Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja. :music: De Edelweiss Vallei baan van schaap is open. Neemt u plaats en wij brengen u naar het mooie nog onbekend nieuwe fantastische nieuw onderdeel. xD U hoeft niet bang te zijn voor de schaapjes in de gondel. Schaap kan voorlopig nog niet, maar mijn baan is er wel. :inlove:

    Nu hard sparen met sterretjes zodat ikke ook in de gondel naar boven kan. :music:
     
    -mikmak-, Borkie, pipelepo en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je banner is geweldig (top gedaan BA), ik hoop dat je snel je sterretjes hebt want ik wil natuurlijk alleen via de schaap express naar boven :)

    edit er staat een eerste versie van de FAQ: https://board-nl.farmerama.com/threads/vallei-edelweiss-faq-voorlopig-nog-onder-constructie.41100/
     
    Laatste bewerkt: 7 December 2022
  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik probeer in de edelweis te komen maar lukt niet.
    Ik heb meer als 2500 sterren op voorraad.
    ik probeer via de boom der wijsheid zoals op plaatje dan krijg ik een grijs scherm met tekst niet beschikbaar.
    ik zit boven level 98.
    Wat doe ik niet goed.
    mvg john-j
     
    mi2la vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Probeer eens om je spel te verversen? Het is nogal druk momenteel dus dat kan het even wat lastiger maken. Men houd het wel strak in de gaten of het echt de drukte is of eventuele bugs, voor nu lijkt het er op dat vooral het aantal spelers wat nu in het spel zit reden is voor dit soort problemen.
     
  5. john-j

    john-j Forum-hertog

    spel verversen al geprobeerd heeft niet geholpen.
    blijf het grijze scherm houden met tekst 2500 en niet beschikbaar in het grijs kan er dus niet op klikken.
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    ze zijn even verder aan het kijken, lijkt er op dat als je in de alpen bent en teruggaat naar de boerderij er wat problemen zijn. Browsercache legen en spel verversen zou moeten helpen.
    Niet ideaal maar ze ze kijken er naar.

    Indien er nog officiële mededelingen komen zal ik nog wel een OA maken zo nodig.
     
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    bovenstaande dingen gedaan maar kom er niet in.
    ik wacht wel even af.

    mvg john-j
     
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Misschien zeg ik nu iets wat niet klopt, Klaartjuh verbeter mij dan, john-j heb je alle vakjes ervoor wel al geopend?
    Bij mij is ie ook grijs, omdat ik een 5 vakjes ervoor nog niet open gespeeld heb.
     
  9. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik heb meerdere dingen in de boom niet vrij gespeeld omdat ik die niet belangrijk vond/vind
    die klanten doe ik niks mee bijvoorbeeld
    dan zou ik graag willen weten welke vakken open moeten want dan moet ik opzoek naar sterren en dat was al lastig.

    mvg john-j
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gekeken en kan het aanklikken en zie dat er 2500 sterretjes nodig zijn. Ik heb die niet maar bij mij wel alles groen met vinkje.

    Ik heb wel iets anders raars. Ik kan bij het veranderen van veld niet meer naar het forum en ook niet meer afsluiten. Doe dan steeds ctrl met f5. Op de hoofdakker lukt het helemaal niet meer krijg dan stuk wit scherm met een tekst van een error .
    Misschien heeft het niks met de vallei te maken.
    Ik heb alles nu leeg gehaald en alles verwijderd. Dus hopelijk nu beter.
    Wacht even af en anders geef ik het wel weer door.
     
    Laatste bewerkt: 7 December 2022
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan dingen overslaan maar er moet wel een aansluiting zijn op het voorgaande. De gele figuurtjes zijn beschikbaar
     
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kon ook niet via boerderij naar forum komen .... ben via onderkant spel waar de tekst "forum"; staat gekomen :wuerg:
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik ben boven hoor! Ik heb in het wilde weg op wat knopjes gedrukt en ik geloof dat ik nu zit te wachten op groene brandstof xD
     
    LucieSchreurs, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    even 1 tip.. ik had alles bij elkaar om die boom te maken.. ik zet hem op het land.. en vroeg mij af wat het icoontje zou doen wat er naast kwam te staan... hup.. boom weg en nergens meer te vinden.. DRUK NIET OP HET INCOONTJE NAAST JE BOOM ALS DIE OP HET LAND STAAT!
     
    knoepertje, Huhmmie38 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan ondertussen ook al andere dingen maken die je nodig hebt
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja dat had ik ook, en ik had ook al een keer ruzie met een knecht die blijkbaar had besloten in staking te gaan. Na opnieuw inloggen werkte de boel weer, maar ik dacht ik geef het toch maar even door zodat ze de bugjes weg kunnen jagen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alles opgeschoond en afgesloten. Weer opnieuw opstarten en op hoofdakker kan ik niet naar het forum en ook niet afsluiten. Zo raar. Op WW kan het wel. Maakt ook niet uit hoor voor nu. Is even wennen naar steeds een ander scherm.

    Komt vast wel goed.
    Jullie moeten eerst naar de Edelweiss Vallei. :music:
     
  18. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Dat wordt vaak de FAQ lezen, voordat we het begrijpen.
    Ik ben met de eerste dingen bezig om de boom te krijgen.
    Maar inderdaad jammer, als je terug gaat naar je gewone veld, moet je eerst uitloggen. want je knechten werken niet en je komt niet op het forum
     
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    even gezocht en blijk de rune met siertuin nog niet te hebben gedaan. daar de eerste van gedaan en kan er nu op.
    mvg john-j

    goeie tip bedankt
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 December 2022
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als ik onder op het kabelbaanhuisje klik kom ik weer gewoon op de landkaart