Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 20 sleutels en dan is alles binnen, was wel ploeteren van mijn kant.
     
  2. bepsels

    bepsels Forummeester

    wolkenrij is binnen, maar ik heb niet alle upgrade gordijnen gehaald.
     
  3. magiceef

    magiceef Forumleerling

    Nog 26 drops nodig. kan nog 1 keer oogsten maar verwacht niet dat daar 26 drops uitkomen.
    wie heeft er drops over en wil mij helpen?
    alvast bedankt.
     
  4. ZwarteKip

    ZwarteKip Forumbeginner

    Wie heeft er nog drops over, anders helaas pindakaas. De sleutels lukken niet daarentegen heb ik wel de metronoom kompleet. Beetje gefrustreerd.
     
  5. koefarm

    koefarm Forumbeginner

    Nog wat drops te gaan, als iemand nog wat over heeft hou ik mij aanbevolen. Nog 1 oogst te gaan, vrees met vreze.
     
  6. jouwfarm

    jouwfarm Forumleerling

    Iemand nog drops over, misschien ga ik het dan halen
     
  7. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    drops gaan dus (voor 3e keer op rij) niet lukken. Snap niet hoe er mensen zijn die dit zonder problemen hebben kunnen voltooien.
    Mis op dit moment nog 20 sleutels, dus geen wolkenrij. Jammer
     
  8. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    heeft iemand nog een moersleutel als cadeau voor mij? kom er nog een paar tekort (zoals meer spelers ondervinden).
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wie het met een beetje hulp echt nog kan halen, mag me een berichtje sturen vanuit het postkantoor. Dan stuur ik een opwindsleutel.
    Sturen jullie dan een hete elixer (burenkadootje) terug?
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2019
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dat woordje nooit, in Capital, komt bij mij als lezer best stevig binnen.

    Mijn inziens schreef Leni enkel voor zich zelf, niet op een of de persoon.

    Als het jouw rust geeft om een wekker te zetten, zou ik schrijven: vooral blijven doen. Let wel, dat er ook mensen zijn, die er een andere mening over zijn toegedaan. Persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om een wekker te "moeten" zetten. Van "mogen is m.i. dan geen sprake mee, anders had men geen wekker nodig toch?. Om vervolgens zodra de wekker afloopt, de boel de boel te laten waar ik op dat moment mee bezig ben, omdat ik iets een in spel "moet" doen, daar ik anders het spel niet bij kan benen, een virtueel doel niet kan halen.

    Geloof dat ik als ik gevoelsmatig een wekker moet gaan zetten, ik heel snel de keuze zou hebben gemaakt om het spel aan de boerderij boom te hangen.

    Maar goed dat is mijn persoonlijke mening er over.
     
    Butsmuts en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    Klopt ieder zijn ding.
    Ik zet graag wekkers overdag, dan hoef ik er niet over na te denken
    Als de wekker af gaat, weet ik dat ik weer kan kijken naar het spel. Geheugensteuntje. Er bestaat geen wekker die mij op laat springen en dingen laat doen die ik niet wil. Vandaar dat in in de ochtend drie wekkers nodig heb, want soms moet je wel in het gareel springen.
    Maar wat ik doe hoort bij mij. Ik zet 's nachts geen wekker omdat ik toch niet wakker wordt. De een kan je uit bed halen voor een patatje of chocolade taart, een ander voor een spelletje. Maakt toch niets uit, doe lekker wat je zelf wilt.
    Als de hele wereld het doet zoals ik dan wordt het een saaie boel.

    En voor degene die wel in de nacht een oogst doen door een wekker te zetten, prima,petje af, dan verdien je ook een extra bonus wat mij betreft. Je verdient wat je erin stopt. Goed gedaan hoor.

    En om op topic te blijven. Ik heb het gisteren kunnen afronden, had ik zelf ook niet verwacht, maar het kwam gewoon goed uit dit keer ;)

    En ik heb op mijn kleine boerderij nog 1 dropje over voor iemand die er een tekort komt. Laat het me weten, hoef er niets voor terug.
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2019
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  12. arie32

    arie32 Gelegenheidsauteur

    hier ook nog 5 sleutels te gaan. ik hou me aanbevolen :)
     
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Lijkt mij vrij ongezond. Statement is wetenschappelijk te onderbouwen. Effect van schermlicht m.b.t. van de benodigde en verstoring van de (nacht)rust.
     
    HofvanDromen en -Pillow_ vinden dit leuk.
  14. magiceef

    magiceef Forumleerling

    wie kan mij helpen aan mijn laatste 12 drops?
     
  15. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    niet te geloven verdorie 6 sleutels te kort, en uit de fokstallen 20 stuks komt dan maar 5 sleutels. 1 min tijd en 6 sleutels te kort. oh echt balen. en de vorige ook 1 metronoom te kort
     
  16. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    haha, welkom in de moderne wereld, er zijn mensen die dit bedachten en daarom bestaan er meerdere apps die het licht aanpakken.
    Heel handig om te installeren, want ook 's avonds voor je naar bed gaat is het niet aan te raden naar een scherm of tv te turen vanwege het blauwe licht.
     
    Butsmuts en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Alles is aanpasbaar, een bewust doorbroken nachtrust niet. Het is zelfs zeer schadelijk te noemen.

    Vraag die dan overblijft is: hoever iemand wil gaan voor een "spelletje" ? En de vraag is een spelletje dan nog wel een spelletje, of is het of verwordt het tot een verslaving?

    De antwoorden daarop, kan een ieder, enkel voor zich zelf beantwoorden, niet voor een ander.
     
    HofvanDromen en -Pillow_ vinden dit leuk.
  18. klakje

    klakje Oudgediende

    AI AI AI. Hoefde vanmorgen nog maar effe 1 dropje en het event was klaar. Storing bij kpn tot 3 uur vanmiddag dus kom ik 1 uurtje te laat. Jammer
     
  19. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Maar als iemand een wekker wil zetten, moet diegene dat toch gewoon doen? Iedereen speelt hoe hij/zij zelf wil spelen. Persoonlijk zet ik snachts geen wekker. Maar overdag wanneer ik vrij ben, zet ik soms wel een wekker. Ik laat niet gelijk alles vallen. Maar het is wel even een geheugensteuntje inderdaad. Ik denk ook niet dat je gelijk verslaafd bent als je het wel doet. Het kan toch gewoon een hobby zijn? En in alle hobby's steek je nu eenmaal moeite en tijd.

    Ontopic: Ik heb de wolkenrij ook gehaald :)
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het tegen alle verwachtingen in gehaald, zonder wekker :p

    Moest op mijn werk wel twee keer oogsten met puffin, maar dat mag de pret niet drukken.

    Nu even een weekje rust, want ik ga eerst eens genieten van de mooie nieuwe stallen die ik gekregen heb met het ruilevent :inlove:
     
    -Angelgurl- en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.