Praatgroep - Elke seconde telt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Volledig mee eens de aantallen zijn er dik over de vogel en zoogdier badge dan moet je nog vis apart doen nee te is te
    Iedereen die meedoet Heel Veel Succes!
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  2. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik heb even gekeken, wat ik aan fokdier heb, maar hoewel ik best wat op voorraad heb staan, kom ik toch 36 verschillende dieren tekort, waaronder de blauwe keizersvlinder, de bosbij en de gymkameleon. Deze zou ik dus bij moeten fokken, maar ik krijg daar geen badges bij.

    Als er BBD komt, dan denk ik, dat ik voor de lol wat ga fokken. Verder niets ombouwen, de dieren die er staan zullen een paar DI geven. En dan lever ik rechts in tot waar ik toevallig kom. Maar links, dat gaat hem gewoon niet worden!! Veel te duur. Nogmaals, erg jammer.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Precies mijn idee is er iemand van game-disign tegen een houten balk aan gelopen. Misschien hersenschudding.
    Deze aantallen zijn echt belachelijk, zeker gezien je er voor terug krijgt. Ik sla deze ook over. :oops:
     
    rikmark vindt dit leuk.
  4. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi bedankt voor je antwoord ik ga het ook zo doen nu lange stallen en morgen konijnen en duiven doen het vaak heel goed
    Gr en s6 all
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Precies mijn idee. Die paar bruine kippen voor 350 seizoenspunten ga ik wel doen. Rechts zie ik wel hoe ver ik ga komen.
    Ga ook nog een paar dagen weg, dus komt wel heel goed uit om nu dit event over te slaan.
    Nog even kijken wat de dagelijkse questenreeks gaat doen en dat trek ik mijn definitieve plan.
     
  6. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik ga een deel van de rechtse gedeelte doen. links laat ik zo goed als zitten. vind het te veel fokdieren inleveren.

    voor de werkstallen kan je guavejam, een taaitaai eten. deze geven beiden 5% snellere werkstallen en een voorjaarsboeket zelfs 10%.
    net als de eierpunch en valentijnsverassing moet je deze bij goud inleveren.

    misschien helpen er voor de extra drops om obatzda of een zomerboeket bij zilver in te zetten.
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nog genoeg questen openstaan, waar dieren moeten worden ingeleverd. Dus ga de stallen die daarvoor nodig zijn er weer opzetten. Als de stallen, zoals meestal het geval is (muv. de hele korte stallen) 1 op 1 droppen dan valt het best mee. Als alle velden volstaan heb je er al bijna 250 opstaan. Dan zou je met 6x alle stallen oogsten de tandwielen klaar hebben.
    Ik ga vanavond even kijken hoe mijn voorraad fokdieren ervoor staat. Anders ga ik alleen de rechterkolom spelen, maar ik denk dat ik wel redelijk ver ga komen met wat ik al heb.
    De wolkenrij vind ik eerlijk gezegd ook wel wat magertjes.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Tja ik ben niet zo thuis met het fokken, en als ik de eerste reacties lees..........ik doe ook liever de quests met het oog op Babyboom.
    Ik heb wel die neonvlindercocoon versie 3 staan op huisdierenverblijfeiland die geeft ook een oogstbonus +1, en de andere oogstbooster moet ik ook hebben, zie wel waar ik kom, maar ga niet voor die wolkenrij.
    Dus alleen beetje kijken voor wat prijsjes.
     
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb de motel vol gegooid met van alles en nog wat zie wel wat er uit kom ;)
     
    boermars en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga wel meedoen. De rij is een beetje sneu inderdaad, maar de tussenprijzen vind ik toch wel de moeite waard. Ik bedoel: seizoenspunten, supermest, partytickets, farmmunten en kistjes kan ik altijd wel gebruiken xD Fokdieren voor de linkerkant heb ik wel zo'n beetje op voorraad, en die paar dingen die ik niet heb kan ik zonder al te veel omhaal fokken. Supervoer heb ik ook genoeg, dus ik ga er gewoon voor.

    Alleen mijn voervoorraden zijn zoals te doen gebruikelijk een beetje droef, maar daar kom ik vast wel uit.

    Oh en nog een tip: als je kistjes op voorraad hebt (maffe dieren, blije dieren) maak die dan eens open. Ik maak mijn kistjes altijd meteen open dus ik hoef me daar niet meer mee bezig te houden, maar daardoor heb ik dus wel zo veel van die fokbeesten in de schuur ;)
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo dit is pas een event zeg. xD Ik sla helemaal over zowel links als rechts. Mij te veel van alles.
    Maar vind het wel een leuk event en zou bijna zeggen ik ga toch proberen om mee te doen.:music:

    Iedereen veel fok en tandwiel plezier. xD
     
    janniekwak en gelderblom vinden dit leuk.
  12. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dank je mikkie, zo fijn de uitleg.
     
    _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik doe ook mee. fokhotel staat vol.
    ik heb bijna alle fokdieren op voorraad en de velden staan vol stallen. moet goed komen denk ik.
    succes iedereen
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Morgen zal ik eens even goed lezen wat we moeten inleveren, wat ik heb en wat we er voor terug krijgen. Dankzij bommel heb ik net in enkele minuten mijn fokhotel vol gezet. Ik heb nog mummie kamelen nodig, dus fokken is hier geen probleem en met de koekkoeks ben ik ook nog steeds niet klaar. SV is ook het probleem niet, dus...

    Er worden wel heel veel fokdieren gevraagd en de reacties hier zijn niet om naar huis te schrijven. Ik ga morgen effe rustig alles op mijn gemak bekijken. De farm staat nog voor een groot deel vol met stallen van het vorige event.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Gisteren dacht ik dat ik niet mee zou doen, alleen ik heb nu de fokbeesten bekeken en ik mis maar 10 soorten die ik zou kunnen bijfokken. Alleen ik heb nu maar op 1 veld korte stallen. Zou ik het nog redden qua tandwielen om mee te doen? Ik denk het haast wel omdat ik maar 1 keer mis. Iemand een tip?
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2020
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hoor, waarom niet? Mijn ervaring is dat stallen van 10 of 12 uur prima droppen, en die kun je met valentijnsverrassing en eierpunch/kaasknabbels drie keer per dag oogsten. Ik schat dat je op die manier je tandwielen binnen drie dagen bij elkaar hebt.

    Zelf ga ik voor koeien op de farm, en koala's op Baha. Koala's duren wel wat langer maar het voordeel is dat de productietijd van het voer lekker kort is.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Bedankt! Dan ga ik het gewoon proberen. Heb komende dagen toch tijd genoeg om te oogsten.
    Ik heb nu 1 veld met alle dieren van baha staan die ik laat staan en dan zet ik voor de rest ook wel veld koala's neer.
    Voor de andere velden moet ik nog even kijken welke dieren handig is.

    Bij een fokevent komt meestal ook een babyboomdag he?
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Er staat nog geen babyboom aangekondigd, maar ik ga ervan uit dat die nog wel komt. Voor nu heb ik dus alleen de fokjes erin gestopt die ik nodig heb om de linkerkant in één keer af te kunnen maken. Dat waren er maar 16, waarvan slechts 2 fokjes die geen badge opleveren. Dus dat viel alles mee.
     
  19. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ohja dat is wel goed te doen dan!
    Ik ga denk ik sowieso pas inleveren als ik alle tandwielen bij elkaar heb, want anders zou het zonde zijn van de fokdieren die je al hebt ingeleverd. Al zijn de tussenprijsjes ook wel leuk.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je hoeft niet alles te doen voor de wolkenrij. Die krijg je na 100 opdrachten. Als je niet alle tandwielen hebt kan je er dus ook voor kiezen het laatste stukje van die kant niet te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.