Praatgroep: Een duik in het verleden

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Misschien een tip : maar misschien doe je het al en dan weet ik ook niet waarom er zoveel verschil inzit...

    Als je meerdere accounts hebt:

    Speel ze allemaal in een andere browser...Speel je ze in dezelfde , dan kan het voorkomen , dat er DI naar het andere account gaan..
    De server kan ze/het soms niet zo snel verwerken en gaan ze naar het andere account...
    Het hoe en waarom weet ik ook niet heel precies...maar het kan een oorzaak zijn van teveel ..verschil ...in DI opbrengsten..

    Succes met de laatste loodjes:)
     
    eevee60, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. neoshaydie

    neoshaydie Gelegenheidsauteur

    Zijn er mensen die mij alsjeblieft nog kalksteen kunnen sturen? Ik heb er nog 10 nodig :(
    Alvast bedankt!
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  3. katbla

    katbla Forum freak

    als ik iemand kan helpen met de laatste loodjes stuur maar een duifje met wat je nodig hebt.
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stuur even een berichtje via het postkantoor aan
    farmermikkie
    mentorboerderij
    Dan voeg ik je toe aan de vriendenlijst en stuur ik je 2 kalksteen

    Andere boertjes, voor wie het nog haalbaar is met een beetje hulp, mogen natuurlijk ook een berichtje sturen. Zolang de voorraad strekt....
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    helaas ik ga het net niet redden ik hoef alleen de laatste nog van huis 2 [de wolkenrij]heb ook niet genoeg stenen, maar vind het wel knap van mezelf , terug van vakantie en dan toch nog zover gekomen zondag begonnen ...en hard gewerkt al zeg ik het zelf ...:p:oops:ik ben er blij mee....heeft iemand nog kalksteen of die andere over mag gerust gestuurd naar ...boemer49 bedankt !!!!!!
     
    eevee60, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bij de farm van mijn schoonmoeder ben ik nu nog bezig voor het laaste sieritem. Hiervoor heb ik nog 6 speksteen nodig, maar denk dat de gewassen die om 1 uur klaar zijn hiervoor wel genoeg moeten opleveren.
    Wie nog dropjes nodig heeft, kan een berichtje sturen met welke steen ze nog nodig hebben, ik kan dan van beide farms nog sturen.
     
    eevee60, BelgianFarmer en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. BelgianFarmer

    BelgianFarmer Forumleerling

    verstuurd, heb je er ook eentje voor mij. (witte stenen)
    doe geen moeite meer, er zijn niet genoeg stenen gekomen van mijn anjers. ik kom er nog 10 tekort en kan geen cadeaus meer ontvangen. reeds 20 gekregen waarvoor mijn dank.
     
    Laatste bewerkt: 5 September 2017
    daisy17858, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Ik heb er nog 4 weg te geven. Stuur maar een duifje.
     
    daisy17858, eevee60 en BelgianFarmer vinden dit leuk.
  9. BelgianFarmer

    BelgianFarmer Forumleerling

    bedankt maar ik heb er al 20 gekregen vandaag. jammer maar helaas kwamen er te weinig uit 1.5 velden anjers. ik strand op - 10 en heb geen TG om ze af te kopen.
    nog 4 gekregen uit 1.5 veld zonnebloemen dus gestrand op - 6
     
    Laatste bewerkt: 5 September 2017
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Je hebt er 1 terug. Succes!
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. neoshaydie

    neoshaydie Gelegenheidsauteur

    Bedankt allemaal, ik heb ook eindelijk het event gehaald!
    Ik ben echt heel erg blij!
     
    daisy17858, eevee60, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Wie nog een Di nodig heeft kan een berichtje sturen naar ben_sonic1985 met wat je nodig hebt. Er zijn er daar nog 6 om weg te geven.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Had je er ook 1 gestuurd. Ben blij voor je dat je het hebt gehaald! Leuk.
    Zelf ga ik het weer niet redden helaas.:cry:
    Uit de laatste oogst kreeg ik er welgeteld 9! Kan er 14 afkopen, maar dan komt ik er nog 22 tekort. Heel jammer.
    Maar alle lieve farmers die mij nog wat hebben gestuurd; bedankt!:)
     
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    beste buurtjes heel hartelijk bedankt voor jullie stenen, maar ik heb het helaas net niet gehaald ,ik kwam 250 bruin gewas tekort plus nog wat stenen ...maar ik was ook wat te laat begonnen .terug van vakantie maar vind het nog knap van mezelf moest alleen de wolkenrij nog ,nu maar wachten tot hij ooit te koop komt ;)xD
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het evenement net voor 14u af kunnen ronden! Bedankt voor de kalkstenen!
     
    daisy17858, Borkie, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Bedankt voor je reactie. Zoals je misschien al gelezen hebt, heb ik het niet gehaald ondanks de giften van lieve behulpzame spelers.
    Speel op een oud (en verouderd) laptopje dus denk niet dat die een tweede browser aankan. Het gaat nu al vaak traag...
    Maar toch bedankt voor het meedenken. :)
     
  17. mmmonique

    mmmonique Forumleerling

    ik weet niet eigenlijk of ik hier wel op de juiste plek ben voor mijn vraag,maar ik probeer het gewoon:)
    de meloenenmagie kan ik gebruiken voor overige gewassen las ik hier,maar wat zijn dan overige gewassen?
     
  18. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Als je de gewassen snelzaaiknop openklapt om een gewas te selecteren dat je wilt planten, staat daar boven het gewas wat het is, bv groente, bloemen of overige gewassen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.