Praatgroep - Eitjes en konijntjesdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dit heeft die van mij ook. Als hij water aan het geven is, is die te druk en wil hij geen cadeau.
    Op andere plekken wel, maar phoe wat is dat dier langzaam. Mijn zoon heeft net de 32 cadeaus die er nog waren weggewerkt, maar zelfs hij vond het lang duren xD

pipelepo, LucieSchreurs en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Voor niet etende konijn links onder bij # 77 voor mogelijke oplossing.

Het gaat langzaam verder ,nu bezig met de 340 eierplanten.
    Om 23.00 uur het lange gewas er op.

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. broerd

broerd Forumbeginner

Had hetzelfde dat ik het konijn niks kon geven. Oplossing: als je het spel opstart in de b.v. chrome en niet via de app, verschijnen de knoppen wel in beeld.

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Kakelot69, bij de andere konijnen kan je ook melk inleveren. Is dus op 3 plekken waar je melk kan leveren. Even konijn aanklikken en het groene balkje met pakje melk, helemaal rechts aanklikken en dan schiet konijn weg en krijg je cadeau. Is wat trager als anders maar even geduld. Als je midden op balkje klikt doet die bij mij niks en helemaal rechts wel. Tip van mede farmer #77 staat de tip.

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. kian2003

kian2003 Gelegenheidsauteur

konijntje heeft geen zin in melk maar dat kan wel wachten, beloningen zijn niet zo denderend van hem(haar?) dat het wel even kan wachten. Jopie geeft wel leuke beloningen alleen krijg ik weinig hagelslag voor hem. Arme Jopie:oops:

6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier doen de konijntjes het goed en zeker de roze.....al een paar tulpguldens gehad...:music:...voor nu welterusten en iedereen een fijn paas weekend...:inlove:

jolanda13, schaapje52, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier ook al fijne en leuke geschenken gekregen..
    alleen, het duurt zooooooooooooooo lang om de figuurtjes te voederen
    slaap wel iedereen en morgen gezond weer op
    ik hoop op een zonnige dag met weinig wind
    ik weet nu al dat we 's avonds de kinderen en de kleinkinderen met partner (vriendje) mogen ontvangen met
    verse chocolademelk en paaskoeken met jonge kaas
    ik kijk er al naar uit :):)

jolanda13, schaapje52 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben er al achter waar het hem in zit: de client is de boosdoener. Als ik op de normale manier inlog doen de konijntjes het prima xD

jolanda13, pipelepo en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. slang69

slang69 Forumleerling

Je hebt gelijk. In de stand-alone client worden de inleverknoppen op de verkeerde plek van het scherm getoond, volkomen onwerkbaar. In de browserversie werkt het inderdaad prima. Dan daar maar de melkkartonnetjes inleveren. :)

Laatste bewerkt: 16 April 2022
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. vinc05

vinc05 Forum freak

11. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Bij mij verschijnt er helaas geen haas, al van alles geprobeerd maar niets werkt. Heeft iemand nog een idee hoe dit werkend te krijgen? Alvast bedankt!

12. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Speel je soms met de client (stand-alone)?? zie post 88 en 89 hierboven van kakelot69 en slang69. ;)
    Misschien een optie om gewoon in te loggen dat schijnt voor hun te werken.
    Anders dit eens lezen:
    https://board-nl.farmerama.com/threads/eitjes-en-konijntjesdag-dwars-paaskonijn.40180/

Laatste bewerkt: 17 April 2022
    jolanda13 en slang69 vinden dit leuk.
  13. Gretha45

Gretha45 Junior expert

Bij mij werkt het om in de instellingen de zoom naar 80% te zetten. Ik werk in client.
    Blijft traag maar groene balkje komt op goede plek om op te klikken.

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

In Clubhuis de Boerenhut staat voor iedereen die langs wil komen een gezellige paasbrunch klaar. :music:

jolanda13, pipelepo, vinc051 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. slang69

slang69 Forumleerling

Een toevoeging: in de browserversie van het spel is het onmogelijk om het konijn melk te geven terwijl hij de wortels water geeft. Het venstertje verschijnt wel, je kan op "Cadeau doen" klikken, en dan gebeurt er gewoon niets. Je kan wachten tot je een ons weegt. Niet dat ik de prijzen van het konijn nou heel belangrijk vind, maar het is zo echt niet te doen. In stand-alone kan je niets geven, en in de browser alleen maar totdat het konijn bij de wortels staat.

Gelukkig zijn de prijzen in het midden en de hoofdbeloningen wèl de moeite waard, dus het event is best leuk, maar ik begrijp niet hoe dit event door de testfase heeft kunnen komen. Eerst al die onbegrijpelijk hoge aantallen (voor een "gemiddeld tot moeilijk" event), en daarna de niet-of-amper-werkende konijnen. Misschien is er op het laatste moment na het testen besloten het event-veld te gebruiken ofzo... Nou ja, er zijn ergere dingen. :)

Edit: dank je Fam.Farmer. Zoom op 100% zetten lost inderdaad ook véél op.

Nog een edit: ik werk op een laptop met een tweede scherm er aan. De inleverknoppen komen op verschillende plaatsen in beeld als ik het stand-alone spel op de monitor of op het laptopscherm zet.

Laatste bewerkt: 17 April 2022
  16. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Slang69 dat had ik ook, maar als je in de browser speelt en als het konijn wortels water gaat geven klik dan op het konijn en klik dan in de groene balk helemaal rechts in die balk dus net naast het melkpak aan de rechterkant. Dat ging bij mij toen wel goed en kon ik verder. Misschien iets dat ook bij jouw lukt, wie weet.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

bagger ik heb mij een uur verteld met het rekenen wanneer mijn gewas klaar is. Helaas, ik ga na bed en morgen een dagje weg met het gezin. Sta bij het punt dat ik 210 paaslelies moet inleveren. Ik ga zien hoever ik ga komen in dit event.

De extra cadeautjes die we krijgen van de dieren zijn wel erg mooi meegenomen. Blijft jammer dat het konijntje zo langzaam is.

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu t/m 7 ingeleverd. :music: Gaat wel lekker en mooie cadeautjes al gekregen. Nog stekjes en stallen op het land zetten. :)

Kijken tot hoe ver wij vandaag weer gaan komen. :music:

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier gaat het ook wel prima, morgen werken, dus maar eens kijken hoever we dan zijn. Kan altijd het acht uursgewas opzetten. En inderdaad al veel mooie prijsjes gekregen

20. -angel661-

-angel661- Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Bij mij lukte het ook niet om melk te geven linksonder, ik druk nu op het melkpak in de button rechts en het gaat nu goed.
    Misschien een ideetje om het ook te proberen.

Laatst bewerkt door moderator: 18 April 2022
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.