Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

Yzaura Forum freak

Jammer dat de uitbreiding van het arboristen badge magazijn pas in level 15 gebeurt terwijl je in level 14 nergens een badge aan kunt besteden! Nu zit ik een heel level 14 uit te zingen met bomen die ik niet kan oogsten omdat ik de vruchten nergens kwijt kan. Ik heb alle badges al gemaakt en bij het recyclen kan ik ook niet veel kwijt. Ik spaar zo wel veel sleutels op want bomen die je niet oogst, hoef je ook niet te vervangen dus ik heb ook minder bouwmaterialen nodig. De productie sukkelt dus een klein beetje voort, elke keer als ik weer een boom kan oogsten en kappen... Beetje saai zo... Ik kijk uit naar middernacht zodat ik tenminste weer een derde klant blij kan maken...

Boeretrien1 en pipelepo vinden dit leuk.
  2. marknicole

marknicole Forum-overlever

Of gewoon lekker naar bed gaan,vind het allemaal behoorlijk saai.

3. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik ben bijna level 16 jieha. xD Kan ik in elk geval weer een veldje openen. En weer wat badges gebruiken. Ik heb de laatste paar weken een paar badges gebruikt voor de recycle. Bij de 40 uur moet je flink leveren. Het gaat wel barre langzaam allemaal.

Laatste bewerkt: 26 Februari 2023
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hoe kan je een extra stuk van de bomenweide openen? Ik ben al even level 10 maar ik vind het niet...

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Vanaf level 10,
    krijg je er weer ruimte bij voor wat bomen.
    omdat vrij te spelen heb je 2 badges van nr 1 nodig.

Vanaf level 10 kan je ook een nieuwe boom vrij spelen,
    de Japanse abrikozenboom (heb je 2 badges nr 1 voor nodig)
    Ga in de timmermanswerkplaats naar de alpine abrikozenboom. Klik onder de afbeelding van die boom op "Alpine abrikozen".
    Dan zie je daar je nieuwe Japanse abrikozenboom ook staan en kan je hem gaan maken.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Inmiddels in level 16. Er komen heel weinig snoeischaren uit de drops. De snoeischaren zijn nodig om de nieuwe boom vd lariks te maken.

-matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. valkenier

valkenier Levende forumlegende

ik heb een boom vol met vruchten ik kan niet oogsten alleen omhakken hoe kan dat

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  8. Boeretrien1

Kijk eens in jouw schuur of je ergens aan je max zit.

Je kunt dan spullen inleveren bij recycling dit levert je ook AEP op waardoor je kunt levelen, die 2 kromme pijltjes in de houtzagerij zodat je schuur niet meer vol zit en je ook weer kunt oogsten.
    Lever aan jouw klanten, in het weekend zijn dit er zelfs 3.
    0ok kan je spullen weggooien (je krijgt een beetje boerenduiten, maar is wel zonde)
    En je kan ook kijken of je met badges maken je ruimte in de schuur kunt uitbreiden (is afhankelijk van je level, wat je al kunt uitbreiden).

9. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Waarschijnlijk zit je voorraad boomvruchten vol. Kijk even in je schuur als dat zo is zou ik badges gaan maken.

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Je kan naar boven hoor met de schaap express. Ja ja schaap is boven en nu uitzoeken hoe het werkt. :music:

6 bomen geplant en de eerste al geoogst. Jippie het is leuk daarboven.
    Nu hier weer verder lezen wat ik met de oogst heen moet.

Laatste bewerkt: 2 Maart 2023
    Boeretrien1, Borkie, Wulkje12! en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Boeretrien1

Als er iets klaar is op de farm krijg je een speentje te zien.
    Is het misschien mogelijk om ook een speentje aan de klanten te verbinden zodat je kunt zien wanneer je weer kunt leveren...

Yzaura vindt dit leuk.
  12. schaapje52

Ik heb een vraagje?

Zit nu in level 2 en wat nu te doen.
    Ben wel steeds bezig om nieuwe bomen te maken.
    De juiste volgorde of is die er niet.
    Eerst klanten of gaan sparen voor badge voor nieuwe boom.
    Kreeg ook sleutels maar nog niet kunnen vinden wat ik daar mee kan doen/moet doen.
    Andere vraag is waarom ik bij stallen, gewas en dieren een tijdklok heb lopen met tijd.

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Met die sleutels kan je een extra productievakje openen
    Een juiste volgorde is er niet. Je hebt ze allemaal nodig om de klanten te bedienen en de een kan je meer keer oogsten dan de ander.
    De klantenpunten heb je nodig om hogerop te komen en dan inderdaad nieuwe dingen vrij te spelen. Dus je moet het een beetje combineren allemaal.
    De badge kan je maken als de opslag vol zit.

schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

Dankjewel hoor. :music: Dan ga ik lekker verder zoals ik nu ga.
    Ik vind het erg leuk dit nieuwe onderdeel en is het sparen van 2500 sterren echt wel waard geweest. Althans dat vind ik hoor.

Zo ik ga de berg weer op. :D

pipelepo, kakelot69, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ja, of een 1, 2 of 3tje zoals met de berichten in de krant.

16. schaapje52

Ik ben nu level 3 en mijn eerste badge gemaakt en ingeleverd. Zit nu te wachten op mijn eerste kersenboom. :music:

Zo leuk dat alles zelf maken en daarmee voorraad opbouwen. :)

Wel fijn dit draadje. Kan ik alles lezen en is het duidelijk wat te doen en hoe dit aan te pakken. 8)

janniekwak, pipelepo en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ach, we zijn nog niet te oud om iets te leren @schaapje52.;)xD

18. schaapje52

Zeker weten dat we nooit te oud zijn om te leren. Daarnaast vind ik zelf iets uitproberen ook wel leuk. Gaat het fout dan gaat het fout en leer je ook weer van.
    Ik heb nu 3 nieuwe bomen en 3 andere op het land staan. Dus hier gaat het goed met leren. ;)xD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  19. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik ben er nog langgggggggggg>:(:mad:........ niet! Ik heb nu 1458 sterretjes.

Tegen die tijd dat ik genoeg sterretjes heb kijk bij jouw af hoe het moet.;)xD

20. schaapje52

Je kijkt maar af hoor. Weet alleen niet of het een goed idee is maar daar kom je dan wel achter. :oops::wuerg:xD

Heb je niet genoeg munten voor de shop voor 120 sterren.
    Ik heb die ook gedaan in de shop. Wel duur maar voor goed doel.
    Alles questen met sterren en er zijn er ook waar je veel extra meer sterren kan halen.
    Fok quests maar die heb ik niet heel veel gedaan.
    Wel veel aan het rad gedraaid voor sterren.
    Events waar sterren waren.
    Nu VM 35 sterren te halen.
    Wolkenrijen met sterretjes.
    O ja er zijn ook nog kistjes waar sterren uit komen.
    Nog net geen hamer voor de sterren gebruikt. xD
    Misschien zijn er nog items waar sterretjes uit komen, dat weet ik helaas niet.

Ach je zal dit zelf ook wel uitgezocht hebben.:) Zo heb ik alles bij elkaar gesprokkeld.

Succes hoor! Je bent er bijna. :music: