Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik schrok ervan, ben al klaar...:oops:
    Succes voor wie nog aan het ploeteren zijn.

2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Nog 165 kalksteen en 45 speksteen!

blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Nog een 21 Kalksteen nodig dan hier ook klaar. Wat een fijn event :inlove: Wilde net nog mest op de markt gaan brengen schrok ervan zo hoog heb ik het nog nooit gezien ruim 1.200 1 x mest? :) ga gauw weer terug naar de markt ping ping

blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ze er al boven de 2000 opgezet. Je kunt merken dat er al een flink deel klaar is, de mest is hard aan het zakken.
    De laatste gewassen heb ik op hele velden gezet, alle kwartveldjes weer opgeruimd, dan kan ik de laatste kalksteen wel op hele velden regelen.

Op het andere account moet ik nog wel even door met de gewassen. Nu bij gebouw 1 en 3 fase 9 ingeleverd. Fase 10 is het zaaigoed en wat ik op voorraad heb, dus ben ik daar nu netjes op de helft. Daar nog 27 barnsteen en 146 kalksteen. o_Ok dat zit ruim over de helft, dus het moet gaan lukken.

5. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi all,
    o_Ok net event afgerond best snel vond ik s6 nog voor degene die nog niet klaar zijn .
    En gefeliciteerd;) voor degene die klaar zijn.
    Gr Tineke

blackscorpion64, eevee60 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  6. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

gebouw 1 en 3 zijn klaar gebouw 2 4 van de 12 fases gedaan. event gewas nog ruim op voorraad 2.200 en 1.300 en nu over een uur nog een keer alle velden oogsten maar kalksteen blijft beetje achter.
    gisteren avond lange gewassen gezet voor meer drops. vannacht maar weer. en misschien morgen overdag ook.
    wat doen jullie als j alleen nog drops moet? buiten de anjer truc bedoel ik dan ;P

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gewassen zaaien die je direct kunt oogsten als ze klaar zijn.
    En als je veredelde gewassen hebt, krijg je daar in kortere tijd hetzelfde aantal drops van. Als je ze direct kunt oogsten, is dat het gunstigst.

Hier was het event vanmiddag klaar. Ik kwam vanochtend precies 1 zaadje tekort om het event af te ronden (had niet geteld, kwam toevallig zo uit.)

8. -Coco1968-

Als ik wel goed op schema lig, dan verbouw ik mijn velden gewoon weer. Dus zet ik stallen en werkstallen op waarvan ik geen 100 op voorraad heb, gaan alle mammoetbomen weer op de velden ook al kan ik die maar 1x per dag oogsten en zaai ik op 1 veld de gewassen die ik nodig ben voor mijn questen.

Je bent binnen de helft van de tijd ruim over de helft van de drops, dat gaat dus wel goed komen als je 2x per dag oogst en dan niet de hele dag een kort gewas op het land hebt staan. Maar kortere gewassen en stallen en vaker oogsten kan ook.

9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier zijn alle gewassen binnen.
    Kalk en speksteen nog nodig 84 stuks van beide.xD
    Hoe krijg ik het voor elkaar.
    Ik heb de myst. stekjes gezet, ben benieuwd wat hier uit komt.:inlove:

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier de gewassen ook binnen. Alleen de kalksteen loopt wat achter,, Speksteen genoeg

11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Gebouw 1 en 3 zijn klaar, gewassen op voorraad, nu weer wachten op de kalksteen. Met nog 65 uur op de klok is dit wel een ontspannen event, lekker!

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier drops plenty maar niet genoeg lisdodde.

13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Gewoon blijven door zaaien en wac gebruiken:music::D

14. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Volgens mij was er uitverkoop van de wampi en de cashew bomen.
    Uit de myst stekjes: 2 wampi xxl , 1 wampi xl, 2 cashew xxl , 1 cashew xl, 1 moringa xxl
    1 cacao xxl en 2 acacia.
    Van het 2de gebouw moet ik alleen nog de wolkenrij vrijspelen.
    Nog nodig : 4 speksteen en 22 kalksteen.
    Dit hoop ik vandaag nog voor elkaar te krijgen en anders morgenvroeg.

kimmie2012, Daxter1966, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Joepie, het eind is in zicht.
    Gewas is klaar, speksteen is klaar, nog 75 kalksteen en dan is dat ook klaar. Gaat lekker :music:

En vandaag geleveld naar farm level 89 en Baha level 267, na ruim 6 maanden spelen (en alleen 99 cent uitgegeven een keer).
    Het is nog altijd een leuk spel.

Een tevreden boerinnetje :p

kimmie2012, Daxter1966, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

Dat moet vandaag toch echt wel lukken.
    Gefeliciteerd met je nieuwe level.
    Ik ben op mijn hoofdaccount net zo ver met het event als jij bij mentorboerderij. Op mijn account van dit jaar moet ik met 2x per dag gewas zaaien nog minimaal 1x oogsten, ik denk 2x. Ik had vanmorgen de 100% oogst kunnen activeren voor het oogsten, maar ben dat vergeten. Vanmiddag voor de volgende oogst niet vergeten, en dan na het oogsten maar eens uitrekenen hoeveel ik nog moet.

kimmie2012, Daxter1966, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. voesje

voesje Oudgediende

Gewasjes genoeg, speksteen zat, alleen kalksteen nog 199. Lange gewassen erop en dat moet ook wel lukken...Op naar het einde:D

kimmie2012, -Coco1968-, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik kreeg vanmorgen genoeg kalksteen. Even afgerond. Was goed te doen dit event. o_Ok mooie prijzen. ik had het pittiger verwacht.

kimmie2012, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hier nu ook klaar met links met de muis valt niet mee....:wuerg:
    Maar ik ben er gekomen:D

kimmie2012, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. yoniti

yoniti Forumkenner

Help help help.... die papyrus schiet niet op. Lisolde heb ik meer dan genoeg... Welke versneller kan ik uit d eambacht gebruiken zodat de tijd van de groei verkort word?

eevee60, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.