stallen stelen
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Koolmezen misschien? Ik ga meteen even bij de speculaasjes kijken of er per ongeluk een Nieuwe Vogel aan zit te komen.
     
    jolanda13, Katinka1700 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    xD;)
     
    jolanda13, Katinka1700 en janniekwak vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die 20uurs bomen hebben je echt geholpen. Ik had het 24uurs gewas er op de plantage staan, geen in meer in de avond om alles er af te gooien en weer vol te zetten. Daar staan nu stallen.
    Op het regenwoud staan altijd XXL bomen en stallen en de watervallen staan vol met stallen, bomen en sieritems. Ben nu bij 3 diamant, daar nog 10 DI voor nodig.
    Word nog moeilijk dus! Misschien dat ik morgenavond wel bomen ga zetten, kan daarna pas maandag avond oogsten namelijk.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    vrijdag 22-02-2019 14:00 uur tot maandag 25-02-2019 14:00 uur
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja ik zag het op mijn klokje, gaat hem dus niet worden voor mij. Jammer, maar helaas.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    heb het hele event af , heb alleen gewerkt met stallen en op de randjes bomen.
     
    jolanda13, -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    waar kan ik die blauwe vogelhuisjes vinden? de roze staan op het land maar de blauwe kan ik maar niet vinden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Die krijg je als prijs bij een aantal levels van de quest bij het inleveren van je drops en spullen uit je voorraad.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Het gaat hier ook spannend woden om helemaal af te ronden, de bomen kan ik nog 2 x oogsten, de stallen wat vaker.
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ondanks dat ik niet gezien had dat dit event liep en dus meer dan een dag achter liep én geen voorbereiding had ben ik bijna klaar. Hoef nog maar 20 vetbollen en die haal ik vandaag met gemak op. Heb alleen maar bomen opgezet, verder niets. Het sieritem staat al op het land :).

    ( En klaar! ).
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2019
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier is het event ook klaar, en kristalwatervallen niet eens omgebouwd Leuk event met een mooie prijs
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor spelers die graag het sier-item willen halen maar nog drops te kort komen, opdracht 6 goud en diamant hoef je niet perse te doen
    (scheelt toch 100 di's)
     
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    leuk event, al klaar.
    beetje jammer dat er voor beginnende boertjes niet een paar kleine stappen zijn ingebouwd om zo toch wat TEP te kunnen verdienen.
     
    farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    huisje gevonden dus niet meer dakloos, event af.;)
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.