Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bij random selectie wordt uitgegaan van de dieren die bij je level horen.
    Dus het zou mij verbazen als er bijzondere dieren tussen zitten.

    Daarnaast: bij random selectie wordt meestal getracht om het eerlijk te houden met de beloning, dus de meeste kans op de 5 in level hoogste dieren die je hebt vrijgespeeld.
    Maar let op: dit staat niet in onze informatie, dit is mijn persoonlijke inschatting.

    Hoe dat voor Bahamarama-dieren uitpakt kan ik nog niet zeggen.
     
    Laatste bewerkt: 30 Augustus 2017
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De knechten voor half geld zijn vorige week net geweest.
    Geen kistjes meer waar knechten uit kunnen komen? Geen questen meer openstaan met knechten?
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  4. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Kistjes misschien nog, maar voor de rest is het zunig.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    o_Ogt leuk, levert veel punten op dit event. Helaas moet het bijwerken van mijn producten-voorraad nog even wachten....
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. voesje

    voesje Oudgediende

    Leuk weer, doe weer mee.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is ook weer van de partij hoor :)
     
    eevee60, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Alles in gereedheid gebracht voor het event van morgen.
    Ik hoop dat het een beetje bij te benen is.
    Voorraden zijn behoorlijk geslonken de laatste tijd.
    Ik begin gewoon en zie wel waar het schip strandt.;)
    Alle ep's zijn lekker meegenomen, tot het volgende level zijn het 100.208.545 ep.:wuerg:
     
    voesje, blackscorpion64, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    weer een leuk event kan bijna niet wachten. eerst naar de kapper en dan beginnen ben blij dat ook de watervallen meedoen
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Het event is een beloning van (veel) EP punten voor Farm en Baha, en BD. verder niets bijzonders, behoudens de wolk.
    Ik heb tot nog toe alle wolken binnengehaald, dat is dan ook de enige reden om mee te doen aan dit event, ik heb een hekel aan zo'n "grijs" ding. Als BP "moe" is van het aantal event ideeën met beloningen , is het misschien een idee om iets meer tijd te nemen tussen de onderlinge events. Groet Henk&Irene
     
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    kom ik vanmiddag op het forum en zie morgen een nieuw event zit nog uit te hijgen van de vorige maar we gaan weer ons best doen :p;):music:
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    En ja hoor xD, het eerste event voor schaap en gelijk 6 en 7 uur gewas. :eek:
    Aangezien de 6, 7 en 8 uur gewassen niet mijn favoriet zijn, sla ik lekker over.
    Ik ga lekker verder om het nieuwe eiland open te krijgen en kan lekker rustig aan doen met de quests.

    Iedereen heel veel succes en veel speelplezier. :music:
    Hopelijk heeft iedereen goed opgelet op school met geschiedenis want anders worden het wel hele rare gebouwen. ;)
     
    knoepertje, voesje, Reggaefeeks en 13 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je krijgt geen grijze wolkenrij als je niet meedoet. Je krijgt een grijze wolkenrij als je die wel binnenhaalt en het laatste sieritem niet.
    Wanneer je de wolk niet verdiend, is deze na het event weer weg.
    Leuk om te zien dat je terug bent. Ik hoop dat je een prettige vakantie hebt gehad.
    En inderdaad gewoon meedoen met events die je leuk vind. Hier zit geen sieritem met schaap bij en geen bijzondere beloning.

    Succes met het openspelen van het nieuwe eiland.
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor! Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Lekker met de 4 pootjes omhoog en alles achter laten op de boerderij. Ik heb inderdaad gekeken of er een sieritem was met een schaap of stallen of stekjes. xD Ik ga lekker mijn gangetje op de boerderij en kan het dan met de tijd die ik heb, het op mijn eigen tempo doen. Komt er een leuk event, dan ben ik van de partij met de tijd die ik heb en anders laat ik het gewoon lopen. Er is genoeg te doen op de boerderij, dus ik vermaak mij wel. :music:
     
    herma1234, knoepertje, Boeretrien1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kan er een mod de inleiding van het event wijzigen wordt gesporken over gewassen en boomvruchten random???
    en wat voor raadselboom is het in fase 5 gebouw 3???

    alvast bedankt
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo denk ik er eigenlijk ook over. Ik hoef niet meer zonodig te groeien in level.
    De nieuwe gewassen kan ik amper zetten omdat er weer een nieuw event begint.

    Maar voor wie nog graag wil groeien is dit de kans.
     
    rikmark, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  19. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het nummer in de aanduiding is 53, daarmee kan een doorgewinterde forumganger de link al leggen.
    Maar natuurlijk had die tekst vervangen moeten worden door "Tiki-raadselboom Netrani" met een linkje naar betreffende faqpost.
    Zal ook nog aangepast worden.
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.