Praatgroep - Elke seconde telt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je links alles levert hoef je rechts nog maar 40 keer te leveren voor de rij, dat scheelt een hoop tandwielen. En de tussenprijsjes neem je dan ook lekker mee.
     
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oh daar had ik over heen gelezen, dan is het al een stuk makkelijker. Bedankt!

    Dat is wel een goede tip, bedankt!
     
  3. klakje

    klakje Oudgediende

    Bijna de fokstallen geoogst. morgen is het pas babyboom.
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Oh ik ook! Dankzij een post van Angelgurl waar ik las dat er nog geen babyboom is, me net ( echt ook maar net! ) ervan weerhouden om alles leeg te halen :wuerg:.

    265 tandwielen binnen. Heb gekozen voor alleen werkplaatsen. Dit omdat ik voor fiches een +1 voor werkplaatsen heb geactiveerd én een booster voor +1. Deze gaat dankzij PPP tot ver morgen door dus ik heb de lange werkstallen gewoon erop gelaten, ik haal ze er morgenmiddag af en dan zet ik stallen. ( En morgenvroeg nog een keer voor fiches +1 voor werkplaatsen :inlove:).
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    293 tandwielen uit 5 velden , linkerkant ingeleverd.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Linkerkant is klaar. Helaas drie (kleine) overslagen xD, dus ik ben toch nog maar even langs de markt gegaan maar de prijzen vielen me nog mee eigenlijk. De oogst aan tandwielen was 218, maar ik had ook wat korte stallen staan (rode konijnen) dus ik ben heel tevreden.
     
    nientje1950 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. mmans

    mmans Forum-hertog

    je kunt natuurlijk ook net wel de rechterkant helemaal vullen, door wel te fokken, voor eigen fokquesten. Dan hoef je maar tot 40 in te leveren aan de kant van de fokdieren. Tenminste, als je waarde hecht aan de wolkenrij. Ik vind de opbrengst echt te weinig.
     
    boermars vindt dit leuk.
  8. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Hier 6 velden met wat verschillende stallen, al iets meer dan 700 tandwielen, dus het valt mij reuze mee, dan wordt de rechter kolom weer eenvoudiger te doen, wel veel fokken, maar beter dan veel fokdieren inleveren, Groet Henk&Irene
     
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb links toch maar helemaal ingevuld, heb nog wat dieren over zelfs, die in verkoop gaan.
    rechts ga ik alleen gericht fokken tijdens de Babyboom.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de wolken rij gehaald alleen de prijs daarvan valt tegen slechts gedudrende 1 uur wat extra's en dan weer 10:00 uur wachten
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2020
  11. boerleentje

    boerleentje Forumleerling

    Vraagje.. Ik wil wat stallen omruilen.. en weet niet wat het belangrijkste is bij de stallen oor een di.. Geeft bijvoorbeeld een luiaardstal++ met een looptijd van 4:21 en een opbrengst van 136 TEP een drop? of is dat fout gedacht?
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het gaat vooral om de duur van de stal. Bij mij geven stallen van 12 uur (en langer) gegarandeerd een drop. Met water, valentijnsverrassing en eierpunch of kaaskoekjes duurt een 12-uurs stal nog 7.21 uur, dus je kunt ze dan 3 keer per dag oogsten.

    Als je veel howies hebt kan het trouwens best wezen dat 10-uurs stallen ook al maximaal droppen.
     
    Sintra98 en boerleentje vinden dit leuk.
  13. boerleentje

    boerleentje Forumleerling

    Dank je wel.. ik wist het echt niet
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier gaat ie lekker, ik moet nog zo'n 600 drops en het event is net een dag oud xD

    Ik ben dus toch maar aan die dagelijkse quests begonnen, dat gaat nog makkelijk lukken allemaal.
     
    -Angelgurl- en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    hallo mede boeren hoe kun je zien welke dieren er onder de vogel en de zoogdieren vallen.
    alvast dank je wel.
    groetjes corrina
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als je in de fokstal op het selectiescherm zit, zie je bij ieder dier een klein geel plaatje links onderin. Waar een poes in dat gele plaatje staat, is een zoogdier. Bij de vogels, staat een vogeltje.
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  18. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Gisteren de wolkenrij binnen gehaald en de rest van de prijzen is even afwachten. Mn fokhotel staat nu nog een keer vol, maar daarna stop ik ermee. Even supervoer weer aanvullen.
     
  19. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier ook wolkenrij binnen
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nog 475 tandwielen te gaan en de badges al binnen.
    Weet niet of ik aan de linkerkant ga inleveren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.