Praatgroep - Een kosmische odyssee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hier event afgerond ... heb eindelijk ook eens geluk ... 1ste party draai 200% voor 12 uur. Ga nog even door om items te halen die mijn buren misschien niet kunnen halen. Kwam nu heel goed uit ... kan na jaren met gezondheids-/familie problemen eindelijk een weekendje weg en ga er heel erg van genieten! Succes voor jullie allen bij dit event!
     
    Klaartjuh, LucieSchreurs, Huhmmie38 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. john-j

    john-j Forum-hertog

    weet iemand een snelle route naar de 1 eerste wolkenrij?
    mvg john-j
     
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    In post 9 heeft Miekje een link naar een plattegrond geplaatst. Hier kun je de korte route uitstippelen.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt in ieder geval eerst sleutels nodig. Dus maak je route eerst naar de sleutels (op dek 2 bijvoorbeeld starten met vakje 2 en 22 en zo verder).
    Dat zijn vakjes die je elke 6 uur opnieuw kunt oogsten door op het vakje te klikken en dan rechtsonder op 'gebruik'.

    Edit: er zijn 2 wolkenrijen dit event te verdienen. Wil je ze allebei of alleen die ene waar geen vaste sieritems op hoeven? Voor die laatste heb je geen sleutels nodig, die zit helemaal rechts op dek 3.
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2021
  5. swesie

    swesie Gevorderde

    Helaas heb ik geen slakken dus kan ik niet mee doen heel jammer
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je kopen op de markt
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga supersnel, gisteren een 200% oogstbonus en vanmorgen toen die afgelopen was meteen een 100% erachter aan. Vannacht zullen er lange gewassen op moeten, want de drops blijven zo wel heel ver achter. :music:
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    misschien is het hier al benoemt maar ik wil eigenlijk alleen maar de silo upgrates. Wat heb ik dan nodig en kan ik een klein deel van het event doen of is dit niet mogelijk?
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kan zeker alleen voor de silo upgrades gaan. Dat scheelt wel wat.
    Ik ga niet voor je uitrekenen wat je dan nodig hebt, dat is nogal een klus :eek:

    Maar dat kan je zelf ook. Plattegrondjes erbij, opzoeken in welke vakjes de silo's zitten, en dan daarnaartoe werken.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Alle gewassen en drops al binnen Dek 3 helemaal ingeleverd.
    Nu wachten op de gele en paarse sleutels.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  11. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    ik heb eigenlijk alleen belang bij wolkenrij dit ivm de ep die je krijgt.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan moet je zelf even een route uitstippelen, eventueel met behulp van Miekjes plattegrond.

    Stand van het event hier: zoals het zich nu laat aanzien heb ik morgenochtend de gewassen (bijna) bij elkaar, want ik draaide weer eens een oogstbonus xD
    De drops lopen wat achter, maar daarvoor zet ik morgen tijdens mijn werkdag wel lange gewassen op. En voor de rest klooi ik maar wat aan, ik lever wat ik leveren kan en verder zie ik wel.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik voel me wel een beetje dom. Net geoogst zonder WAC :oops:
    Toen ik klaar was bedacht ik me pas dat hij verlopen was.

    Beetje jammer :sleepy:
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh heel herkenbaar. Ik zet altijd 10 wacs in met pinkie maar zelfs dan raken ze natuurlijk op een goeie dag op. Meestal hou ik het wel in de gaten maar soms is het een complete verrassing, dat de wac op is :cry:
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  15. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ok, alle vakjes met slotjes zijn ontgrendeld. ;)
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    kan ik jou molen een keer lenen ?........:p
     
    Laatste bewerkt: 19 November 2021
  17. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De gewassen zijn ingeleverd, nu nog een hoop kaartjes verzamelen.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb bijna alle gewassen ingeleverd, die voor de turbomest doe ik niet want turbomest heb ik altijd wel genoeg. En die vijf bikini's voor vijf bananen doe ik ook niet, want ik kom om in de bananen xD

    Dus nu is het alleen nog maar een kwestie van op tijd wezen voor het supervoer, de coupons en de verbeteringenkistjes. En voor de sleutels natuurlijk, want ik wil graag alle items dubbel om mensen te kunnen helpen die hun rij niet vol krijgen.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 2 oogsten dan heb ik alle gewassen binnen. Dan alleen nog een paar keer de sleutels innen voor de laatste. dubbele sieritems.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. Zwijnstein

    Zwijnstein Forumbeginner

    als beginner kan je dus niet meedoen want de slakken zijn niet te betalen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.