Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    Dank je. Wel vreemd dat dit niet in de FAQ te vinden is.
     
  2. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Ik ben op level 10 en zou de ansu abrikozenboom moeten kunnen vrijspelen. Als ik bij mijn maakstation ben kan ik niet vinden waar die staat, ik heb al 2 badges klaar maar zie niet hoe ik dat moet maken. Iemand enig idee?
     
  3. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Bij het pad der wijsheid kiezen voor de abrikozenbomen. Daar kan je dan het bolletje aanklikken om hem vrij te spelen
    Vervolgens in het maakstation onder de alpine abrikoos het pijltje aanklikken om bij de Japanse abrikoos te komen
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb er nog eens hard over na gedacht en ik laat deze velden links liggen en ik ga de gespaarde sterretjes voor andere dingen inzetten. Misschien ooit in de vere toekomst dat ik er anders tegen aan kijk, maar voor dit moment geen interesse voor de velden.

    S6 voor diegene die er wel mee bezig zijn of (in toekomst) mee aan de gang gaan.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Dat scheelt je een veld omdat je de Edelweiss vallei level 25-50 nodig hebt voor de zonnebloemenheuvel.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bij de 9 van de 10 keer dat ik aan een event mee doe heb ik (in het ergste geval) genoeg aan de 3 Farm velden.

    En voordat ik bij level 25 (of verder) ben, ben ik weer een hele tijd eraan kwijt om daar te komen.
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Eidelweiss is weer verandert. Is weer uitvogelen voor mij. Ik zit in level 14. Ik snap er weer even niets van
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Om aan de het vervolg van de levels te komen moet ik daar iets speciaals voor doen. Ik ben al een tijdje in level 20. Ik ben een tijd op vakantie geweest dus doe mijn best om alles bij te lezen
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zie alleen maar een nieuw veld op de farm waar ik dus niks aan heb >:(>:(.
     
  10. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Nee je kan gewoon doorspelen. Het is wel weer even goed kijken

    Er is in de vallei ook een nieuw veld voor gewassen
     
  11. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Dank je Enk. Ik durfde mijn recycle niet te oogsten voor het geval ik er niks voor terug zou krijgen
     
  12. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Ik kan dus echt, maar echt geen bomen meer omhakken !! En dit terwijl mijn opslag van de boomstronken op 74 staat ! De max. capaciteit is 140 voor mij momenteel........weet niet wat te doen. :oops:
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Om op de farm dat extra veld te openen moet je bij de Edelweiss level25 hebben. Hoe kom ik dan aan level 25.
    Ik zit nu in 10 bij de bomen en ook in de alpentuinen. Loopt denk ik beide door naar 20. Hoe kom ik dan aan die laatste 5?

    Moet wel even wennen met allemaal andere tijden opeens om iets te maken. Maar komt vast wel weer goed.
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    @schaapje52 : De levels van Edelweiss lopen sinds vandaag vanaf level 20 tot (ik meen) level 50 door. En vanaf level 25 komt dat nieuwe veld vrij. Dat veld kan je dan steeds bij de volgende 5 levels verder vrijspelen.

    Net zoals bij bv. woelige weide of kristalwatervallen ook zo was.

    S6 in ieder geval.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ok dan heb ik dat even gemist. :wuerg: Dan heb ik niet alles gelezen. Maar eens even zoeken dan. Dankjewel voor je antwoord.
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier bezig met gewasjes maken en opsparen om een badge te kunnen gaan maken voor 9500 punten :sleepy:
    Heb nu 295 gewasjes met een tegenwaarde van 12 punten dus heb nog even te gaan :wuerg:
    (vind de verhouding niet echt kloppen :oops:xD )
     
    Huhmmie38 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik zet de sterren in voor andere dingetjes @schaapje52.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    Iemand een idee hoe je aan bloemenkransen en paddenstoelenmanden komt? Mijn klanten willen die ineens hebben.