Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. boerketom

    boerketom Forumleerling

    vraagje : heeft iemand misschien ervaring met een stokkende punten bijtelling in Edelweiss vallei level 20???? er worden bij mij geen alpen ep's meer geregistreert. en mijn totaalscore stokt al twee weken.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het spel gaat op dit moment niet verder dan level 20, dus dan zou het kloppen dat er geen aep's worden bijgeteld.
     
    -matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gewoon geduld hebben. ze komen zomaar vanzelf
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alle badges die nodig zijn voor level 10 klaar staan. Nog 600 AEP dan hoppa level omhoog.

    Nu nieuwe voorraad maken voor badges nieuwe boom die ik volgens mij bij level 10 krijg.
     
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum


    10

    7 600

    Japanse Abrikozenboom recept
    Speelveld Northern Woods uitbreiding
    Alpine Boom magazijn uitbreiding
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Level 10 aangekomen. xD Alles geopend en nu weer sparen voor badges om weer in te leveren bij de nieuwe boom.
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    hier bijna in level 13.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als de geruchten bij kletskoek speculaasjes over de nieuwe levels gaan van weide Edelweiss en er worden weer zo belachelijke aantal sterretjes gevraagd om te openen, laat ik dit veld links liggen en ga ik de sterretjes die ik nu/dan heb voor andere dingen gebruiken.

    Want dan vind ik het sparen gewoon zonde van de tijd.>:(-.-
     
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gewoon doorsparen nu. Je bent er bijna. :music: Niet opgeven hoor.

    Bij nieuwe weide openen en eventueel xxx sterretjes gaat deze boerin gewoon weer opnieuw beginnen met sparen. :)
     
  10. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Voor mij zijn de sterren geen probleem, ze zullen nooit meer dan de 19000 vragen die ik op voorraad heb. Ik had geen nieuwe sterren verwacht maar met het plaatje van een nieuw veld bij de speculaasjes, zou het misschien kunnen? Ik gok dat dit plaatje niet het "Noordelijk woud" gaat zijn van de Edelweiss vallei maar een nieuw speelveld of een nieuw soort ambacht.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik denk nog steeds dat die 35 gewoon verwijst naar nieuwe levels voor het alpengebeuren. Dat nieuwe huisje zou er ook wel eens mee te maken kunnen hebben, maar daarvan ben ik niet zo overtuigd als van die nieuwe levels.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Hé, we kunnen tegenwoordig van de Edelweiss vallei direct naar het forum: de knop werkt nu! :D
     
    vinc05 en Borkie vinden dit leuk.
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Woensdag 14 Firefly Event Store House Release Alps iteration release

    Begrijp ik het goed dat er uitbreiding komt.
    Mijn vreemde talen knobbel werkt niet echt.:wuerg:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ja, ziet ernaar uit dat we de 14e de verwachte uitbreiding krijgen van de volgende levels van de Edelweiss vallei. Ik ben benieuwd hoeveel levels erbij komen! Ik verwacht niet dat het Noordelijk woud erbij komt maar wel nieuwe levels voor de boomgaard en nieuwe akkers met dobbelende geiten als knechten (zie speculaasjes bij de geruchten).
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga op slakkegang en ben nog lang zover niet...:music: level 7:oops:
    Jullie mogen op verkenningxD
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ben vandaag net in 20 aangekomen dus heb even rust van de vallei tot de nieuwe dingen komen. Hoop dat die wat leuker zijn dan hoe het tot nu toe ging. Was mij veel te saai.
     
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Helemaal mee eens, als t niet gauw leuker wordt laat ik t al helemaal links (eeuuuhhh.... rechts ) liggen;)

    Dit is echt zo ontzettend saai :oops: Ben er bijna 19 3/4
     
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    zo zie ik het ook
    ben level 20
    alles op een laag pitje:oops:
     
  19. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    Is er ergens een lijst met wat je krijgt bij verschillend level vd Edelweiss vallei? Ik heb al een paar keer het scherm met de bonus per ongeluk weggeklikt, en kan nu nergens terugvinden wat ik vrijgespeeld heb.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL