Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    kastanjewolkje [ ken het niet]
    kom wel even buurten :music:
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    85 kalksteen, ik vind het best een beetje tegenvallen met 2 velden met klavertjes 4 en 1 veld met bomen en stallen incl. mammoetbomen.
    108 speksteen vind ik wel redelijk goed.

    Ik ga wel zien waar ik uitkom, meestal lukt het wel.
     
    daisy17858, kimmie2012, boesje46 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Begonnen met 94 kalksteen en 86 speksteen of net andersom, dat weet ik niet meer :)
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 88 en 75.......en weer verder...:p
     
    daisy17858, kimmie2012, boesje46 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tja random he.
    Dat is alleen leuk als je aan de goede kant zit.Hier valt het op een account altijd mee en op een altijd tegen.
     
    daisy17858, kimmie2012, boesje46 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Die wolkenrij kon je halen bij het event "oogstfeest" in 2014.
    Toen de mannen nog van staal waren, de schepen van hout en de centen van blik ;)xD

    Ik was toentertijd ook nog een te laag level om hem uit te spelen en miste daardoor al die jaren het sieritem kastanje boertje.
    Maar die heb ik sinds kort in mijn bezit via een lief buurtje :inlove:
    Dat scheelt voor de drops op de normale akkers.
     
  7. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    waar heb ik mijn inbrekers gereedschap liggen :p
     
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    ja hoor wat een dombo ben ik toch gebruik ik griezelwild ipv witte onschuld en nog steeds geen belletje dat het wat langer duurt voordat eventgewas klaar is. Pas bij tweede ronde kom ik erachter nadat ik al gezaaid had. Hahahahahaha wat een ei ben ik toch af en toe;)

    Gelukkig had ik 200% extra oogst voor 12 uur dus schade valt mee:wuerg:

    Let op mensen witte onschuld geen griezelwild gebruiken xDxDxD bij kastanje wolkenrij hahahaha.
     
  9. rikmark

    rikmark Forum freak

    109 kalkstenen en 106 spekstenen geen slecht begin.

    Iedereen heel veel succes.
     
  10. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Wat een leuk event. Succes met bouwen allemaal.;):)
     
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    blijft toch jammer voor de mensen die ook al best lang spelen maar toen nog niet zo ver waren dat al die drop verhogende items niet terug komen. zou graag ook zoiets krijgen. toverbomen, kastanjewolk, mamoetboom en een soort huisdier waar jullie t allemaal over hebben
     
    blackscorpion64, rikmark, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Miekje, weer superfijn dat je de invultabel hebt gemaakt! Scheelt een hoop rekenwerk, en vergissingen. Bedankt

    Kimmie, de toverboom kun je bemachtigen met farmmunten!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 31 Augustus 2017
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    klopt want ik heb wel een tulpen gulden boom en die heeft ook niet iedereen
    zal wel leuk zijn dat iedereen die ook kan winnen een keertje
     
    bepsels, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    is dat die toverboom die dropitems geeft? :D dan ga ik even heel hard werken zodat ik die kan bemachtigen voor hij weer weg is

    oei 500 munten. ik heb er 37 dus dat word idd hard sparen. maar t is idd een dropitem gevende boom :D:inlove: dus hij is t wel waard
     
    blackscorpion64, rikmark, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De huisdieren kan je ook nog steeds krijgen.
    Sommige soms bij Renzo, en andere voor tulpenguldens (kraai en uil, ik heb ze ook voor tg in de uitverkoop gekocht, en ieder 1 met farmmunten).
    De toverboom geeft 1 drop per dag, alle kleine beetjes helpen.

    De bonestaakrijen voor extra drops zet ook niet heel veel zoden aan de dijk, een paar procent meer kans bij 1 oogstbeurt.
     
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik speel niet met echt geld dus heb niet zo veel tulpenguldens ;) en ik bedoel niet de gewone huisdieren maar ik weet niet meer hoe t heet :p
    maar die toverboom voor de farmmunten vind ik erg interessant en ga ik zeker voor sparen :)
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb ook niet alle huisdieren, en het is handig om geen stallen en stekjes en andere dingen met TG te kopen die binnen een half jaar hun waarde toch verliezen. Ik heb ook op ieder veld een uil staan, en stop er ook geen geld in. Het 2e ambacht vind ik belangrijker dan de huisdieren, het draakje heb ik bij Renzo alle TG ingestopt die ik maar kon vinden. Heel wat dure fokdieren voor gekocht om aan de TG te komen. En verder zoals farmermikkie zegt, met de groothandelsuitverkoop, als je voldoende TG hebt steeds eentje kopen.
    En ik heb er een paar verdiend met toplijsten, die zullen wel heel lang exclusief blijven.
     
  18. voesje

    voesje Oudgediende

    Een uitgelopen teamvergadering en onverwacht vanavond werken was niet gepland tijdens dit event....41 kalksteen en 70 spek en vanavond maar ff stiekem op de foon extra oogsten:music:
     
  19. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik voorzie dat er iemand erg vaak naar het toilet moet vanavond tijdens de vergadering.....:p
     
    boermars, blackscorpion64, voesje en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.