Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Deze questdag begint niet goed bij mij. Heb gisteren op de plantage saguaro gezet (slim he) en vanmorgen in het regenwoud lekker geoogst.... en toen dacht ik... poehpoeh... niet bij te houden... ik gooi hier lablab erin, dan heb ik voorlopig geen omkijken meer naar m'n regenwoud....
    Dus net... 14u.... (geweest overigens) en ik m'n saguaro oogsten.... zie ik geen drops.. :wuerg: Dus ik nog denken dat het misschien alleen uit het nog te vermeerderen eventgewas komt..... Wat..?! Geen eventgewas..?? :cry: Dus ik dacht dat er iets met het event was of dat ik te vroeg was... Ik hol naar het forum en lees hier ook niets over hoeveel drops er gekomen zijn.... dus ik denk.. dat wordt zo wel rechtgezet.. gebeurt wel eens... En ik ga even naar m'n regenwoud.. omdat ik daar (neemt het geen ruimte) m'n schelpsolo had gezet. Kijk voor de zekerheid... Aaaaaah..... Het speelt vandaag weer in het regenwoud..? Plantage voor niets voorbereid en regenwoud helemaal niet. Kon al m'n lablab eruit halen :cry: en heb nu al een stand van eh... laat ik het voor de zekerheid nakijken... jahoor... ik heb al NUL drops :wuerg:xD Ik zit hier dus hardop te lachen.... Kinderen kijken wat wazig en vragen zich af waarom ik op m'n knietjes sla xDxDxD

    Even een noodplan maken 8)
     
    jolanda13, Paddington28b en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    Gewoon eventgewas zaaien, dan is je noodplan klaar !!

    morgen mag je droppen verzamelen en let op, plantage is morgen aan de beurt.
    en ook voor eventgewas, dus goed op tijd inzaaien vandaag.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, het is wel krapjes allemaal. Ik heb het 'geluk' dat ik er morgen toch vroeg uit moet, maar anders zou ik ook de wekker moeten zetten. Of expres heel laat opblijven :wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voor het event van nu heb je alleen eventgewassen nodig en geen drops. Scheelt weer.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Oh ja oh ja ohja.... geen drops... Wist ik wel... :p
    En morgen toch de waterval? Oh nee toch... ik ga het nakijken hoor. Ben effe aan het klunzen..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    jolanda13 en fricor vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik weet dat het om en om ging maar nu kwamen de drops van het regenwoud en hiervoor gewas op de plantage, zou gewas dus weer op plantage aan de beurt zijn, is nu 2x regenwoud, ik heb daar altijd stallen staan en daarom vind ik het jammer, deze moeten nu weg.
    Ik zet geen lang gewas neer en heb tot nu toe alle drops gehaald met mijn stallen, bomen en een paar vakjes gewas.

    Blijft dus uitermate teleurstellend:cry:
     
    jolanda13, harm-jan70 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Heb een vraag:

    De Wolkenrij van morgen.. kan ik daar items naar keuze opzetten?

    Of moeten de te verdienen sieritems er verplicht op?


    (Het plaatje in de f.a.q. doet namelijk vermoeden dat je zelf mag kiezen.. ).
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2019
    jolanda13 en leni1955 vinden dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daar hoeven geen verplichte items op
     
    jolanda13, Margreeth, -Pillow_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Oké top! Dat hoopte ik namelijk al :) .
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ben ik ook heel blij mee, was van de week bang dat ik alles verknald had door bij deel 2 het sieritem niet te halen. Ben gelukkig wel doorgegaan. Gelukkig straks geen grijze rij. :D
     
    jolanda13, Margreeth en missy-m85 vinden dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Wat kan ik doen als mijn zaaigoed Troomelzwam niet in het zaaimenu heb?
    Ik heb er wel 135 in beeld.

    @ Ik ben onaangenaam verrast dat het niet zoals vermeld in de FAQ op de plantage
    akker 6 wordt gespeeld maar in het regenwoud akker 7
    Dit heb ik echter niet zien aankomen en zal door het missen van de voorbereiding hier van het event niet kunnen halen.
    Heb ik een aankondiging gemist? weet iemand hoe ik die indeling moet bewaren
    Ik heb dit nooit eerder gedaan
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. fricor

    fricor Commandant van het forum

    kijk je wel als je op het 2e veld bent van baha, het regenwoud?
    alleen daar kan gezaaid worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Akker 7? Dat is het volle maan veld.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/nummering-van-de-verschillende-velden.30445/

    Die indeling kan je ieder event direct terugvinden, door in de faq op die nummers te klikken. Dan kom je uit bij het overzicht, waarvan ik hierboven de link heb gezet.
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  15. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Het staat in de faq dat het op het regenwoud gespeeld wordt , Sintra. Ik kijk telkens waar ik de volgende dag moet zijn
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. fricor

    fricor Commandant van het forum

    het is verwarrend die nummers, dat ben ik met je eens.
    ik denk dat ze in de volgorde staan waarop ze in het spel zijn gekomen.
    ik heb die faq ook gewoon steeds nodig hoor.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Een vraagje aan de mods:
    Het uiteindelijke sieritem 'Een Zeesymfonie' kan volgens de faq niet op het huisdierenveld.
    Dit sieritem geeft (met alle upgrades) ep/tep en 5% bonus over alle sieritems.

    Ik zou dit sieritem dus graag op het huisdierenveld zetten, om het te oogsten vóórdat ik alle sieritems oogst.
    Is het mogelijk dit verzoek neer te leggen bij bp: Zeesymfonie plaatsbaar op het huisdierenveld?
     
    hendrika73, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. dvr71

    dvr71 Forumbeginner

    Ik zit inderdaad een beetje met hetzelfde "probleem":wuerg: En wat ik eigenlijk nog gekker vind is dat je voor de queste die morgen begint maar 2X3 metronomen nodig hebt, terwijl je in stap twee de upgrade krijgt die ervoor zorgt dat je sieritem 4 metronomen opleverd, waarom :cry:? Dan zit je dus aan het eind van het spel met een zeker overschot, want inleveren in een vorige queste is niet meer mogelijk. Hopelijk heeft iemand hier langer over nagedacht dan ik, want snappen doe ik het niet o_O. Aan de andere kant als je wekkers wilt zetten zal het geen probleem zijn, maar ik ben nogal een fan van mijn nachtrust :D, dus helaas ik ga één klein stapje missen. Ik denk niet dat mijn nachtrust daar problemen van gaat ondervinden, maar ik wilde het toch even kwijt op dit forum :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik dacht dat het kwam omdat ik af en toe te laat de upgrades plaats en zodoende er 1 of 2 tekortkom.
    Jammer. dan maar 2 metronomen minder.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Wil jij mij dan aanwijzen waar het staat in de FAQ heb ik het niet gevonden.
    Edie velden indelingen vind ik dus zeer verwarrend en SUPER onprettig te begrijpen
    Er zit totaal geen Logica in
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.