Praatgroep - Eivaren schilder

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou, ik ga gewoon weer foto's maken. Dat beviel me prima, toen met het taartenbakken xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat gaat niet werken omdat je als je plaatje ziet direct moet beginnen met schilderen
    foto maken en terug kijken kost teveel tijd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Iedere keer weer met muis naar dat konijn om te kijken kost ook weer tijd, want je penseel is weer van het ei af. Zullen gewoon moeten kijken wat het slimst is qua tijd. ;) Daarom zei ik dat het toch misschien slim is om die eierwekkers te maken zodat je meer tijd hebt.

    Zonder eierwekker heb je 1-10 sec als je voor volle 25 punten gaat
    Met eierwekker heb je 1-30 sec als je voor de volle 25 punten gaat.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Precies. Zo verschrikkelijk veel tijd kost het nou ook weer niet, zo'n foto.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het penseel verdwijnt pas als je een eierlaag hebt aangeklikt of een kleur met penseel opnieuw aanklikt als correctie.
    Maar in de test moest je echt op Sylvie klikken voor je het voorbeeld weer zag, het werkt niet als tooltip.

    Nou kost een klik 0,1 sec dus dat is goed te doen.
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Okee thx voor de uitleg, ga het morgen gewoon proberen met en zonder eierwekker, kijken wel wat het beste werkt voor mij.xD
     
  7. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik ga ook foto's maken. Omdat ik met een vergrotingsprogramma moet werken, zie ik maar 1/4 van mijn scherm in beeld. Op het voorbeeld klikken, heeft dan geen zin, dat is toch weer uit mijn beeld als ik naar de kleuren ga. Foto kan ik naast mijn beeldscherm houden.
     
    jolanda13, Margreeth, vinc051 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Het zal zichzelf wel weer uitwijzen, steeds als ik denk: wat ingewikkeld, dan loopt het op rolletjes en als ik denk: een makkie, valt dat tegen.
    Gewoon maar weer gewoon spelen, dankzij Miekjes tips, komen we toch goed beslagen ten ijs.
    Dank Miekje.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier uit me kwartveldjes naaldroos 433 di's en uit me saguaro 502 di's gekregen, totaal 935 di's
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Ik heb er iets meer gehaald 946 di's
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Maar goed dat je het meldt dat je ook van baha drops heb. Ik heb niet goed gelezen en dus baha al geoogst vanmorgen. Dank je.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Te lui geweest om om te bouwen, 497 drops
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    zo te zien droppen bomen niet echt goed Heb 573 Di
    baha vol met bomen op farm hortensia en aantal bomen
    Op andere boerderij had ik op baha gewassen staan (ginseng en hoya) en farm honingklaver en had daar 787 di
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En van de bahama akkers?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo op 4 accounts geoefend met schilderen
    eerste keer 22 punten andere 3 25 punten
    plaatje bleef gewoon in beeld staan hier alle keren
    Wel eierwekkers aan het maken
    waren nu allemaal enkele kleuren ging makkelijk dus nog geen combinaties
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    bomen blijken minder te droppen als lange gewassen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb dus voor een event altijd zoveel mogelijk gewassen staan. Een paar events terug, bleek dat drops juist uit de dieren kwamen en werd gezegd dat we meer gemengd neer moeten zetten. Nu heb ik per ongeluk gemengd staan doordat ik baha niet meegerekend had en daar nou juist bomen en dieren had neergezet. Op de gewone boerderij kwamen er ruimmm meer dan 100 per veld, op baha zag ik 54 voorbijkomen :cry:

    Normaal zit ik altijd goed in de drops, nu had ik er voornamelijk door de gewone velden gelukkig alsnog 641, maar dat had dus duidelijk meer kunnen zijn. Gelukkig dropt het dus blijkbaar goed (nog niet naar de benodigde aantallen gekeken) en ga ik snel beginnen met inhalen :p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    jeetje zeg, die 10 sec zijn voor mij niet genoeg.
    Het voorbeeld bleef staan, dus daar hoefde ik me niet druk om te maken
    direct begonnen met klikken en ging als een tierelier en toch maar 7 punten (extra)
    Ei heeft 5 lagen, haal je dus als je sneller bent dat 1 klik per seconde (twee klikken per laag, 1 op kleur en 1 op ei)
    Dat wordt flink oefenen voor dat het lukt.
    Ik ga maar wekkers aanmaken, is wat relaxter.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Goed plan pillow ik haal nu nog wel de 25 maar denk dat met gecombineerde kleuren deze dame ook wekkers in gaat zetten
    Elke dag de wortelen en selderij uit het rode mandje kopen
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  20. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ja, is jammer dat de molen bijna een uur bezig is, maar het is het wel waard.
    Ik heb een ingebouwde muis op mijn laptop, dus echt veel sneller ga ik niet worden ben ik bang.
    Hup aan de slag dus... en dan gewoon 25 punten per keer scoren ipv 22, moet lukken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.