Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Welk trucje bedoel jij ?
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64, kimmie2012 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Bedoel je de kastanjeboer , die staat op de kastanjewolk [oogstfeest 2014].
    Ik heb wel een aantal toverbomen veel mammoeten en de kastanjewolk ,maar er zijn maar weinig events waar je ze echt nodig hebt .
    Het is beter om te zorgen dat je gewassen niet al te lang oogstklaar op de velden staan . En een goede start is belangrijk . De een zet graag 20 uursbomen en de ander gewas en weer een ander een mix .
    Bij mij droppen de bomen altijd slecht , gewas is duidelijk beter op mijn farm
     
    bepsels, blackscorpion64, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gekregen kalksteen 36 en speksteen 41. Dacht laat ik het ook even melden, ook al doe ik niet mee. xD
    Tevens heb ik ook een lens in mijn schuurtje staan???? Pas naar oogarts geweest, dus die heb ik niet nodig. Geen idee waar die voor is.
     
  4. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    ben ook benieuwd :)
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    @kimmie2012 bedoel jij soms de howie donut waar de spelers het wel eens over hebben?

    inmiddels 102 spek en 176 kalksteen.
    Gaat niet echt geweldig, de spek blijft behoorlijk achter.
    Gelukkig hebben we er maar 384 van nodig, anders werd het een echt probleem.;)
     
  6. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Uit de kistjes, 12 uur zaaimachine en 12 uur stalknecht.
    Dus doe deze keer niet mee, de aantallen zijn zonder kleine akkertjes met wac en zonder knechten niet te doen.
    En nee, ik koop geen maand knechten. Voor iedereen die er voor gaat veel suc6.
     
    kimmie2012, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ja de howie idd!! dank u ik bleef denken hoe die nou heette haha

    ik moet trouwens verder niet klagen hoor. ik red de events nu meestal wel dus is t verder geen probleem. maar ik ben nou eenmaal een hebberig type :p Al die leuke hebbedingetjes:inlove:
     
    eevee60, bepsels, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Howie is wel altijd bij het ruilevent te ruilen. Vaak wel tegen een helel hoog tegenbod zoals de allernieuwste bomen of stallen. Maar misschien dat je die dan aan kan komen.
    Op deze manier ben ik ook aan een howie gekomen.
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En ook de howie is bij Renzo voorbij gekomen. Ik vind hem niet mooi, en ik was zo blij dat ik niet meer met de bekers hoefde te slepen, dat ik geen belang heb bij een howie. Howie is geen huisdier.
     
    riekje111, eevee60, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het zijn 10 stekjes in fase 3 bij gebouw 3:music::p:inlove:
     
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    Oh is dat geen huisdier? dat dacht ik.
    ik heb hem nooit voorbij zien komen maar dat komt dan misschien omdat ik naar een huisdier aan t zoeken was xD is die nog steeds bij Renzo? en wat doet die howie dan precies?

    ooit word ik nog eens handig in t spel hoor :p dankzij jullie dan haha
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mis ik iets? Ik kan er niets over terugvinden in het event FAQ.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De huisdieren werken allemaal een bepaalde tijd en na een bepaalde tijd. Een howie kreeg je eerst sporadisch bij de aanschaf van TG voor 10 euro. Mijn vriendin heeft die aardig vaak aangeschaft en heel wat andere beelden gehad, nooit de howie, dat was dus een kans op. En ongeveer een half jaar geleden is de howie bij Renzo geweest, meerdere Renzo's achter elkaar, maar volgens mij nu niet meer.
    Een howie werkt net als de bekers, meer kans op dropitems op het veld waarop deze staat. Bij de howie is dat altijd 5% meer kans. 20 howies op een veld zorgen dus voor een behoorlijk hoge kans. Maar dan moet je op alle velden ruimte laten voor 20 howies en daar dus behoorlijk mee slepen.
    Het is zolang geleden dat ik een tekort aan drops heb gehad, dat ik die howie niet interessant vind.
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je kijkt op de tijdslijn, dan zie je de stekjes staan bij het 3de gebouw.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik was begonnen met 80 kalksteen en 67 speksteen, nu voor de nacht sta ik op 121 kalksteen en 87 speksteen. Valt dit keer ook een beetje tegen. Als het zo blijft van het weekend even wat stenen sprokkelen bij opa, die heeft er nu toch genoeg :music:.
     
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik sluit af met 151 kalksteen en 139 speksteen.

    Dan gaan mijn buuf @Daxter1966 en ik mee want opa heeft vaak genoeg onze farms geroofd.xD
     
    hwjstolwijk, eevee60, Sanham en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    dank je wel voor de duidelijke uitleg :D maar idd dat gesleep van veld naar veld en dan eerst moeten verversen voordat t werkt is verre van ideaal. Dus de howie is nu al veel minder aantrekkelijk geworden voor me. zeker omdat ik er nu eindelijk meestal wel net aan kom met de drop items.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gezellig met zn drietjes bij opa roven .Zo komt boontje om zn loontje :DxD
     
    hwjstolwijk, rikmark, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. voesje

    voesje Oudgediende

    De teamvergadering was vanmiddag en ik hoopte om half vier thuis te zijn maar dat werd bijna 17.00 uur. En vanavond werkte ik in de thuiszorg dus hier en daar een beetje smokkelen met de tijd om 3 minuutjes te kunnen oogsten. Is gelukt trouwens.

    Velden staan nu met kwartjes te groeien, 76 kalk en 100 spek op voorraad.
     
    eevee60, kimmie2012, Sanham en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fijn voesje
     
    eevee60, voesje, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.