Praatgroep - Een Zeesymfonie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Als ik niet had moeten werken had ik het wel gered. Eigenlijk is het een snerttijd om 14.00 uur beginnen en stoppen met een event :cry: Vind ik als werkend mens :eek:
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vond ik ook hoor. Bij een event dat meerdere dagen duurt is het niet zo'n probleem, dan begin ik gewoon wat later en ik zorg dat ik de gewassen uiterlijk maandagochtend binnen heb, zodat ik daarna alleen nog de eventueel ontbrekende DI aan hoef te vullen met lange gewassen. Maar nu was daar geen kijk op. Nog mazzel dat de gewassen van vandaag maar 4 uur duurden, zodat ik ze elke keer precies in de pauze kon oogsten. En ik had geluk dat ik ergens in het weekend een paar metronomen te veel had geoogst, zodat ik niet op puffin ook nog eens die upgrades er overheen hoefde te zetten want dat is geen doen.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    En dan wonen jullie nog in dezelfde tijdzône als Duitsland.
    Stel je voor als je in de VS of in Australië woont!
    Maar het is noodzakelijk dat events rond die tijd starten, want als er problemen zijn (gebeurt heel af en toe) dan moeten de eigen programmeurs maar ook de algemene IT-afdeling van BP aanwezig zijn.
    Dus de aanvangstijden van events zullen waarschijnlijk niet veranderen.
     
  4. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dat begrijp ik best hoor. Dat het om die tijd begint is niet eens zo erg, maar dat het altijd stipt om 14.00 uur eindigt is wel jammer, op werkdagen kan je dan soms je laatste zaken net niet oogsten en inleveren. Ik probeer het wel zo goed mogelijk te plannen (iedereen hier op dit forum ook bedankt voor de tips die ik krijg want daardoor speel ik nu de meeste events wel helemaal of bijna uit :music:) maar het blijft best lastig voor de werkenden onder ons. Dus maar wachten tot ik met pensioen ben xD
     
  5. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    ligt er maar net aan wat je werk tijden zijn, manlief is gestopt met zijn farm omdat ie wisseldiensten had, om kwart voor 2 de deur uit (avonddienst) of nachtdienst om 8 uur morgens thuis en tot 6 uur slapen, miste veel event's
    er zijn er veel die in wisseldienst werken.
    Ergens moet er een grens zijn, en net wat Ron zegt, bij problemen zijn de programmamakers/programmeurs er nog overdag.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoeft ook niet. Tegen iedere aanvangstijd zal tenslotte wel een bezwaar aan te voeren zijn door een bepaalde groep mensen, dus uiteindelijk doe je het nooit helemaal goed. Dan kun je als spelontwikkelaar dus maar het best de tijd kiezen die jou het best uitkomt :p
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als het om 18 uur begint dan gaan er weer een hoop klagen over te weinig tijd om gewas op te kweken of dat ze in de avond aandacht aan het gezin willen besteden. Vroeger begonnen de events trouwens al rond 10 of 11 uur en dat is toen al veranderd naar 14 uur om de werkende spelers iets te gemoed te komen.
     
    harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.