Praatgroep - Een kosmische odyssee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar met de sleutels, dus als er iemand een item tekort komt moet ie me maar even een duifje doen.

    Uit de kist kwam een ondode schat, en die staat nu lekker met zijn vriendjes bij de vuurtoren xD
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier ook klaar met het event.
    Is uiteindelijk vrij makkelijk gegaan, vind dit soort events wel heel erg leuk.
    Dat je moet puzzelen wat je eerst doet om de uiteindelijke aantallen te krijgen om een item te verdienen.
    (Eigenlijk zijn alle events heel erg leuk ;) )

    Uit mijn kistjes kwamen een toverhoed en een neon kat en één van mijn stallen een secretarisvogel
    Goede oogst al zeg ik het zelf :music:
     
    Dorette58, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ben verblijd met 'n bladerdans, neon vis en een oranje chincilla. (ben bezig met quest vlijtige vogels dus deze komt goed van pas)
    Mooie oogst :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ondanks dat ik ging voor alleen de silo upgrates heb ik het bijna het gehele event gedaan. De staken beiden gevuld binnen gehaald, de kist ook en ook de KC die je om de 12uur kunt oogsten.
    Ik heb wel gewerkt 2x met een bonus van 6uur +1, knechten ingezet en bijna overal SM op gedaan. Anders was het ook niet te doen gezien ik vrijdag avond pas ben begonnen.

    De extra sieritems die je binnen kunt halen, laat ik zitten. Dat kost me te veel gewas en vind ik niet nodig.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op dek 2 bij vakje 10

    [​IMG]
     
    riaenmarcel1969 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja, ik heb de sticker gehaald. xD Helaas verder niet gekomen. Volgende keer beter. :music:
     
    hendrika73, jolanda13, Dorette58 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.