Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien zit je schuur vol met boomstronken. Die leeg maken door in de omzetter timmerhout van maken.
     
  2. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Naast een vol bomenstronken magazijn, kan het ook zijn dat je heel ijverig je hele magazijn hebt volgezet met bio-brandstof. Dan kunnen de losse takjes er niet meer bij die ook vrijkomen als je bomen omhakt.
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Hier ook al lang geen schepjes gezien. Ik nader level 25 maar ik vraag me af of nog zo'n veld erbij het spel leuker maakt voor mij. Ik vind het leuk om targets te halen door te produceren en te oogsten maar van die afhankelijkheid van heeeeel schaarse dropitems baal ik als een stekker. Ik kijk nu af en toe, probeer de klanten te bedienen maar de lol is wel vanaf.
     
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dit is geen verwijt hoor, maar ik probeer iets duidelijk te maken zoals ik daar over denk.

    Misschien jezelf op iets anders focussen en niet alleen op die schepjes afgaan.
    Voor de fabrieken heb je ook zeer zeldzame boormachines nodig, die komen ook niet zo scheutig.

    Je bent bijna in level 25 zeg je, dan krijg je dat extra speelveld erbij en dat vond ik wel een goedmakertje toen die ineens stond te blinken. Wellisaar niet superveel speelveldjes erbij maar is toch iedere dag weer leuk om daar dingetjes (geen gewassen) van te oogsten.
    OOk het levelen gaat langzamer als je in level stijgt, maar op de gewone farm moet je ook miljarden Ep. bij elkaar spelen om weer eens te levelen en weer iets nieuws vrij te spelen.
    Het hoeft niet altijd van een leien dakje te gaan en meteen iets uit te spelen want dan wordt het alleen maar saai. ;)
     
  5. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ik snap je reactie wel maar toch, als je geacht wordt plantjes in te leveren en je kunt ze gewoon niet maken, wekenlang niet, maar wel steeds meer van hetzelfde dan vind ik dat echt niet zo leuk meer. Zoals ik zei: ik ploeter wel door, ik lever in wat kan en schraap zo de punten bij elkaar. Feit blijft dat die vallei wat mij betreft gisteren afgeschaft mag worden :)
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet nog een kleine 9000 eps om te levelen naar 25. Maar ik heb genoeg schepjes op voorraad. Schepjes 37, fruitplukker 84 en snoeischaar 88. De snoeischaar en de fruitplukker goi ik af en toe iets van weg. Omdat anders mijn capaciteit vol loopt
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. jopie

    jopie Forumkenner

    hier ook weinig schepjes
    15 om precies te zijn
    mijn dochter speelt dit spel ook en heeft er 40
    en zitten beide in level 28
     
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier ook weinig schepjes, maar ik ben heel tevreden met de vallei.(halfweg level achtentwintig)
    op het extra veld heb ik mijn mammoetbomen, melk- , honing- en eierbomen en van ieder een neonstal.
    daar had ik om mijn farm geen plaats meer voor.
     
    Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat is een goed idee8) Ben nog lang niet zover, maar dat is de moeite waard om voor te spelen:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ben ik met je eens
     
  11. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ik denk dat ik zolang die plantjes er zijn nog geen 17 schepjes gezien heb. Verschil moet er wezen denk ik dan maar. Snappen doe ik het niet maar het zij zo :)
     
  12. jopie

    jopie Forumkenner

    gister melde ik dat ik 15 schepjes heb en vandaag niks erbij
    mijn dochter had er 40 en nu 45
    we zaaien precies hetzelfde
    hoezo scheef?
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb het een paar maanden geldeen als aangegeven dat er waarschijnlijk iets niet klopt aan de droprate op de edelweiss vallei maar kennelijk doet BP dit bewust want ze hebben er nog niks aan gedaan, met de gratis knechten toen op de edelweiss vallei kreeg ik tot wel 4 tot 5 keer zoveel di's (ook meer schepjes) als toen zonder. BP wil met de edelweiss vallei meer inkomsten genereren met die versneller pakketjes, maar de spelers die deze pakketen kopen, kopen in weze een kat in de zak, want ja de gewassen zijn misschien eerder klaar maar als ik die versnellers hier gebruik (die ik overigens niet gekocht hebt) krijg ik er echt geen meer di's van om de bestellingen er elke dag mee te kunnen voltooien.

    Zou het kunnen dat je dochter de knechten op de edelweiss vallei heeft en jij niet? o_Ok zou het kunnen dat het met de server te maken heeft, hier heb ik soms ook dagen dat ik geen schepje krijg, ze staan hier al langere tijd op 13 stuks, hier is het vrij simpel ik lever gewoon die gewassen niet :oops: -.-
     
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Effe een vraagje: Bij Ian Gray moet ik bij level 23 5x een snelheidsbooster gebruiken op het noordelijke woud.
    Ik dacht dat is de tijdversneller om de groeitijd van een boom te verkorten. Heb er ondertussen al 25 gebruikt maar deze blijft grijs.
    Wat doe ik verkeerd ???????

    Voor de zekerheid ook 5x insta boom gebruikt misschien bedoelen ze deze. Werkt ook niet.
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2024
  15. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    ik heb precies het zelfde probleem helaas , dus ik hoop ook op een antwoord
     
  16. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    ik heb het op gelost je moet bij b.v produktie hout 5 keer een booster gebruiken
     
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Aaaaahhhhhh thx dat mag dan wel wat duidelijker vermeld worden.
     
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    Zou het kunnen dat je dochter de knechten op de edelweiss vallei heeft en jij niet? o_Ok zou het kunnen dat het met de server te maken heeft, hier heb ik soms ook dagen dat ik geen schepje krijg, ze staan hier al langere tijd op 13 stuks, hier is het vrij simpel ik lever gewoon die gewassen niet :oops: -.-[/QUOTE]

    nee mijn dochter gebruikt geen knechten
     
  19. hondje34

    hondje34 Junior expert

    hoe komt het dat de zoetekersenboom bij dit account 5 x te oogsten is en dan kan omhakken
    en bij een ander account 4x en dan kan omhakken
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Wellicht op het ene account een bonus ontgrendeld en de andere nog niet?