Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Ik kom morgenvroeg ook 1 metronoom tekort.
    Of ik moet het met 34TG afkopen. Of wordt het minder als ik morgenvroeg er 3 inlever?

    In de hoop dan wel het 5% (T)EPgevende ´Een Zeesymfonie´ te kunnen behalen.
     
    jolanda13 en catootje65 vinden dit leuk.
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    In de vreemde boerderij zit geen logica want ik heb nog nooit eieren aan bomen zien groeien , maar in de faq zit het wel degelijk.
    Als je naar de event faq gaat zie je bij elk gedeelte het event gewas en daar staat achter op welke akker in te zaaien , en als je dan de cijfertjes niet uit het hoofd kan moet je enkel op het cijfertje klikken en je zie welk veld je moet hebben.

    Quest 4
    Start: 10-03-19 14:00 uur
    End: 11-03-19 14:00 uur

    Eventgewas

    EventgewasGroeitijdEP 1x1 veldjeKan op de volgende akkersOmwisselingStartboeking
    Trommelzwam
    [​IMG]
    5:00:0050 EP64 BD + 3 TEP10 stuks
    wordt iedere 5 tot 6 uur aangevuld tot 5 indien men er minder van heeft
     
    Margreeth, -Pillow_, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Dat denk ik wel. Ik heb nu twee van de vier metronomen ingeleverd in fase 3, en er staat bij mij 17 TG om de quest af te kopen. Dus als je er drie inlevert, zal het nog iets minder kosten.
     
    farmermikkie, jolanda13 en catootje65 vinden dit leuk.
  4. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Wat doppie zegt ;) Het wordt al maanden op deze manier aangegeven. Ik moet hem ook nog telkens openen om te zien over welk veld het gaat. Maar het is vermeld. Heb je nu het gewas gevonden?
     
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De hoeveelheid TG om een quest af te kopen is altijd gebaseerd op de TG-waarde van het deel dat je nog moet inleveren.
    Dus ja, als je 3 van de 4 inlevert dan wordt de afkoopprijs lager.

    Kijk eerst even of een item misschien in de groothandel te krijgen is. De metronomen dacht ik niet, maar drop-items vaak wel.
    En dan geldt voor afkopen in de quest de prijs per stuk.
    Maar als je er meer nodig hebt zijn ze in de groothandel vaak goedkoper in een pakketje. Ligt eraan hoeveel je er nodig hebt.

    Ik had van de week nog 11 drops nodig.
    Kosten afkoop 22 TG
    Kosten in de groothandel: 17 TG voor een pakketje van 10 plus 2 TG voor een enkel exemplaar.
    Totaal 19 TG in plaats van 22 TG.
    Voor wie TG moeizaam wint zijn dat toch 3 leuke TG’s die je niet uitgeeft.

    Maar metronomen zijn niet in de winkel te koop, dus daar is afkopen de enige optie.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    ik kom er op dit moment 1 tekort en kan hem afkopen voor 9 TG , voor mij niet nodig kan morgenvroeg nog oogsten dan krijg ik er 3 dus 2 voor het laatste gedeelte
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik lees dat mensen metronomen te kort komen. Je had er eigenlijk over moeten hebben.
    Ik heb er nu 7 en voor de laatste quest zijn er 6 nodig. Vandaag nog 2x 4 oogsten, morgenochtend nog 1x 4 oogsten is 13 over.
    Ik heb het item op de hoofdakker staan, zodat ik het vaak zie. En standaard een wekker op mijn mobiel om 15.13 uur en 23.13 uur.
    's ochtends ben ik altijd op tijd op de farm, dus dan heb ik geen wekker nodig.
    Ik heb 1x een oogst van het 6-uurs item bewust gemist, om beter uit te komen met de 8-uurs die er twee gaf.
    Misschien hebben jullie hier de volgende keer wat aan.
     
    bepsels en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik heb maar 1 metronoom over
     
  9. dvr71

    dvr71 Forumbeginner

    Wat super dat u alles zo op tijd kan doen en dat meen ik serieus ;). Ik vind het ook niet zo erg dat ik een metronoom tekort kom, wat ik wel apart vind is dat je in de laatste queste dus NA de upgrade 4 metronomen krijgt die je dus eigenlijk niet meer nodig hebt. Het lijkt wel wanneer je naar de questes kijkt of iemand stiekumpies de twee laatste questes heeft omgewisseld. Maar ik klaag niet, ik zet geen wekker en toch kom ik een heel end en als ik meer had willen halen had ik maar wel wekkers moeten zetten xD.
     
    Katinka1700, jolanda13 en bepsels vinden dit leuk.
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah ik baal :( Ik was vanochtend vroeg via puffin op farmerama en ik leverde bij de quest de 2e 'quest' de metronoom in. Nu heb ik er te weinig voor bij de laatste opdracht, waar je dus en upgrade en upgrade voor je fabriek krijgt. :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    het is tot morgen hoor
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dan kunje alleen een mandje van 1,99 Euro kopen daar zit de metronoom in
     
    astrid1960 en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Tot 14.00 toch?

    Hmm ja, of ik koop het met TG vrij.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nog niet een quest gehaald en uit kunnen spelen. :wuerg:xD Nou ja, maakt ook niet uit. Voor vandaag haal ik het ook weer niet. Gewassen te weinig. De laatste opdracht kijk ik maar niet meer naar. Ik heb deze afgerond met veel succes.xD

    Iedereen nog veel succes. :music:
     
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat is voor quest 5
    Het gaat hier over quest 4 daar had je 8 metronomen voor nodig en hij gaf maar 3 per keer dus moet je 3Xoogsten en dat zat werkelijk krap
    Voor de 5 heb je maar 6 metronomen nodig en dan geeft hij er al 4 per keer, ik denk toch dat dat beter omgekeerd was
     
    astrid1960 en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    63 sleutels van een veld seguaro op kwart veldjes en een aantal bomen.
     
    jolanda13 en bepsels vinden dit leuk.
  17. ghs4

    ghs4 Junior expert

    55 sleutels uit een veld met 20 uurs bomen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    78 sleutels met een veld waterhyacint en 2 bomen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik ook zoiets, zelfde gewas en een stuk of 40 bomen.
    de eerste gewassen zijn met een uurtje klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    69 sleutels bij 6 bomen en nog 2 pottenbakkerijen en kwartveldjes met waterhyacint die niet samen geoogst zijn
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.