Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben wel heel blij dat de punten voor level upgrade dan toch doortelden.
    ik had meerdere keren de klanten "gevoerd" om zo'n snel klaar te krijgen. dus nu zie ik dat ik ipv 31K nog maar 21K moet leveren om naar volgend level te gaan.
    jammer dat we niet wisten dat de up-grade punten bleven doortellen. dan was ik wel heeeel verder.
    wat ik nu ga doen op het extra veld weet ik nog niet, maar ik blijf dit al een hele tij heel leuk vinden. we zien wel.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Die moet je eerst vrijspelen net als met de bomen
     
  3. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    waar dan? Ik zie alleen maar extra gewassen die ik kan ontgrendelen, geen producten oid. Of upgrades zoals snellere groei of meer tegenwaarde oid.
     
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Die bloemenkransen en manden komen gewoon uit je oogst.
    Verder werkt het hetzelfde als met de bomen
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik snap er ook niets m
    Hoi Enk. In welk level moet je zijn om de planten te zaaien?
     
  6. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    je bedoelt als dropitem, net zoals barnsteen etc? Dan wacht ik gewoon af.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben bezig met de Alpenroosjes en heb er nu 285 in de schuur. Gaat best wel snel met klein veldje.

    Moet nu eerst echt de bomen op voorraad aanvullen. Ik heb er 0. :oops: Zal een hele klus worden om die weer op voorraad te krijgen. Dus maar een beetje rommelen vandaag.:music:
     
    annigjen vindt dit leuk.
  8. breston18

    breston18 Forumkenner

    Wel jammer dat het nu zoveel meer hout kost om planken te maken, of doe ik iets verkeerd
    En bij de groene brandstof kun je alleen je stallen inleveren om te maken, dit gaat je de hele boerderij kosten zo?
    Er is best veel verandert nu het ene verbeterd, maar de 2 bovenstaande vind ik een beetje erg veel geworden!
    Of vind ik dat alleen, want dan denk ik dat ik iets fout doe.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Hoe kom ik bloeiende takken voor de levering? Hij staat 1/2 weege stil Daar krijg ik AEP voor en kan ik naar l2
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    bloeiende takken komen als drops als je je bomen oogst
     
  11. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Sinds de update heb ik een klein dingetje wat niet meer werkt. De 'snelplant' van bomen lukt niet meer (dus nu 1 voor 1 aan klikken en plaasen).

    En met level 11 is je opslag van hout/humus ed te klein om met de 8 uur fabricatie te werken :D Maar snel aan levelen werken....
     
    Laatste bewerkt: 15 Juni 2023
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Schaapje jij bent altijd goed van de uitleg. Ik kan de zaadjes wel maken. Maar ik weet niet hoe ik ze kan planten
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je gaat naar de Alpentuin onder het uithangbord.
    Daar heb je 3 rijen met lange velden.
    Je begint helemaal links op 1 veldje te klikken en je ziet dan net zoals bij de farm een rondje dat je aan moet klikken om te zaaien en als je dat doet ontstaat er een hele lange rij met alpenroosjes. Je kan gelijk weer helemaal links beginnen met de volgende rij. Heb je 3 rijen dan vul je daarachter weer een rij, zo ga je door tot je alles vol hebt.

    Ik begon de eerste keer helemaal rechts en dan krijg je niet de hele lange rij. Dus wel belangrijk dat je links begint. Aan het eind houd je een los veldje over en die kan je gewoon inzaaien.

    Hoor wel als iets niet duidelijk is.
     
    Boeretrien1 en annigjen vinden dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Super. Dank je wel Ik heb het gevonden.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mooi en succes. :music:
     
    annigjen vindt dit leuk.
  16. Larachia

    Larachia Forumleerling

    Bedankt voor de tip schaapje; dat had ik nog niet door. Dat scheelt heeeel veel bloemetjes
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Wat een leuke aanvulling is dit. Helemaal toppie
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelukt dus. De rest is hetzelfde als de bomen. Badges maken enz. Vergeet alleen niet dat je wel even gewassen aanklikt.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel. Je hebt me enorm geholpen. Van de gewassenbadges maken was ik al achter. Ik wist alleen niet hoe ik de planten kon zaaien. Eidelweiss wordt steeds leuker
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gisteravond wel een half uur zitten zoeken naar de badges van de roosjes. :wuerg: Ja als je op bomen laat staan ga je ze niet vinden. xD
    Ik vind het ook steeds leuker worden. Ben graag op de berg. :music: Ben een soort bergschaap geworden. ;)xD
     
    Boeretrien1, -matthias1952- en annigjen vinden dit leuk.