Praatgroep - Een gothic-verhaal (dagelijkse questenreeks)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 110 di van ixora....van de wolkenrijen snap ik ook nog steeds niet hoe dat werkt....:oops:....ben s'morgens een half uur bezig voor alles geoogst is...:wuerg:
     
  2. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    ik heb nog 115 drops nodig voor het sieritem. Zal ik hem een keer gaan halen? tot nu toe gaat het erg goed
     
    farmermikkie, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik vanmiddag 164 di's van me kwartakkers ixora, staat nu habanero op en dan vanavond lablab erop.
    Uit me kistjes vol zoete dingen en mooie dingen kwam geen zaaiknecht dus nu ook met de hand aan het zaaien hier :oops:xD
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat is een mooi aantal LUcki wat had je gezet en wat heb je nu staan ?
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou wat leuk zeg! Wat heb je nu staan? En heb je er ambachten bij gegooid? Ik wil alles weten xD
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zonet dag 5 ook weer afgerond op naar dag 6.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    dit had ik gezet. nu weer de zoete aardappelen erop. net kreeg ik daar 30 drops van ofzo iig veel meer dan ik had verwacht :)

    ik kan met een uurtje weer oogsten. ben benieuwd

    Bedankt voor de tikimaskers trouwens :) ben ik weer heel blij mee

    nu nog maar 86 te gaan :)
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2020
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    dag 5 ook afgerond, nog één dag te gaan :)
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  9. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Zo juist dag 5 afgerond, we gaan goed! laatste loodjes nog. Succes allemaal.
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hopelijk morgenochtend de laatste binnen halen. xD Nog precies 45 te gaan en dan gehaald. :music:

    Dan de laatste etappe de wolk. :music:
     
    -mikmak-, -matthias1952- en lucki60 vinden dit leuk.
  11. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Net thuis, vanochtend vergeten gewas erop te zetten. Plantage vol met stallen en een paar bomen :music: Toch nog 6 drops :p

    Hopelijk morgenochtend te herstellen maar dat gaat flink wat SM kosten denk ik xD Heb de gewas al wel gelukkig.
     
  12. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    ik heb er nog 65 te gaan. nu lang gewas voor de nacht. hopelijk ga ik het een keer redden maar zo niet moet ik morgen gewoon iets meer gewas maken ;)
    maar het zou leuk zijn om een keer de drops bij elkaar te kunnen krijgen haha

    succes voor iedereen die nog verder moet en gefeliciteerd voor de gene die alles al weer binnen hebben :)
     
    kakelot69, vinc051, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal happy. Het is ook nu weer gelukt. xD 5 drops over. :)
    Echt alles nog gehaald en helemaal tot op de draad gespeeld. xD Straks al die mooie sieritem op de wolk, maar zeker op het land. :inlove:

    Iedereen nog succes en voor mij op naar het laaste gedeelte voor de wolk, zaaien en zaaien vandaag. :music:
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kwam vanmorgen vroeg nog 42 dropjes tekort, dus ik dacht slim te zijn en de lablab op grote velden te zetten met supermest, in de foute veronderstelling dat me dat 44 dropjes op zou leveren. Maar op Baha kun je natuurlijk maar 41 velden kwijt, dus nu kom ik nog één dropje tekort xD Ik heb nu suikerriet opstaan, daar zal mijn dropje uiteindelijk ook nog wel uit komen.

    Edit: ik kreeg er zelfs drie van mijn suikerriet, dus de quest is klaar :inlove:
     
    -matthias1952-, -mikmak-, lucki60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier de opdracht ook weer afgerond:)ik zag het eerst niet zitten ik moest nog 115 di's maar met lablab en de bomen toch gelukt zefs nog 22 di's over.:)
     
    farmermikkie, lucki60 en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    YES!!! ik heb het sieritem binnen met drops. toch iig 1 keer gelukt nu. Ik leer het wel hoor. Dankzij jullie tips gaat het steeds beter :)
    (tips, tikimaskers en wacjes) BEDANKT!!

    heb nu nog 1 drop over en nog snel mijn akker vol gegooid. hopelijk krijg ik er nog 9 voor de tijd om is. dan kan ik ook de stallen nog halen. maar zo niet ben ik nu al helemaal blij
    nu de wolkenrij nog binnen zien te slepen ;)
     
    vinc051, hendrika73, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook weer gelukt.......:music:
     
    vinc051, schaapje52, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    kijk geweldig gedaan
    Straks om 1400 weer event gewas op de woelige weide zaaien
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  19. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Dit is geen event voor de werkende zorgmedewerker....Ik krijg helaas weer de dropjes niet bij elkaar. Ik kan over 5 minuten Jovellana oogsten, maar daar gaan geen 117 dropjes uit komen....
    Ik hark weer binnen wat ik kan, maar het is nog niet aan mij besteed
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Met wisseldiensten is het idd passen en meten.. Maar je kan niet altijd winnen ;) Ik heb de hele ochtend SM gebruikt om toch nog de drops te halen, daar had ik gelukkig nog heel veel (geen idee waarvan xD ). Ik hoop er nu nog 2 uit suikerriet te krijgen voor 14:00 :p

    En helaas.. maar 1 drop uit het hele veld suikerriet, wat een toeval. 1 te kort dus voor het extra sieritem xD
     
    Maris2020, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.