Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

Yzaura Forum freak

Dat is mij ook gebeurd! Gelukkig kun je nu de groeitijd van je bomen verkorten met van die herfstblaadjes.

2. dannyelst

dannyelst Gevorderde

[​IMG]Weet iemand hoe ik aan zo'n takje komt (die links staat)

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dat is een dropitem dat je soms krijgt bij het oogsten van bomen.

4. dannyelst

dannyelst Gevorderde

ah ok dank je wel

5. Yzaura

Yzaura Forum freak

Is er iemand al achter waarom ik alleen de capaciteit van de bomen kan verhogen maar niet de capaciteit van bijvoorbeeld de bouwmaterialen? De knop "capaciteit vergroten" staat daar op grijs (of is dat alleen bij mij?). Komen deze capaciteitsverhogingen in het pakhuis pas beschikbaar bij hogere levels?

6. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Helemaal gelijk. Die komen vrij naarmate je in level omhoog gaat. Als een beloning voor het levelen. Kijk eens naar de engelse FAQ daar staat wanneer welke. Zie pagina 1 post 3

Maar let op dat vergroten kost wel badge's ;)

7. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Hoe of wat moet ik doen om een extra veld te kunnen openen. kan iemand mij helpen?

8. Nella58

Nella58 Forum-expert

eerst een vraag in welk level zit je, je kan een stukje land openen als je in level 5 zit, hier moet je een badge voor maken

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

Oke dan moet ik nog even, zit net pas in level 3.
    Is het verstandig om toch alvast de kersenboom vrij te spelen of...

10. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ik heb dat wel gedaan, krijg je meer punten voor, alleen die duurt wel langer, ik deed dan altijd 3 boom groeiers erbij.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. Boeretrien1

Dank je wel.

12. hettie

hettie Junior expert

ik begrijp er nog steeds niets van,doe niet anders als bomen maken afhalen en omzagen maar kan na ongeveer 40-50 bomen nog steeds geen badg maken,ik denk dat ik het opgeef.ga niet elke 5min.aan de lab-top om een boom af temaken het schiet gewoon niet op,kan ook nog steeds geen kersenboom maken.
    jammer ,als het iets eenvoudiger geweest was zou het een leuk idee zijn geweest

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik neem aan dat je wel eerst de boomvruchten hebt geoogst? Deze kan je leveren bij klanten. Als je vervolgens hoog genoeg in je level zit, kan je de badge vrij spelen. Lees anders dit draadje eens door, daar staan goede tips in

14. vinc05

vinc05 Forum freak

Hoe heet het item die je bij level 5 op de edelweisvallei krijgt in het nederlands??

15. Nella58

Nella58 Forum-expert

Het ijshert

vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  16. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Weet je wel dat een boom 3 keer geoogst kan worden voor je hem om moet zagen. De eerste keer geeft ie maar 5 vruchten, de 2e keer 10 en de 3e keer 15 vruchten. Als je de boom na 1 keer oogst heb je dus maar 5 vruchten, na 3 keer 30 vruchten. Dat scheelt nogal.

17. vinc05

vinc05 Forum freak

Dankje Nella kon alleen de engelse ersie maar ja daie vind je niet met Nederlands.
    Maar nu staat het item dus kan ik die gebruiken als ik weer bomen plaats.

Boeretrien1 en Nella58 vinden dit leuk.
  18. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all
    Ik vind het allemaal aardig lastig :oops:
    Maar zal wel wennen zijn s6

19. gero1946

gero1946 Forumleerling

ik ben op level 5 en heb alles om het kavel te ontgrendelen maar het ontgrendelen lukt mij niet.
    moet ik daar een speciale handeling voor verrichten??

20. jopie

jopie Forumkenner

een keer uit en inloggen