Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan ook de eerste quest overslaan. Sieritem zetten en sparen voor een volgende quest
     
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ja, inderdaad, pas bij de 4e upgrade heeft het zin om plaatsen !!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn hoofd zit even vol, denk dat ik maar af haak. Heb amper tijd om gewoon te farmen. Denk ik een rustige avond te hebben moet ik eerst weet ik veel wat allemaal lezen om te begrijpen wat ik voor morgen klaar moet zetten op de farm. IK HEB ER GEEN ZIN IN. Ga alleen voor de normale farm en hier zie ik het wel weer.
     
    maad, jolanda13 en riekje111 vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In een notedop: lang gewas op het regenwoud op kwartjes en lang gewas op de 3 farmakkers op kwartjes. Dan zit je goed.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je. Heb op de farm op de 3 velden kwartveldjes liggen met een lang gewas en het regenwoud niet. Daar staan stallen en bomen en geen zin om alles weer om te bouwen nu ik net eergisteren alles er weer op heb gezet.

    Tegenwoordig kun je bijna beter je kwartveldjes laten liggen en tussen de events door niks doen. Dus ik ga gewoon kijken wat ik hier van mee kan pakken en ga mij richten op het andere event.
    Opzet is leuk elke 24uur een nieuw deel, maar weet van de vorige keer dat ik dan op tijd van het spel ga 'leven' en het spel geen ontspanning meer is. Daar heb ik geen zin in. Momenteel druk genoeg met de 3 kleine kids en de drukte van verandering op werk. Dus het spel moet nu effe puur ontspanning zijn en geen spanning ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. boerintheunis

    boerintheunis Forumbeginner

    Weet iemand of je nog aan tiki totems werkplaatsen kunt komen? Ik lees alleen iets over een tijdelijke quest?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stallen en bomen op het regenwoud zijn ook prima, die droppen ook.
    Dus je zit goed, en nu lekker ontspannen ;)

    @boerintheunis : die tiki totemwerkplaatsen zijn niet zelf te bouwen, helaas.
    Je zou kunnen proberen er 1 te pakken te krijgen met het komende ruilevent.
    En anders zit er niets anders op, dan de producten op de markt te kopen.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  8. .corrie.

    .corrie. Teller

    even een vraagje: heeft iemand een idee of de bomen die we nodig hebben voor de quest allemaal gelijk geoogst kunnen worden of per opdracht zilver en goud?
    en kan dat op de hele baha of maar 1 bepaalde akker waar op dat moment gewas gekweekt moet worden?
    Kunnen we ook leveren uit de schuur of moet alles binnen 24 uur verbouwd worden?
    Het is mij allemaal niet zo duidelijk.
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is geen tijdsquest dus je kan gewoon leveren uit de schuur
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is hier wel weer rustig. Naast dat we net een filmpje moesten kijken ivm het onderhoud hadden wij ook nog een stroomstoring waardoor er geen internet was. Net alles opgestart en ik had hier 64 DI. Fase 1 is ingeleverd en het sieritem staat op het land. Ik ga niks verbouwen dus zie wel waar het schip strand.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. klakje

    klakje Oudgediende

    kLOPT HET DAT JE BETER NIET DE UPGRADE KUNT PLAATSEN. Dan hoef je maar 6 uur te wachten ipv 8
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier 123 dropitems
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Je kan wachten tot je 4 upgrades hebt en dan er over zetten dan duurt het 8 uur maar krijg je 2 items
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hebben meer mensen last van verbindingsfouten? Zodra ik wat te ruilen wil zetten of van veld wil veranderen loopt het spel vast. Als ik opnieuw inlog is het enige wat ik zie draaiende bloemetjes en meer doet het spel niet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hebben meer last van
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    ik kan die schelp....item nergens vinden om meteen op je veld te zetten. Waar staat die? Paulien64.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In je inventaris bij het vaasje. Hij heet Schelpsolo I
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Onder het vaasje Paulien, schelp solo heet het.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    ik heb alle items doorgekeken bij het vaasje, maar hij staat er niet bij! ik snap er niets van! Paulien 64.

    ik heb hem gevonden! ik weet al wat ik fout deed, ik keek bij het vaasje op Bahamarama en daar stond hij niet bij! Bedankt voor het antwoorden!
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je schelp intikt bij de zoekfunctie zou hij tevoorschijn moeten komen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.