Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is alleen bij het laatste vakje van de 4. de eerste 3 duurden gewoon kort.
    En het is bij alle alpenroosjes die op de akker liggen, niet alleen bij dit ene vakje.
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Bij mij is het 5e vakje nu nog 1;05 uur overal.
    De alpine-edelweiss duurt de laatste nog wel 8:41 uur
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is echt een alpenroosje helaas.
    Ik laat het maar zo nu, dan maar geen Alpen vandaag.
     
  4. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Het laatste vakje dat ik erbij krijg door het onweer heeft rare tijdsduur eigenschappen. Bij het zaaien is de tijd nog enigszins normaal maar zodra er twee vakjes zijn geoogst, staat de tijd van het laatste vakje ineens veel hoger. Het lijkt wel alsof het extra vakje qua tijd omhoog telt in plaats van omlaag...
     
  5. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Bij mij precies hetzelfde. De tijd van het laatste vakje van de alpenroos staat nu op 5:23:47. Dat is meer dan bij de start.
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2023
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het wordt nog gekker, exact hetzelfde alpenroosje duurt nu meer dan 12 uur.
    Heb zelf intussen niets op die akker gedaan.
    Als jullie op mijn farmpje willen rondneuzen, dan kan ik een ticket naar support sturen. Misschien kunnen ze er iets mee. Dan hoor ik het wel.
    [​IMG]
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak


    Dat is wel heel vreemd, hier heb ik stormachtig weer en hier duurt het 5de bloembedje van de alpenroos 1 uur en 53 minuten
    Heb je je spel al proberen te verversen?
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, heb ik gedaan, opgeschoond etc. Er verandert niets.
    Ik weet niet op welk moment die tijd verlengd is. Ik was een paar uur van huis.
    Moest toen opnieuw inloggen, en toen was het 12.55 uur

    Ik vind het wel spookachtig, het lijkt volle maan wel.
     
    kakelot69 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  9. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Ik heb ook weer eens gekeken en hier duurt een alpenroos nu 13 uur en 13 minuten en een boletus meer dan 10 uur.
     
    Laatste bewerkt: 7 Juli 2023
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er is nog iets geks.
    Ik legde 3 zaadjes boletus neer, allemaal met genoeg ruimte voor een extra vakje.
    Bij 2 zaadjes kreeg ik inderdaad 5 vakjes, maar bij 1 zaadje kreeg ik maar 4 vakjes.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Dat was bij mij ook. Maar gedurende de groei ging die tijd omhoog in plaats van omlaag... Nu gelukkig zomerweer en dat werkt goed.
    Ik ben op zich wel blij met het weer want nu heb ik tenminste niet voor niets al die badges ingeleverd om mijn gewassen te veredelen (al vind ik de kleuren niet mooi bij bewolking, regen of onweer) Ik ga ervan uit dat deze bugs bij het onweer snel verholpen zullen worden.
     
  12. harriejose

    harriejose Forum freak

    Het is meer slecht of stormachtig ,dan goed weer.
     
  13. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Ik heb de zaden maar weggehaald. De tijd van de boletus was opgelopen tot meer dan 19 uur.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb de zaadjes vanochtend ook maar verwijderd.
     
    -carrie57- vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nog steeds nergens last van :oops:

    Het zou wel een hele aparte methode zijn van BP om die versnellerpakketjes te willen verkopen :pxD

    edit:

    Het is bekend bij BP:

    https://board-de.farmerama.com/threads/probleme-wachstumszeiten-alpenpflanzen.117247/#post-5514949

    Vrij vertaald:



    Hallo allemaal,

    we krijgen steeds meer berichten dat alpenplanten utopische groeitijden hebben. We meldden het en kregen het antwoord "het zal worden opgelost de volgende keer dat het weer verandert in een storm".

    Velden overlappen elkaar onzichtbaar. We hebben het zelf getest en het zou kunnen zijn dat in het geval van 1 bed 4 bedden op de achtergrond staan en daardoor de bedden elkaar overlappen en de tijden optellen, maar dat is slechts onze gok. Misschien kunt u de kleine bedden ongeplant laten totdat het probleem is verholpen.

    Uw mod-team!
     
    Laatste bewerkt: 7 Juli 2023
    pipelepo, -carrie57- en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Voor wie de regen,storm en bewolkte omgeving niet fijn vinden, zoals ik

    Gezegd hebbende in de faq van Duitsland,
    Er is ook een animatie voor alle weersomstandigheden. Deze kunnen op dit moment niet worden uitgeschakeld.
     
    Laatste bewerkt: 7 Juli 2023
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb eindelijk genoeg sterretjes om naar de vallei te kunnen gaan :music:.
    Nu maar hopen dat ik snel genoeg bomen kan maken om te gaan levelenxD
     
    farmermikkie, Boeretrien1 en Yzaura vinden dit leuk.
  18. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ik ben benieuwd of de problemen met de lange groeitijden vanavond zijn opgelost... Mijn zwammen staan nu op 22:16 uur en mijn alpenroosje op 17:25 uur met 3x de groeiversneller erop. Ben benieuwd of ik ze vanavond bij het onweer eindelijk kan oogsten!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  19. snoepietje

    snoepietje Forumleerling

    Hoe zetten jullie de bonus aan,
     
  20. jopie

    jopie Forumkenner

    badges maken en inleveren