Praatgroep - Een kosmische odyssee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is een keuze of je het ervoor over hebt om die slakken toch te kopen en mee te kunnen doen aan het event.
    Kijk eens naar de prijzen die je met het event kunt winnen, of dat opweegt.

    Het is als beginner elke keer een investering om met een event mee te kunnen doen.
    Je kunt overwegen om wat andere dieren te verkopen zodat je de boerenduiten hebt om die slakken te kopen. Je hebt er maar 2 nodig.
    Verderop in het event zal je ongetwijfeld ook weer vakjes tegenkomen die voor jou moeilijk te leveren zijn.

    Hoe verder je komt in het spel, hoe meer mogelijkheden je hebt, en hoe makkelijker de events worden. Dat vind ik juist het leuke van het spel, dat je steeds meer mee kan doen.

    Ik raad je aan bij elk event van tevoren goed bij de FAQ te kijken, wat er voor jou haalbaar is, en of je dat de moeite waard vindt.
     
    jolanda13, Dorette58 en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0ok hier zijn de gewassen compleet en is het wachten op de kaartjes.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  3. Zwijnstein

    Zwijnstein Forumbeginner

    Dat snap ik wel hoor, alleen ik heb zoveel geld nog niet. Alleen staat er dat het vanaf
    Dat snap ik wel hoor, maar ik heb gewoon nog niet zo veel geld en ook nog niet genoeg goederen om te verkopen. Maar er staat vanaf level 3 speelbaar en dat is dus niet echt zo. Maar ik ga gewoon andere dingen doen en wacht op het volgende event.
     
    Dorette58, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Als je mij een berichtje stuurt, komt er een wac je kant op, als je deze verkoopt op de markt kan je misschien wel de slakken kopen.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat is een goed idee. Probeer te levelen, een beetje voorraad op te bouwen, zeker ook akkers te openen, sterretjes verzamelen, Bahamarama openen en daar dan gouden bananen verzamelen, en dan zal je zien dat je aan steeds meer events kunt meedoen.
     
    Dorette58 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    En probeer bij een ruilevent aan bijzondere stallen te komen, zo kan je zelf een klein voorraadje van dit soort dieren opbouwen. Mijn ervaring is dat 50 stuks altijjd meer dan genoeg is als er dieren uit mysterieuze stallen wordt gevraagd
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  7. Zwijnstein

    Zwijnstein Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    dank je wel voor alle tips, ik ga hard aan het werk en dank je wel Lucie, lief van je ga ik zeker doen.

    Als ik heb uitgevonden hoe ik je een berichtje moet sturen :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 November 2021
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Via het postkantoor in de stad kan je iemand een berichtje sturen. Wel de naam precies overnemen
     
  9. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Over een uur voor het laatst oogsten en 4 nog ontbrekende sleutelkaartjes binnenhalen, en dan zit dit event er voor mij op. ;)
    Succes voor degenen die nog bezig zijn.
     
    Boeretrien1 en vinc05 vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    als het goed is is de WAC ondertussen gearriveerd. Veel succes!
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb je ook een WAC gestuurd
    succes ermee
     
    RoelofAnton vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, in theorie zou je de slak kunnen hebben met level 3 (omdat je vanaf level 3 mysteriestallen kunt krijgen), vandaar dat ze dat stellen. Maar de kans dat je met level 3 een slakkenverblijf hebt of genoeg BD om slakken te kopen op de markt is inderdaad ongeveer nul.

    Voor nu zou ik inderdaad gewoon lekker aan de vaste quests gaan werken, daarmee verzamel je ook BD en EP. Wat je ook nog kunt doen om aan BD te komen: goedkope gewassen (worteltjes en zo) kopen bij het rode mandje en doorverkopen op de markt. En maak een lijstje van alle mysteriestallen en raadselbomen die je nog tekort komt. Eens in de zoveel tijd is er een cadeau-event en als je dan je verlanglijstje hier op het forum zet zijn er genoeg spelers die je willen helpen.
     
    RoelofAnton vindt dit leuk.
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja maar in België hebben ze op hok plicht denk ik, want vanmorgen 5Xmaal bericht beantwoord en kwam maar niet in postvak uit
    Soms hapert het toch nog hier en daar
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  14. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ben blij dat je dat zegt, want ik heb daar ook last van.
     
  15. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

    Hoe kom ik aan de gele sleutelkaarten?
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij het inleveren op het eventscherm, kom je vakjes tegen met gele sleutels. Die vakjes kan je iedere 6 uur opnieuw aanklikken. Zo krijg je de gele (en ook de paarse) sleutels.
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 2 gele sleutels, dan heb ik alles klaar. Dan alleen nog af en toe cadeautjes ophalen.:)
     
    gelderblom, LucieSchreurs, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo het event is klaar,alleen de kadootjes af en toe op halen.
    dat was een leuk event.
    voor wie nog bezig is succes
     
  19. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Was een bofkont vandaag. Alle kistjes geleegd kreeg 150 partytickets. Kon me ogen niet geloven.
    120 stuks rondgedraaid en kreeg 6-7x oogst +1. Kon met 13x per vakje, 3x zoveel in 1 oogst, event afmaken.
    Klasse weet alleen niet meer welk kistje. Nog nooit zo iets mee gemaakt.
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier was ik vanmorgen ook klaar met het event, paar vakjes overgeslagen dus had wat minder eventgewas nodig :music:

    Uit me piccolokist kreeg ik een Pogo-show, de TG-boom wil hier nog steeds niet uit zo'n kistje komen :oops:
    wel heb ik nu items die uit de piccolo kisten komen in me inventaris moeten zetten omdat ik daar geen plek meer voor heb op de siervelden en dat terwijl ik deze kisten nog nooit heb gekocht o_O
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.