Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. pipelepo

pipelepo Oudgediende

ik zag dat ik de capaciteit vd boomvruchten kon verhogen met nog een badge maken. En dat die badge dan ook het nieuwe veldje vrij zou spelen. dat is het dus niet. zonde van mijn producten die ik nu heb gebruikt.:cry:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ach is altijd goed voor later, dan heb je die badge maar

pipelepo vindt dit leuk.
  3. boeriep

boeriep Levende forumlegende

wat is verstandig eerst lvl 5 halen of eerst de badge vrij spelen?

4. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

ik ben op level 5 en heb een badge maar extra veld krijg ik niet open. Weet iemand of ik iets vergeet te doen, kom er zelf effe niet achter???

5. boeriep

kan je nu ook de kersen boom maken?

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je al op het stukje onkruid geklikt in de buurt van de uitbreiding? Dan opent een pop-up om hem vrij te spelen.

7. Fam.Farmer

hahahahahaha nee, op de uil natuurlijk dom he xD

THX gelukt OMG wat dom xD

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik was dus zelf ook zo dom, hoewel ik het eerder dom vind van BP dat ze dit zo hebben gemaakt. Denk dat iedereen op dat beestje klikt en verwacht het zo te kunnen openen.

9. Fam.Farmer

Kersenbomen kun je al van level 3 maken, je moet wel een badge maken om je blauwdruk van je boom te ontgrendelen.

Zie voor maken badge post #171 (pagina 9)

Ontgrendelen kersenboom:
    ga naar timmerwerklaats
    druk op blauwe knop (pad van wijsheid)
    pop-up staat al op ontgrendelen
    klik op vakje waar abrikozenbomen staat
    vakje opent en klik dan op kersenboom
    Kies het 1e grootte rondje en lever je gemaakte badge in. Nu kan je kersenbomen maken.

Succes

Laatste bewerkt: 11 December 2022
  10. boeriep

dankje wel voor de uitleg8)

11. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik kon er wel gelijk mee beginnen maar ben nog niet enthousiast. Er wordt best wat gevraagd en dat duurt allemaal best lang om te maken terwijl oogsten weer wel best snel gaat. 3 x en dan weer overnieuw beginnen. En dan tussentijds terug naar de andere boerderijen ... en dan doet de helft het niet meer. Ik weet t nog niet ... voorlopig heb ik er naar mijn idee meer last dan plezier van.

En dan het maken van benodigde items en wat je er voor moet inleveren. Die waarden kloppen niet, vooral niet bij producten. Dan maak je veel tegelijk en krijg je het verkeerde. Dan weer ff wachten tot dat verandert. Tjonge.

Ik weet het echt nog niet ....

12. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier lukte het ook niet nadat ik de badge had gemaakt, de pop up bleef op 0 badges staan, nadat ik het spel ververst had kon ik het veld wel vrijspelen, zal ook wel een bugje in het spel zijn

Laatste bewerkt: 11 December 2022
    Boeretrien1 en pipelepo vinden dit leuk.
  13. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Gister had ik alles wat nodig was maar toen opende ook het onkruid niet. NU staat er weer dat ik niet voldoende heb, waarvan en wat en hoe staat er niet bij. Best vreemd dat ze zo weinig info geven.

Heb jij de badge gemaakt bij het boompje? De lariks. Ik kan alleen een bomenbadge maken

14. thea1963

thea1963 Forum freak

Je moet inderdaad de bomenbadge level 1 maken, en als de badge op 0 blijft staan even je spel verversen

edit:

Hieronder heb ik het stukje omcirkeld wat je dan vrij kan spelen

15. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik heb gister wel een badge gemaakt maar dacht dat de tussenliggende stap misschien het vergroten vd opslag was. Dus toen heb ik daar de badge voor gebruikt omdat het niet bij het veldje werkte. pff

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Helaas ben ik al een paar dagen aan het puzzelen en niets wil lukken, bende gereedschapkisten gemaakt maar heb er nog steeds tekort wordt gezegd.
    Voorlopig laat ik de vallei lekker voor wat hij is, heb er echt nog geen lol in.:cry:

Faq gelezen, hier gelezen maar niets werkt, ik snap er helemaal niets van.

snietje1 vindt dit leuk.
  17. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik vermoed dat je alleen maar grote gereedschapskisten hebt gemaakt, voor de alpine abrikozenboom heb je kleine gereedschapskisten en basishumus nodig, het beste kan je bij zowel de humus en de gereedschapskisten het 4de vakje selecteren en die maken.

Boeretrien1 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel Thea......

De vraag is ook : hoe level je ZONDER aan de klanten te leveren??
    Want door te leveren aan klanten, heb ik niet voldoende vruchten om een badge te maken.

19. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

:) ik sta volledig vast, teveel voorraad, dus ik kan de bomen niet omzagen. Kan ook geen bomen maken. iemand een idee wat te doen? In en uitloggen heb ik al 30x gedaan

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je Thea, ik ga het proberen.