Praatgroep - Eitjes en konijntjesdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yep...klaarrrr......:music:.....kei leuk
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    0ok net klaar... en weer door voor de leuke prijsjes tussendoor:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik denk dat ik de wolkenrij toch nog ga halen, had ik echt niet meer verwacht. Ik moet nog 2 stappen inleveren, maar denk dat dat nog wel te halen is. :D
     
    schaapje52, Roadrunner14 en vinc05 vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    :wuerg: Volgens mij loop ik achter moet nog 3 stappen inleveren :eek:>:(.
     
    schaapje52, -mikmak- en vinc05 vinden dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Vanmorgen de wolkenrij gehaald. Ik ben nu met de laatste stap bezig. Maar blijf daarna nog door gaan met zaaien. Voor de leuke extraatjes
     
    schaapje52 en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier met de laatste stap voor de wolkrij bezig. als ik goed heb gereken haal ik dat morgen rond de lunch
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier eindelijk ook helemaal klaar. Na de laatste oogst kwam ik welgeteld vijf gewassen tekort, dus ik heb gewoon alles geleverd en lekker afgewacht tot die vijf gewassen vanzelf werden bijgeboekt xD Nu ga ik nog te hooi en te gras wat lange gewassen zaaien, voor de dropjes.
     
    schaapje52, BoerAnnelies, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ha ha...altijd baas boven baas...xD....maar je kunt het...ga ervoor....dealen met die hap...hup venus hup.....8)
     
  9. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ja, zijn zeker leuke prijsjes, nog 1x en dan ben klaar en dan ga ik ook gewoon door. Heb al bijna een heel veld met mysteriestallen en raadselbomen op Baha:D ben benieuwd wat er allemaal uit komt en ik hoop op iets wat ik nog niet heb:music:
     
    schaapje52 en annigjen vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog bijna 1200 gewas nodig voor de wolkenrij. Ik denk nog steeds dat het moet gaan lukken, maar zal er wel om gaan spannen. :music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog 1800 gewas :sleepy:denk dat dat onmogelijk is maar ga gewoon door:) zie wel hoever ik kom
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat word wel erg moeilijk. Per oogst heb je 140 gewassen, soms 5 extra als je direct inlevert. Het gewas doet er met water en mest 3uur over. Gisteren kon ik 6 oogsten op de dag halen, maar dan ben ik op tijd uit bed, oogst ik op tijd.

    Ik had niet verwacht dat het mogelijk zou zijn om het event te halen. Gisteren dus 6x geoogst. Vandaag moet ik nog 4x en dan is het event klaar. Ik ben vanmorgen later begonnen, maar 4 oogsten op 1 dag als ik niet werk ga ik halen. Hoop dus vanavond het event af te kunnen sluiten.

    Oh ja dinsdag is er kortingsdag. Mijn fokhotel heb ik leeg gelaten, die ga ik dan weer vullen. Zijn er nog geruchten wat de volgende fok gaat worden?
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Bijna Bijna nog 240 wonder eiplantjes dan ben ik er :D8)
     
    LucieSchreurs, hendrika73, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja, jullie kunnen het hoor. xD Dan was schaap dit keer wel heul erg snel, hihi. :)

    Hier al zo veel mooie prijzen gekregen en ja ja nu een Zebra oranje en Flamingo oranje, beiden had ik nog niet. :inlove:
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja Ja heb het ook gehaald en is nog tijd over om extra prijsjes binnen
    te gaan halen , ben dus helemaal happy :D:D.
     
  16. harriejose

    harriejose Forum freak

    Goegedaanjochie:p
     
    schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  17. john-j

    john-j Forum-hertog

    wat is de eindtijd van dit event???
    kan ik nergens vinden

    mvg john-j
     
  18. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Ik heb het ook gehaald tot het einde :D:inlove:
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  20. john-j

    john-j Forum-hertog

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.