Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ik zit ook met smart te wachten op het recyclen. Ik heb inmiddels wel de kersenboom vrijgespeeld. Nog even en dan kan ik mijn veld uitbreiden! Wel jammer dat er daarna nog maar 1 uitbreiding in het spel zit. Ik hoop dat we snel hoger kunnen dan level 20 zodat we het hele veld kunnen gaan vrijspelen.
    Ondanks de errors in het spel ben ik erg blij met deze uitbreiding! Weer werk aan de winkel! En met de drie nieuwe questen heb ik ook op de normale boerderij weer een tijdje gewassen te verbouwen om in te leveren! :music::)
    Mijn dank aan iedereen die hier hard voor heeft gewerkt met testen en bouwen!!! :inlove:

Boeretrien1, LucieSchreurs en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Leuk om dit te lezen dat de uitbreiding een nieuwe uitdaging is en leuk is. Ik ben nog niet zover met de sterretjes. Maar leuk dat ik weet waar ik nu sterretjes voor spaar. Kan niet wachten om de berg op te gaan en het kunnen uitproberen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

heb ik eindelijk door hoe ik die badge kan maken ...druk ik per ongeluk op abrikoos kan ik weer opnieuw abrikozen sparen ...dom dom dom>:(

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Even juichen hoor: ik heb level 5 bereikt en het IJshert staat al op het veld xD

Mijn eerste badge heb ik gebruikt voor gebiedsuitbreiding, met de volgende ga ik een nieuwe boom ontgrendelen.

LucieSchreurs, Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Maak eens een foto. :music: Als dat kan natuurlijk.

6. kakelot69

Nou er valt weinig te zien hoor, ik heb nu tien bomen staan in plaats van zes en dat sieritem staat op een sierveld dat zo bomvol staat dat je het niet eens kunt zien xD

Maar ik ben wel heel blij met dat item, want over een week of drie verwacht ik level 800 te bereiken op Baha en dan krijg ik een quest waar je 30000 mango's moet leveren. En laat dat item nou elke 40 uur 20 uur lang 100% geven op bomen :inlove:

Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Was gewoon heer erg benieuwd hoe alles er uit ziet. Maar bij bomvol dan zie je niets. xD
    Nou begin maar vast met je Mango's ;). Mooi item dan voor de bomen. :music:

Zet je heel Baha vol met Mango's. :) Een Mangootje hier en een Mangootje daar. :wuerg:xD

Succes hoor.

8. kakelot69

Dat gaat ook echt gebeuren vrees ik xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  9. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Heb mijn badge en voor een stukje land en krijg ik "Field forset is lock 1/5" snap dit niet ben ik level 5 en heb badge ingeleverd.

10. swesie

swesie Gevorderde

ik denk dat ik het een beetje begin te begrijpen heb na heel moeite een boom gecreëerd,maar waarom moet uren duren voordat je vruchten kan plukken

11. Nella58

Nella58 Forum-expert

Heb je dit ingeleverd bij het land en heb je opnieuw ingelogd.

12. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Ja opnieuw ingelogd en nu het stukje land kwijt pppfff weg badge.

13. Nella58

Nella58 Forum-expert

Heb je de badge niet per ongeluk ergens anders ingeleverd

14. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Nee het stukje land was al open 4 stukjes

15. Nella58

Nella58 Forum-expert

had ik ook, maar had het toch per ongeluk bij de abrikoos ingeleverd, toen ik uitlogde waren de 4 stukjes weer dicht. Toen kwam ik erachter wat ik fout had gedaan

16. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Nee niet gedaan maar laat maar ik vindt het eigenlijk niets aan dat deel. Bedank!

Nella58 vindt dit leuk.
  17. Nella58

Nella58 Forum-expert

Anders toch een ticket sturen. Kunnen ze het nakijken.

Kijk Schaapje, bij mij staat die net naast het rode mandje tussen de 2 paarse ondode

Boeretrien1, schaapje52 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Dank je wel. Leuk om te zien en het nieuwe item te zien. :music:

Nella58 vindt dit leuk.
  19. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

hoe kom ik aan de bloeiende tak op het nieuwe veld

20. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Die krijg je als dropitem tijdens het oogsten