Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Gebouw 1 is klaar , gebouw 3 laatste vraag kwam ik 42 papyrus te kort.
    Deze is dus morgen ook klaar.
    Dan verder met gebouw 2.
    Nog nodig 4062 papyrus en 177 speksteen.
    De lisdode en kalk moet ik nog uittellen.
    Lisdode nog 4992 en kalk 208 nodig.

Laatste bewerkt: 1 September 2017
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

wow, jullie gaan snel....ik heb nu lisdodde 2481...papyrus 2667...kalk 232....spek 205.......denk dat de wac niet werkt...:oops:

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier huisje 1 ook af en met huisje 2 op de helft. Gaat lekker

eevee60, blackscorpion64, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Bij mij gaat het zoals bij jou. Wel wac, geen kwartakkers. Ben dan verbouw beu,ben het eigenlijk helemaal beu. De laatste tijd krijgen we haast geen gratis knechten-coupons meer bij quests.
    Er zijn ook nog veel bomen die ik niet heb en dan kan je geen quests afwerken... een visieuze cirkel dus.

eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Gaat hier lekker, gebouw 1; t/m 6, gebouw 2; t/m 4 en gebouw 3; t/m 10. Valt allemaal erg mee tot nu toe.
    Heb een paar stekjes alvast op het land gezet, hoop op nog een muskaat of acaciaboom, gaan de openstaande quests nog iets sneller.

6. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier gaat het ook goed. Drops kalkzandsteen lopen wat achter. Gebouw 3 klaar, gebouw 1 alleen nr 12 nog en gebouw 2 bij nr 7.
    Morgenmiddag hoop ik de event op de farm bij elkaar te hebben. Eventgewas van baha is al binnen.

7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi all
    Hier gaat het ook lekker gewassen klaar alleen nog DI
    Dan klaar s6 All ;)
    Gr Tineke

eevee60, blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Ondertussen gebouw 3 klaar, gebouw 1; t/m10 en gebouw 2; t/m 5. Kalksteen begint wat achter te lopen.

9. Lieve

Lieve Halfgod

Hier is het de speksteen die niet volgt Paddington
    zit ongeveer hetzelfde als jij alleen het 2de gebouw t/m3
    Het gebouw zonder stelling is wel mooi;)nu de andere nog
    We hebben nog wat tijd nog gene paniek
    Aan iedereen veel bouw plezier

10. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

hier is gebouw 3 af. voor gebouw 1 kom ik nog 3 kalksteen te kort en dan moet ik gebouw 2 nog. maar we hebben nog genoeg uren op de klok staan dus volgens mij lig ik best aardig op schema.
    weer een leuk event wat goed te doen is :) veel bouw plezier allemaal

11. -mikmak-

ik heb nu gebouw 1...9 stuks klaar...gebouw 3...10 stuks klaar......:p..en weer verder

12. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Hier gaat het ook goed. Gebouw 1 en 3 zijn klaar, gebouw 2 heeft 2 levels klaar.
    De velden met kwartakkers staan vol met eventgewas.
    Ik doe het eigenlijk heel rustig aan: 2 x per dag eventgewas, en 's nachts een lang gewas.
    De drops zijn mooi in evenwicht met het eventgewas. Nog 52 kalksteen en 150 speksteen op voorraad.
    Ik denk dat het morgenochtend klaar is.

Gisteravond eindelijk het laatste deel van de watervallen kunnen vrijspelen, ik kwam machineonderdelen tekort om genoeg bikiniwerkplaatsen te bouwen. Dat krijg je als je nog niet lang speelt. Simpel gereedschap tekort.

Ik had net voor het event 14 miljoen bd, dat daalde naar 700.000 omdat ik dieren heb ingekocht.
    Nu de benodigde dieren voor het event zijn ingeleverd, kan ik de overgebleven dieren weer met winst verkopen. Daardoor inmiddels weer 7 miljoen bd rijk.

Leuk event, hele mooi animaties (die boot die de bakstenen aflevert, de stellingen waar de bouwvakkers opstaan, super!), prima te doen. En ik ben blij met 6 en 7 uur durend gewas, ik zaai met de hand in op kwartakkers. Met korter gewas is dat niet meer op te brengen.

eevee60, daisy17858, kimmie2012 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier nu speksteen voldoende om het event af te ronden en nog 200 kalksteen te gaan. Dat moet ook wel lukken, maar ik hoop dat buurtjes die dit lezen mij geen speksteen meer sturen.
    Van gebouw 1 moet ik de laatste fase nog, en van gebouw 2 nog 5 fases. Gebouw 3 is klaar.
    Ik verwacht dat de laatste eventgewassen opstaan, maar dat weet ik over 5 uur.

Op het andere account heb ik gebouw 1 en 3 tot fase 7 ingeleverd en niet meer gewassen. 211 speksteen en 201 kalksteen terwijl er meer kalksteen nodig is, dus ook daar loopt de kalksteen achter. Daar heb ik net als mentorboerderij 2x per dag eventgewas en 1x lang gewas. Dat komt mooi uit met een knechtencoupon van 12 uur, want ik heb geen zin om de kwartveldjes met de hand te doen.

Laatste bewerkt: 2 September 2017
    eevee60, daisy17858, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

jammer dat de knechten pas maandag in de aanbieding komen......:wuerg:..heb ze nu nodig

eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Het volgende event ga ik met alle velden meedoen, nu heb ik op twee velden bomen laten staan. Maar de drops komen er maar matig vanaf. Plus als ik op alle velden had gezaaid was ik nu klaar geweest. Nu zal dat vanavond laat of morgenvroeg zijn.

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook 1 en 3 klaar en gebouw 2 t/m 5, bij mij blijft de kalksteen achter maar hoop straks de gewassen klaar te hebben, ben pas gisterochtend echt begonnen dus gaat best snel.
    Wel de hele farm leeggehaald en vannacht ook eventgewassen gezaaid.

17. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hier gebouw 3 klaar gebouw 1 nog 1 en 2 nog 3 event gewas is binnen alleen de DI nog maar al met al een rustig event.

18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Gebouw 1 en 3 klaar .Gebouw 2 heb ik 7 fases voltooid .Eventgewas en de kalksteen zijn bijna op .Net 100% oogstbonus voor 24 uur gedraaid dus eventgewas met SM gezet zodat ik daarna ook nog met iets anders van de bonus kan genieten .Met nog bijna 72 uur op de klok gaan die laatste drops ook nog wel komen .Die van Bahama zijn binnen en daar heb ik gisteren al weer omgebouwd

Laatste bewerkt: 2 September 2017
    blackscorpion64, eevee60 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  19. pino460

pino460 Forum-hertog

Klaar met het event en iedereen die nog bezig zijn veel succes .

blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Hier ook klaar en iedereen veel succes die nog bezig zijn .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.