Praatgroep - Elke seconde telt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier nog 400 tandwielen nodig en heb dan beide zijde's af
     
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier nog 475.Rond als een beer ook bijna klaar.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nog 145 tandwielen. Over de beer maak ik me geen zorgen, die drops komen vanzelf wel uit de stallen.
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zit hierop 96, morgen maar even kijken of het de moeite waard is om verder te gaan dan de staak.
     
  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Wij ( grote broer en ik)hebben het event afgerond.
    Wolkenrij binnen en doorgegaan tot het einde
     
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik kreeg net 20 tandwielen uit een fabriek met 8 10-uursstallen en 18 valken. De fabriek levert 8 tandwielen. Of te wel, de valken, die slechts 5 uur duren, leveren 2 DI uit 3 stallen!! Dus dat gaat wel lekker zo :)
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De staak heb ik gisteren binnen gehaald. Linkerkant is helemaal klaar maar rechts kost nog wel wat moeite. Ik sta nu bij opdracht 46, daarvoor heb ik 90 tandwielen nodig (totaal nog 763 nodig). Die kant ga ik dus niet volledig halen. Heb genoeg gefokt dus ook nog van die dingen over (44 lichtblauw en 21 donkerblauwe), was achteraf dus ook niet nodig.
     
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Heel het event uitgespeeld, had ik niet verwacht want meestal lukt een event uitspelen niet helemaal. Mede dankzij de tip van @kakelot69 om 10-12 uurs stallen neer te zetten :)
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier ook klaar, was goed te doen dit event. Lekker weer wat dierenquesten weggespeeld. Zelfs "zoete brieven" schiet nu eindelijk op. Daarna wil ik even geen lynxen en katten met bijbehorende produktstallen meer zien op mijn veld. ;)
     
    LucieSchreurs, gelderblom en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook het hele event uitgespeeld:), nu weer mijn landje op orde brengen.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier alles af
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  12. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Over enkele minuten kan in nog 11 stallen oogsten maar dan kom in nog 6 tandwieltjes tekort om de rechterkolom uit te spelen.:cry:
    Maar...ik geloof rotsvast in behulpzame boertjes.:inlove:
    Wacje als tegenprestatie komt er aan.
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Verstuurd! Als er nog meer mensen tandwieltjes, of schuimpjes (van het andere event), tekort komen, laat het dan even weten.
     
  14. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Rechterkolom helemaal klaar!:music:Met dank aan alle gulle gevers.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.