Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Buikje1512 bedoeld onderstaand driehoekje :) (daar op klikken)

Boeretrien1, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Bedankt deze had ik nog niet ontdekt. De eerste bomen worden gemaakt.

3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Dan heb jij nog mazzel bij mij de eerste keer 44, 89 en 134 totaal 267 padvinderabrikozen. Zijn ze van t padje af daar bij BP door die DDos. Dit is toch niet normaal. :wuerg:

4. pipelepo

pipelepo Oudgediende

:wuerg: wauw

5. Nella58

Nella58 Forum-expert

ik vind dat die sowieso veel vraagt, ik sla ze vaak over, omdat ik nog niet alles vrij heb gespeeld, en dus keuzes moet maken, dan maar wat langzamer levelen

6. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Kan iemand mij vertellen of er iets vrijgespeeld kan worden in level 24. Ik zoek me rot naar verdere info maar zit blijkbaar niet in de goede faq. Ik ben nu de engelse aan het doorspitten. Ik heb al bij de gebouwen gekeken of daar iets staat van upgraden, de planten heb ik bekeken , ook de bomen. Ik kan niks vinden

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Volgens mijn gegevens helaas niets. Word een saai leveltje.:sleepy:

21

22 500

Lady's Slipper Seeds recept
    Materiaal magazijnuitbreiding

22

23 000

Uitbreiding
    speelveld Northern Woods Badge-magazijnuitbreiding

23

28 000

Scout Abrikoos recept
    Alpine Gardens speelveld uitbreiding

24

29 500

-

25

31 000

Mountain Cowslip Seeds recept
    Sunflower Hill

26

32 000

Alpine Crops zaden magazijnuitbreiding

27

33 500

Wild Cherry recept Alpine Tree magazijn uitbreiding Materiaal magazijn uitbreiding
    Alpine Gewas opbrengst uitbreiding

28

40 000

Tuinder Badge Lvl 3 recept
    Speelveld Northern Woods uitbreiding
    Tree Trunks magazijnuitbreiding
    Uitbreiding verbruiksartikelen magazijn

29

42 000

Cichoreizaden recept
    Alpine Gardens speelveld uitbreiding

30

44 000

-

31

46 000

Siberische Lariks recept
    Misc magazijn uitbreiding

32

48 000

Uitbreiding materiaalmagazijn

33

50 000

Girolle Seeds recept

34

50 000

Speelveld Northern Woods uitbreiding

35

te zien

Dwergbeuk recept Alpine Gardens speelveld uitbreiding Alpine Tree magazijn uitbreiding
    Alpine Crop Seeds magazijn uitbreiding

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Dank je wel Boerentrien, het is bijna niet de moeite om te levelen. Ik wilde weten of ik alvst badges kon maken voor dit level. Is helemaal niet nodig. Kan ik ze in de recycle doen. De rest heb ik vrijgespeeld.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

Misschien heb je hier ook nog wat aan.
    Toch weer iets om naartoe te leven.

Heb je alpine niveau 25 bereikt? Gefeliciteerd, dan is de Zonnebloemheuvel nu voor u beschikbaar als een ander boerderijgebied.

Als je voor de 1e keer de Zonnebloemheuvel betreedt, heb je al een vrije ruimte beschikbaar. Je ontgrendelt extra gebieden
    wanneer je de bijbehorende alpine levels bereikt.

Zone

vereist alpine niveau

Velden van 1

1

25

87

2

30

13

3

35

19

4

40

27

5

45

26

6

50

30
    Er zijn dus in totaal 202 1-vierkanten voor u beschikbaar.

Dit speelveld moet je de mogelijkheid geven om stallen, spullen, bomen en werkplaatsen te bouwen.
    Planten zullen niet op dit speelveld geplaatst kunnen worden!

Alle bonussen die werken op de hierboven genoemde dingen werken ook hier.

pipelepo en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. pipelepo

pipelepo Oudgediende

In elk geval nog 2 levels doorwerken. Is er al iemand in level 25?

11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Nee 23 en op weg naar 24. Moet zeggen dat ik mn hout aardig onder controle heb nu.
    Bij mij nog geen scheefgroei. Ik maak alleen gewas wat de klanten vragen rest niet op voorraad dat gaat prima.

op bomen veld 3 lariks, 2 zomerkers, 2 japanse abrikoos, 3 zurekersenbomen, 4 alpine abrikoos, 3 amerikaanse beuk 2 europeese beuk, 2 europeese lariks en 2 padvindersabrikoos.

op gewasveld meestal 4 x boletuszwam (plus upgrade +1 omringende veldjes) daaromheen leg ik dan wat lkanten willen meestal alpenroos.

Mag niet klagen. Gebruik geen hout in de recycle daar gebruik ik badges en gewassen/eikels voor.

Waarschijnlijk zou ik sneller moeten kunnen levelen maar dit tempo vind ik prima.

meestal heb ik van alle bomen er 2 op voorraad en de alpine abrikoos zelfs 4.

pipelepo en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  12. Boeretrien1

Fijn dat je deze tactiek met ons wilt delen, daar zullen er vele plezier uit halen.:)

13. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier zit ik nog niet halverwege level 19 :oops:xD , begint een saaie bedoeling te worden die edelweiss vallei

14. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Vanaf het moment dat boerentrien vertelde dat er in level 24 niks bijzonders meer gebeurt, gestopt met teveel extra bomen neer te zetten om badges te kunnen maken. Nu van elke boom 1 staan, hiermee kan ik de klanten leveren. Van de abrikoos heb ik de rest van het veld vol gezet. Zo kan ik mijn hout ook goed onder kontrole houden. Zelfs het luxere hout maken. Ik kabbel wel door.
    Op het plantenveld heb ik meestal de alpenroos staan. In de avond als ik de orchidee neerzet doe ik meestal de boletus erbij voor extra gewas.

xDLevel 24 gehaald. Nog een paar weken voor ik bij level 25 ben. Ik ben benieuwd naar zonneheuvel

Laatste bewerkt: 4 September 2023
    hendrika73 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  15. Yzaura

Yzaura Forum freak

Hebben jullie er ook last van dat het vijfde vakje bij onweer soms niet werkt bij de Boletus, Cypripedioideae en Poa Alpina bloemen? En andere keren werkt het ineens weer wel?! Ik heb net Boletus en Cypri geplant tijdens onweer en twee keer "pakte" het onweer niet en 2x wel bij dezelfde plant... :eek:

Laatste bewerkt: 5 September 2023
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier werkt het wel, ze krijgen 5 vakjes.
    Heb je wel alpenroosjes aan de linker- of rechterkant liggen? Want die geeft dat 5e vakje op gewassen die ernaast liggen.

-matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  17. Yzaura

Yzaura Forum freak

oh, ik dacht dat het onweer alleen al de bonus gaf, maar daar is dan dus ook de alpenroos voor nodig. Dat had ik inderdaad niet door.

-matthias1952-, Boeretrien1 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. gero1946

gero1946 Forumleerling

inmiddels level 25 bereikt best wel leuk de zonneheuvel extra ruimte voor stallen en bomen.

19. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Wat fijn gero! Is het voor alle stallen, de farm en baha of alleen de farm?
    Ik ben ongeveer op de helft van level 24. Nog een paar weken kan ik ook naar level 25

Laatste bewerkt: 17 September 2023
  20. gero1946

gero1946 Forumleerling

Wat fijn gero! Is het voor alle stallen, de farm en baha of alleen de farm?
    Ik ben ongeveer op de heft van level 24. Nog een paar weken kan ik ook naar level 25
    alleen de farm het veld bevindt zich ook op het terrein van de gewone boerderij.

pipelepo en Boeretrien1 vinden dit leuk.