Praatgroep - Ei-varen schilder (Paasevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door enk52, 30 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

    klakje Oudgediende

    Had hetzelfde. Maar waarschijnlijk heb je ook meer dan 25 spellen gespeeld. de laatste is dan de onderste. zo ging het bij mij
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Dankzij support kon ik er uit; er stond inderdaad een kaart onderin nu (maar die stond er eerder echt niet)
    Heb nu 26 spellen gespeeld.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb nu 14 keer gespeeld en snap er nog steeds geen moer van...:oops:..het spel loopt telkens vast dus als ik weet dat het bv nog een half uur duurt..staat er plotseling..nog 1 uur.. weer verversen....ga er morgen mee stoppen.....:sleepy:..krijg toch meestal alleen witte eieren
     
    Dorette58 en Butsmuts vinden dit leuk.
  4. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb nu 21 spelletjes gespeeld, en gemiddeld 194 punten. Das best goed toch.
    Of ik de wolk ga halen weet ik niet. Ik vind partytickets wel leuk, maar 2 in de maand zet ook geen zoden aan de dijk.
    De uitleg snapte ik niets van maar als je het speelt is het eigenlijk heel simpel.
    Hoewel je natuurlijk wel afhankelijk bent, welke kaart je krijgt
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier na 32 spelletjes 6409 punten, dus ik zit gemiddeld op 200 punten. Dan lijkt de wolkenrij een eeuwigheid weg.
    Dat betekend 105 spelletjes van minimaal 200 punten. Dus nu nog 73 spelletjes aan gewas :wuerg:
    Dat gaat dus never nooit lukken zonder volop met supermest en/of suzi supermest te smijten.:oops:
    Best wel jammer want op zich is het een leuke minigame.

    Misschien de volgende keer een lager punten aantal voor de wolkenrij ;)
     
    janniekwak, Dorette58, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    De tandwielplanten om 50 spelletjes te doen bijna binnen. Maar de drops stokken. :sleepy:
    Besloten om rechts door te gaan tot level 34, zodat ik alle seizoenpunten binnenhaal.
    Daarom 1 veld gedeeltelijk met bomen beplant, om meer drops te krijgen.
    Als iemand een ander lumineus idee heeft, houd ik me aanbevolen!
     
    Laatste bewerkt: 3 April 2021
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helemaal mee eens, ik stop nu, ik kan nergens iets plaatsen en qua punten is het huilen met de pet op, wat een vreselijk event vind ik.:cry:
    Echt klaar mee!
     
  8. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Voor de drops kun je ook fokken. Resultaat bijna 100% drops.
     
  9. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Nu 50 spelletjes gespeeld en 9269 punteno_O Dus bijna op de helft maar dat ga ik dus niet redden, ik rommel gewoon maar wat door maar die wolk ga ik niet halen. Jammer dan:wuerg: maar ik vertik het om meer dan water en gewone mest te gebruiken. Wéér meer sieritems in de schuur!:(
     
  10. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik zou gemiddeld gezien nu nog 77 spelletjes moeten spelen. Dat gaat hem zeker niet worden.
    Ze hebben wel heel hoog ingezet deze keer
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja de lat is zeer hoog gelegd, plus dat het spel dan nog vaak blokkeert
    nee geen fijn event
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het spelletje wel leuk maar om bij die kisten te komen is geen doen inderdaad. Ik heb de eerste dagen zeer weinig kunnen oogsten vanwege werk en van het weekend wat gecompenseerd met een bonus uit een verbeteringenkistje en wat supermest, dus nu 51 spelletjes gespeeld en 9300 punten. Voor de kisten zou ik dan nog zeker ruim 50 keer moeten spelen, nou dat wordt hem dus niet. 0ok al omdat de droprate van het gewas om te huilen is zo slecht, en mijn supervoer op.

    Over een paar uur kan ik nog één keer oogsten met mijn bonus, en dan heb ik als het goed is voldoende gewas om in ieder geval alle seizoenspunten te behalen dus dan ga ik er maar bomen op zetten voor de drops.
     
  13. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier links klaar. Rechts, ik zie wel hoe ver ik kom.Verder wil ik iedereen hele fijne paasdagen wensen.Groetjes, oma José.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb voorlopig 30 spelletjes gespeeld, lukt me op het moment niet om meer dan 3 oogsten per dag te doen, dus doe alleen eventgewas, anders haal ik de gewassen voor de 50 spelletjes niet eens voor het eind van het event. Dit keer geen oogstbonussen gedraaid. Voorlopig gaan de drops gelijk op met de gewassen, dus ik krijg het gevoel dat diegene die klagen over de drops wel oogstbonussen hebben gehad voor hun gewassen, anders lopen de drops bij mij blijkbaar uitzonderlijk goed. :music:
     
  15. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Ik denk dat je dat toch verkeerd ziet, ik heb inmiddels 44 spelletjes gespeeld, met 4x per dag oogsten, zonder extra hulpmiddelen, gewassen staan op 1128, drops op 4, dus wordt ernstig geblokkeerd op de drops, inzetten op extra draaien aan het rad, heeft geen enkele zin, loopt het aantal gewassen alleen maar op, zonder extra drops, groet Henk
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik krijg niet meer dan 15 DI per volledige oogst eventgewas. Daar kan ik anderhalf molenproduct mee maken, terwijl ik van de gewassen (zonder oogstbonus) 2,6 molenproduct kan maken. Dus ja, de droprate is om te huilen. Ben ik niet gewend met de feestdagen, meestal zijn ze bij GD dan nogal genereus.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  17. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Dan toch maar langere gewassen voor de nacht opzetten, Kakelot. Slaap lekker.
     
  18. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, ik had 1 veld met XXL bomen gezet. Daar kreeg ik 75 gadgets uit. Dus heb ze maar laten staan nu en verwend met bomen mest.
    Fijne tweede paasdag.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ben gestopt met het event; ik ga mijn doel (seizoenspunten rechts op 34) niet meer halen.
    Ik vind het geen leuk event. En omdat ik een seizoenspas heb, ben ik er niet over te spreken dat het halen van seizoenspunten aan de rechterkant afhankelijk wordt gemaakt van een game, waarbij je afhankelijk bent van wat je voorgeschoteld krijgt en waarvan ik de logica tot nu toe niet heb kunnen achterhalen.
    Leuk dat ik een oogstbonus heb gehaald in het boerenrad, maar de drops bleven achter, dus ik heb er niet veel aan gehad.
    Wel een dankjewel aan support, die zoals gewoonlijk, weer goed voor me klaarstonden.

    En voor de doorzetters: veel succes en nog een fijne 2e Paasdag.
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier door drukte pas vanmorgen gestart met de minigame en toen ook pas gekeken naar de droprate hier, kreeg in totaal 19 di's (12 en 7 stuks) dat is inderdaad wel heel erg weinig van een 6,5 uurs gewas, ze zijn bij BP nu toch echt de plank aan het misslaan om zo te proberen geld te verdienen aan de spelers die de wolkenrij willen halen.
    Hier worden de 50 spelletjes al een uitdaging qua eventgewas maar ook qua di's :eek:xD
     
    boerin5260 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.