Praatgroep - Eitjes en konijntjesdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event en voor wie het eventgewas zoekt: het staat oogstklaar op het eventveld :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Leuk, ik ben weer van de partij.
    Suc6 voor degene die ook meedoen.

    Enne, Fijne Paasdagen allemaal.
     
    Dorette58 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    Goedemiddag allemaal :) Ziet weer weer leuk uit!
    Ik mis in de FAQ eigenlijk wel, wat de actuele beloning is bij inleveren van de hoofdtak: ik neem niet aan, dat ik dan iedere keer (na inlevering van fase 5) 3 tiki-mysteriestallen zal krijgen!

    Of zie ik iets over het hoofd?

    Suc6 allemaal!! En fijne Paasdagen ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Supervoer en farmmunten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik doe ook mee hoor. :music:

    Op het speciale veld is altijd leuk spelen vind ik zelf.
    Supervoer en munten in de zijarmen weer mooie prijzen.
    Ik heb alles op voorraad, jippie.

    Iedereen veel speelplezier en succes. :D Niet gauw alle eitjes opeten hoor. :)
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    Dank voor je reactie, Enk!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik doe ook mee.
    Spelen op het event-veld vind ik altijd leuk. Welke akkers kon je daarop ook alweer het beste gebruiken? 1x1? 1x2? of 2x2?

    Fijne Paasdagen allemaal!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heerlijk, twee weken voorraden bakken en supermest sparen en intussen ook nog leuke prijzen binnenhengelen met een event! Ik ben d'r weer bij hoor.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik heb eens zitten rekenen (met de nieuwe aantallen) en ineens ben ik een stuk minder enthousiast. Om alleen de rij te halen moet je 68 keer korte gewassen oogsten en 15 keer lange, en dan heb ik de vermeerdertijd nog niet eens meegerekend. En daar heb je dan 12 dagen voor, dus dat wordt zeven keer per dag oogsten of zo want buffs en SM werken niet op het eventveld. Nou dat ga ik echt niet redden hoor, want ik moet ook nog af en toe werken en zo en ze kunnen het daar vast niet waarderen als ik om de haverklap tien minuten weg ben om puffin aan te trappen.

    Sorry hoor BP, ik klaag echt niet snel maar dit is bezopen.
     
    schaapje52, jolanda13, Butsmuts en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    oeps, als deze berekening klopt, gaat mijn baas ook niet blij zijn
     
    schaapje52, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Helemaal met je eens deze aantallen zijn nog steeds absurd. Zit niks anders op overdag kort en in de nacht lang gewas, anders ga je het al helemaal niet meer redden. Je mag echt bijna geen oogst missen anders ben je in de aap (ei) gelogeerd.
     
    farro en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ga kijken hoe de dropitems vallen dit event en dan de beestjes voeren. Heb geen zin om heel strak te moeten oogsten en bij wijze van spreken de wekker te moeten zetten om event te halen. Vind de events op het eventveld altijd veel te langdradig omdat je geen hulpmiddelen in kan zetten.
     
    farro en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Dus Wac en oogstbonus werken NIET? Dan sla ik dit event ook over, ondanks het feit dat ik niet hoef te werken....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Deze aantallen zijn zeker absurd, maar misschien willen ze de spelers die van een ''uitdaging'' houden ( dat wil zeggen de spelers die elke keer mandjes kopen) het ook een keer lastig maken 8)xD

    de totalen

    9.440 wonder-eiplant ( 67,5 keer oogsten moet je minimaal gemiddeld 6 keer per dag oogsten voor de wolkenrij
    2.000 paaslelie ( 14,5 keer oogsten moet je minimaal 1 a 2 keer per dag oogsten voor de wolkenrij

    Mijn advies is ondanks de nieuwe aantallen ( ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere aantallen dan wel niet waren -.- ) om er niet aan te beginnen of BP moet besluiten om het event met 12 dagen te verlengen, gemiddeld 7 oogsten per dag om een wolkenrij te halen is te belachelijk voor woorden.

    edit:

    BP heeft vanmorgen nogmaals de aantallen aangepast

    nu nog nodig voor de wolkenrij

    4.860 wonder-eiplant
    1.040 paaslelie
     
    Laatste bewerkt: 14 April 2022
    kakelot69, farro, jolanda13 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik geen speler die iets koopt en van een uitdaging houd ik wel.

    Al heel lang geen event gehaald en/of gespeeld ivm andere rl dingen die belangrijker waren.

    Ik ga toch echt dit event spelen voor de lol. Haal ik het is het leuk, haal ik het niet is het ook goed. Maar kan wel wat leuke prijzen binnen harken. :music: Ik heb er zin in en ga starten.

    Ik had mij er op verheugd om mee te doen, dan doe ik het maar in mijn uppie. xD
     
  17. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Dit word een lange zit
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De wolkenrij halen is vrijwel onmogelijk of je moet elke dag (12 dagen lang) precies om de 3 uur kunnen oogsten en dan s'nachts na 5 uur en 3 kwartier precies wakker zijn om te oogsten en dan mag je als je wilt nog 3 uur slapen en dan weer kunnen oogsten :oops:xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan doe ik voor alles er om heen en niet voor de wolkenrij. xD Of een marathon voor mijzelf houden. :oops::wuerg:xD

    Ik heb gezaaid hoor en ben gewoon gezellig begonnen en zie wel waar de paashaas gaat stoppen. :music:
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik mis hier de spanning om het te halen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.