Praatgroep - Eivaren schilder

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De wekker gebruik ik niet, zonde van mijn gewassen, de boom wel binnen, lang gewacht maar dan toch eindelijk gekregen:inlove:xD
    Zo en nu op het gemakkie verder, zie wel waar het schip strand.:music:
     
  2. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    De stand staat nu op 9 spelletjes, kan door mijn werk niet zoveel oogsten als ik zou willen maar probeer dit weekend tussen alle gezelligheid met kinderen en kleinkinderen door toch mijn slag te slaan. Ik vind het in ieder geval leuk:D
     
    Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    12x gespeeld, ik vind het wel een leuk spelletje :). Ik ga eerst voor de TG, dan de ahuehete, daar heb ik er al wel 1 van maar een 2e is nooit weg. Ik doe alles met de wekker, zonder word ik op slag zenuwachtig en gaat het harstikke fout ;).
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier 14 keer gepeeld, nu ik het eenmaal doorheb is het leuk, wel met de wekkers.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij gaat het ook niet zo hard hoor, hoewel ik netjes op tijd oogst. Maar met 'slechts' 16 spelletjes per dag komen we ook waar we wezen willen xD
     
    Katinka1700 en Margreeth vinden dit leuk.
  6. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Ohh, de Ahuehuete is bijna binnen, zo fijn die staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje:music:;)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lekker Jacq57
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  8. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    De stand staat hier inmiddels op 13 en ik verwacht er nog wel 3 bij vanavond ;)
     
    Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    waar krijg je die ahuethuete bij?
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    gevonden hihi
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou hier gaat ie helemaal niet zo snel. Ik was gisteren zo laat terug van werk dat ik heb geoogst en het eventgewas op grote velden met suzi heb gezet. Vanmorgen 1 ronde gedaan met suzi en natuurlijk WAC, SM met WO. Maar door alle afspraken was het pas in de middag dat ik weer kon oogsten. Daarna alles op kwartveldjes gezet en die eerste oogst is zojuist binnen gehaald. Morgen werken en zondag de hele dag weg. We zullen zien waar dit schip gaat stranden.
    Heb nu 3 in de molen staan en de 1ste gratig gisteren gespeeld.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    Geloof dat ik het snap, ei is verdeeld in vakken, het konijn laat zien wat het moet worden en met de kleurtjes klieder je hem mooi in en de wekker geeft je meer tijd.
    Ik ga pas met de paasdagen aan de schilderklus.
    ondertussen heb ik de molen geactiveerd voor 50 wekkers.
    Fijn event dit keer, met mooie wolkenrij!
    succes allemaal alvast.
     
    Katinka1700 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Zoooo, ik begin opnieuw met sparen, ik had net eindelijk die ahuethuete binnen en heb hem maar meteen gepoot en flink wat mest gegeven ;). Ik betwijfel wel of ik het event ga halen, maar die boom is tenminste binnen
     
    Katinka1700 en boermars vinden dit leuk.
  14. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    zo is het geertrui we doen ons best toch al zijn we niet de jongste niet meer ;)
     
    Geertrui59, Katinka1700 en boermars vinden dit leuk.
  15. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Bij eierschilderen staat naast je aantal munten voor dit spel een knop met winkel erop. Als je
    daarop drukt kom je bij de winkel waar je je munten kan verzilveren voor diverse dingen en een
    daarvan is de ahuethuete boom. Hij kost 250 eier-game munten
     
    farmermikkie, Katinka1700 en gelderblom vinden dit leuk.
  16. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ik heb nu 21 x de mini game gespeeld, en heb 18 prijzen gekregen.
    Klopt dit, kan dat nergens terug vinden?
    Leuk event.
    Val wel met mijn kontje in de boter, geloof dat het 3 jaar geleden is dat ik gespeeld heb
     
    Margreeth en Katinka1700 vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kunt dat natuurlijk in het spel zelf zien, er staat in de rechterkolom hoeveel punten je hebt gehaald en je kan daar ook zien welk level van inleveren voor punten je bent.

    Je kan het ook n de faq zien: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/paasevent-2019-eivaren-schilder.32747/

    En het klopt dat de prijzen uit de punteltabel achter gaan lopen op het aantal gespeelde spellen, zelfs als je elke keer het maximum van 25 punten behaalt, want als je hoger komt heb je steeds wat meer punten nodig voor de volgende prijs, meer dan de 25 die je uit een spel haalt.
     
    nientje1950, Katinka1700 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb een probleem met de gekleurde rijen
    wanneer ik de rode aanklik en daarna de blauwe dan veranderd de kleur maar gaat niet over in de gewenste rode punten op blauwe achtergrond. Wat doe ik verkeerd ik heb ook niet het hele speelveld in beeld.
    de score balk staat niet permanent in beeld
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de teller staat op 31 gaat lekker zo :music:
     
    Katinka1700 en boermars vinden dit leuk.
  20. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Als je de rode en daarna de blauwe verf aantikt kan je meteen het ei aantikken met de kwast: pas op het ei mengen de kleuren zich, niet in de verfbakjes. Bedoel je dat soms?
     
    Katinka1700 en boermars vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.