Praatgroep - Eitjes en konijntjesdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Mijn konijn wil ze helemaal niet. In het begin ging het prima maar nu wil hij niks meer. Ik denk dat het arme dier het te druk heeft. Hij moet best veel werk doen xD

jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Bij mij wil het konijn geen kadootjes als hij links onderaan de worteltjes begiet. Bij de andere taken vindt hij het blijkbaar minder erg om gestoord te worden, want daar neemt hij ze wel aan.;)

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Inderdaad, worteltjes zijn dan ook wel heel belangrijk voor een konijnxD

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Inmiddels is de tekst "en dropitems" uit de FAQ verwijderd...:music: dus kun je lekker uitdelen aan de figuurtjes;)

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dat konijn wil bij de worteltjes geen pakje melk van mij. xD Hij blijft lekker water gieten op de worteltjes maar drinken ho maar.
    Elders neemt die het wel. :music: Wat een dondersteen is het toch. xD Even heen en weer van scherm, dan staat konijn ergens anders en wil gelukkig na veel getreuzel toch wat drinken. :D

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Volgens mij gooit ie de melk gewoon in de gieter en doet net of het water is.
    Heb 150 pakken melk gegeven en maar 3 kado'tjes gehad.

jolanda13, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Lieve

Lieve Halfgod

Ja aan de wortels neemt hij of zij haar tijdxD maar hoe zou je zelf zij als konijnxD
    Het vervelende is kruipt wel veel tijd in om zijn melk te geven, spijtig de prijzen zijn dan ook niet in vergelijking met de namaak paaskonijn

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. valkenier

valkenier Levende forumlegende

ik denk dat de melk over:p de datum is

jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Zou er karnemelk in zitten. xD Of die lange houdbare melk, brrrr, griezel nu al alleen bij de gedachte. :oops::oops:

10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mijn blauwe konijn wil juist alleen melk als ie worteltjes staat te plukken. Voor de rest vertikt ie het ten enen male, hoe lang ik ook wacht. En het is ook nog eens een raar konijn, want hij plukt bijna nooit worteltjes, ongeacht hoe vaak ik even naar een ander veld ga. Dus ik zit nu met 27 melk, en het event is net een dag oud. Dat gaat me een melkplas worden!

LucieSchreurs, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik kan ook geen konijntjes voeren staat er niet ?
    Helaas Als hij bij die gele loopband staat kun je hem niet voeren ?
    Gr Tineke

12. schaapje52

Volgens mij wil die gewoon chocolade eitjes hebben ipv melk. xD

Ik heb nog wel steeds alles in kunnen leveren via de andere 2. Die met roze pakje geeft hele mooie prijzen. :music:

Nu 3 ingeleverd op de balk. Gaat lekker hoor. :D

Laatste bewerkt: 15 April 2022
  13. vutter

vutter Junior expert

de gele transportband werkt niet

14. slang69

slang69 Forumleerling

Als ik het konijn (haas?) bij de roze transportband een melk probeer te geven, kan ik nog nèt een klein stukje van het "cadeau doen" schermpje zien verschijnen helemaal rechts bovenin. Als ik bij de kiepkar op het konijn klik, komt er een heel klein deel van het wolkje in beeld, boven het vakje met je aantal sterren. Maar niet genoeg om op te kunnen klikken. En ook bij de paashamster komt het venstertje met "cadeau doen" op de verkeerde plek, een heel stuk naar rechts ipv vlak bij het figuurtje.

15. kakelot69

Dat roze konijn geeft zeker mooie prijzen! Ik heb al een hele zooi stekjes op staan xD

Maar ik zou het toch ook wel leuk vinden om mijn melk ook eens kwijt te kunnen.

kian2003, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Heb je geen melksilo op je boerderij. xD

jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  17. vinc05

vinc05 Forum freak

Farm Farmer en Doppie schrijven :
    bij konijn linksonder op konijn drukken en dan bij zn groene balk zo ver mogelijk aan de rechterkant van de groene balk drukken dan werkt t wel.

Gaat bij mij ook op deze manier.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Dank je wel hoor!

Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt bij konijn bij wortels. Maar ook bij de andere konijnen werkt het super. Het gaat ook sneller en zie nu de prijzen ook. :music::music:

jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb nu 1 x boven ingeleverd.....draai ik eindelijk een keer een oogstbonus heb ik er niks aan met het event...:oops:

schaapje52, jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

Maar mijn konijn staat dus nooit links onder. Gewoon nooit.

Ik heb nu 36 melk en ik kan er niks mee. Gelukkig doet dat roze konijn het prima dus ik overleef het allemaal wel, maar ik vind het wel irritant.

schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.