Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel het juiste veld geoogst? Het is dit keer in het regenwoud
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas zelf fase 2 verknald :cry:
    Gisterenavond zo moe dat ik de gewassen op grote akkers heb gezet voor de nacht, ipv. kwartakkers. Daardoor kwam ik vanmorgen 20 gewassen tekort. Daarna dus opnieuw ingezaaid, maar was pas 14.15 uur (net een kwartiertje te laat :oops: ) terug van de voetbal van dochterlief. Nu mis ik dus 1 sieritem straks voor de wolkenrij en een upgrade voor de metronoom. :cry:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    guest 3 klaar
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat doe je rap! Ik moet nog een uurtje of tien wachten xD

    Ik schrok me dood net. Ik had de twee metronomen geleverd voor fase II, maar het vakje bleef grijs en mijn metronomen waren foetsie. Gelukkig kwam ik op het lumineuze idee om opnieuw in te loggen, en toen waren mijn metronomen er ineens weer en kon ik ze alsnog leveren. Dus ik helemaal weer blij, want ik zag mijn geest al dwalen xD
     
    jolanda13, Margreeth en gelderblom vinden dit leuk.
  5. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ja dat ontdekte ik een minuut later pas, zo suf van mij :cry:. Maar ik had geen lange gewassen ingezaaid daar dus de oogst viel erg tegen. Met wat kunst en vliegwerk toch net de quest afgerond en het sieritem binnen:music:
     
    jolanda13, miekje9 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Fijn dat het toch gelukt is. Vanmiddag weer op dit veld en dan morgen weer op de plantage.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dank je wel voor de tip! :)Ik had niet gedacht dat ik dit uit kon spelen (werk en druk) maar tot nu toe lukt het aardig en ik vind het leuk xD
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Margreeth, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Deze ga ik niet halen, netzo als nummer 1 niet. Ik moet nog rond de 40DI, dat is dus niet mogelijk, gezien ik de boel er niet voor omgebouwd heb. Heb wel fase 1 en 2 klaar, dus toch weer wat binnen gehaald :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Ik was vol goede moed begonnen maar kwam er gisteren achter dat ik onmogelijk genoeg metronomen te pakken krijg voor quest 3 (had gisteren een verjaardag). Mooi bale
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Waarom moet er vanmiddag ineens gewas op het regenwoud verbouwd worden>:(, ik vind dit enorm irritant omdat ik net alle stallen weer heb neergezet en weer kan ombouwen, zoals het nu ging vind ik het prima. Drops van het regenwoud en gewas op de plantage, helemaal prima.
    Ik kan het niet genoeg zeggen, hier ben ik heel erg teleurgesteld over.:mad::cry:
     
    jolanda13, harm-jan70 en Boyshioya vinden dit leuk.
  12. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    heeft er iemand nog een stemvork over?
    Ik kom er nog 8 tekort voor het sieritem.
    Alvast bedankt, roodkeelduiker
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb alles nog gehaald, maar kost wel moeite. Mn de metronomen voor het volgende stuk zijn moeizaam....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het event wordt steeds om en om op de plantage en het regenwoud gespeeld. Gelukkig maar, anders zou je geen lang gewas kunnen neerzetten van te voren, om om 14 uur meteen veel drops te krijgen bij de 1e oogst, op de dag dat er drops worden gevraagd.
    Er is goed over nagedacht, en steeds op hetzelfde veld zou dus in ons nadeel werken.

    "Zoals het nu ging" was dus om en om op plantage en regenwoud. Het is dus niet "ineens" dat we op het regenwoud aan de slag moeten.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vangen want met die wind weet je nooit
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Gezwicht en een pakketje gekocht, deel 3 afgerond
    Maar nu, ik ben verward ..
    Hoe kun je in hemelsnaam voldoende metronomen scoren
    Heb er bij quest 4 ACHT nodig, maar duurt 8 uur per stuk.
    Lijkt mij dus onmogelijk Wat zie ik over het hoofd ??? :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Onderweg krijg je ook upgrades voor het schelpensieritem, en daarmee krijg je meerdere metronomen per oogst. Eén en ander staat uitgelegd in de faq en de upgrades (die blauwe gordijnen) vind je bij het blauwe vaasje.
     
    jolanda13, farmermikkie en Sidonia99 vinden dit leuk.
  18. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Mea culpa, mea culpa. :oops:
    Niet genoeg tijd genomen om de FAQ volledig te lezen
    Upgrades schelpensolo belangrijk, niet genoeg aandacht aan besteed :oops:
    Hard aan het werk nu Denk dat ik ze wel op tijd binnen krijg.8)

    :oops::oops::oops: dank je
     
    Laatst bewerkt door moderator: 10 Maart 2019
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Succes!

    Oh en dat van de faq was niet rot bedoeld hoor, ik weet zelf ook niet precies welke upgrade wat oplevert. Ik oogst het sieritem en daarna gooi ik er gewoon de gordijnen overheen die ik heb en dan zie ik wel hoe het loopt xD
     
    jolanda13, janniekwak en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. Frodootje

    Frodootje Forumleerling

    Maar voor de quest van vandaag moeten we 2x4 metronomen inleveren terwijl we Schelpenkoor I hebben (is 3x metronoom) die 8 uur duurt. 2x oogsten is nu dus niet voldoende en dan moet ik er vannacht voor uit :-(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.