Praatgroep - Eilandboerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knoepertje

knoepertje Oudgediende

:cry: Om 12 uur de andere velden geoogst en de woelige weide om gebouwd met stallen erop :cry:

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Erg hoor ! Jullie doen zo je best om de FAQ te maken en dan wijzigen ze de boel nog op het laatste..........

Dus BP zal een bonus geven, voor de zoveelste blunder...... deze zomer....;);)

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Helaas niet want het is wel mijn fout dat ik de laatste wijziging er niet in heb gezet en ik heb weer niet de mogelijkheid om een bonus te geven. BP was wel op tijd met informatie goed doorgeven. Op zich gaat dit ook elke week zo alleen heb ik hier overheen gelezen doordat er wat verwarring was over een ander probleem in de FAQ en ik dacht dat alleen dat rechtgezet was.

jolanda13, knoepertje en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

hebben jullie ook problemen met het event?

ik had net eventgewassen gezaait met alles erop en eraan..
    ik ging naar mijn tropen toe want daar had ik nog een stuk of wat bomen staan die er ook af moesten ivm dat ik die ruimte strax nodig ben voor de eventgewassen.

maar mijn knechten verteld dat ze de bomen weg moesten halen.. mij werd nog de vraag gesteld of ik zeker wist dat ik alle "bomen" wou verwijderen.. en nadat ik akkoord ging toen ging werkelijk alles weg incl mijn eventgewassen maar alle bomen bleven staan.
    ik net kijken op mijn gewone akker en ook daar zijn mijn eventgewassen weg

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is er wel. Misschien even opnieuw inloggen. Er staat een tomaat in met een snoeischaar

6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Jammer maar kan gebeuren helaas basilcum :oops:;)

7. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Een bonus kan je geven iedereen 150 gieters is toch geen probleem

8. thea1963

thea1963 Forum freak

Zoals Freedom aangaf hebben ze het op het Duitse forum ook pas vanmorgen vroeg aangepast dus niet inderdaad niet alleen jouw fout :) , dus misschien toch eens samen met het Duitse mod-team gaan babbelen met BP, hier stonden er ook stallen op de woelige weide maar vanaf morgen met 2 keer per dag hortensia zou ik die 676 di's wel binnen kunnen harken maar er zijn natuurlijk genoeg spelers die hierdoor wel problemen gaan krijgen met de di's:oops:

jolanda13, -freedom5555- en knoepertje vinden dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou dan heb ik mooi voor Jan Met De Korte Achternaam mijn bahavelden om liggen bouwen xD

Geeft niks hoor Klaar, we komen er toch wel.

jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Die Papegaai kan zo naar het carnaval met de prachtige outfit. :music:

Snap er nog niks van wat ik moet doen en inleveren. Ben maar gaan zaaien op de 2 velden en krijg je nu dan ergens anders de drops?
    Vorige keer ook zo zitten emmeren en toen maar gestopt.
    Eerst maar weer eens opnieuw lezen. :music:

jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. enk52

Schaapje de dropitems komen van de Hoofdakker en de woelige weide

Bij de dieren moet je naar de gekleurde bolletjes kijken. Je maakt het onderste voorbeeld bovenin na door de dieren dingen te laten doen, dus bij de appels, de snoeischaar en de tomaten.

jolanda13, hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Dus bij de papegaai het bruine heb ik nu staan 2 blauw, 1 paars en 1 groen. Die moet ik dan in het gele namaken. Zo doe ik dan 1, 2 en 3 enz tot alles gevuld is. Als ik op de papegaai klik dan zegt die 270 boerentasjes. Die moet ik dan nu als eerste inleveren.
    Geloof dat ik het begin te snappen.
    Enk dankjewel.
    Ik kan ook nog met de papegaai schuiven naar een andere opdracht.
    Pff de 3 velden naast elkaar horen nu bij de papegaai enz. Dacht al heb 4 dieren en maar 3 velden.
    Nu gieters en mango ingeleverd. :music:

Ik snap het :D

Dank je wel hoor voor de uitleg.

Laatste bewerkt: 19 Juli 2023
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. enk52

Je kan ook vast beginnen met 1 van de andere kleuren. Als hij klaar is moet je hem weer terug zetten en dan wakker waken met een molenproduct of met supervoer. Dan kan je de volgende kleur doen. Zo verder tot je alle opdrachten gedaan hebt.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Ik had ook iets basilicum-achtigs staan op de woelige weide xD

Voor nu heb ik er maar Marokkaanse munt op gegooid, die geeft belachelijk veel EP ten opzichte van de tijd en ik kan hem morgen precies op tijd oogsten dus ik zal dan morgenochtend heus wel wat drops vangen. En voor de rest zie ik wel. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat deze miep me een wolkenrij gaat kosten, dat is me al in geen jaren meer gebeurd.

15. schaapje52

Ik ga kijken hoe veel tijd ik heb en kan dan altijd nog bij de andere beginnen.
    Wil graag bij de papegaai het mooie sieritem halen.
    Daar ga ik als eerste voor.

16. enk52

Ik bedoel ook een ander kleur bolletje bij de papegaai. Dan heb je die vast gedaan als je de gewasjes bij elkaar het voor het bovenste bolletje

17. schaapje52

Sorry zat verkeerd te lezen. :wuerg: Zag het later pas maar toen al reactie neergezet. :oops: Hoofd zit een beetje vol. Erg druk op het moment.

18. kakelot69

Lekker dan. Mag je eindelijk met pensioen en dan krijg je het pas echt druk xD

19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Mocht je het niet halen geef dan een gil bij het ruilevent, je krijgt de items dubbel dus ik heb hem voor je.

jolanda13, knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Doe ik hoor en alvast dank je wel.
    Ja lekker druk want achter de bloempjes gaan zitten kan ik altijd nog. xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.