Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je denkt ik wil geld uit gaan geven om toch de 2 upgrades te halen (bijvoorbeeld door bomenmest te kopen) dan kan je net zo goed 50tg uitgeven en de 2 upgrades in de groothandel kopen want dat scheelt je een hoop stress.

Borkie, LadyFamerieke, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je op het linkje in mijn handtekening klikt (flashcache legen) kom je in een nieuw schermpje. Daar klik je op alle sites verwijderen. Wel even bevestigen. Dan nog even je spel opnieuw opstarten.
    Dat herhaal je dus elke keer als je problemen hebt en het beste is dat zeker elke dag te doen voor je afsluit.

Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Dank je Thea voor deze reactie :p , er is dus nog steeds werk aan de winkel voor GD / BP ,
    misschien moeten ze ons maar een compensatiepakketje geven met wat toverlampen 8)

Borkie, LadyFamerieke en leni1955 vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Mee eens, en een dagje verlenging zou ook geen kwaad kunnen.
    Wat een klungels daar: Hoe zorg ik ervoor dat spelers afhaken, ontevreden zijn, en hoe help ik een event om zeep....
    Zo jammer, en zo onnodig.

5. marliza1

marliza1 Forum prof

pfoe, het wordt er niet leuker op.
    Heel vaak F5 en nu net inloggen, was zomaar het hele eventklokje weg.
    Gelukkig na nogmaals inloggen was het er weer maar samen met de treurige lantarentjes die echt zeldzaam komen wordt dit geen leuk event.>:(

6. farmermikkie

Heb je gezien dat je om lantaarns te krijgen, nu juist GEEN bomen en stallen moet neerzetten, maar alles eventgewas?

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Phoe wat een info weer zeg. Met de volgende oogst heb ik alle gewassen bij elkaar voor de vliegende tapijten en dus de staak. Dit mede dankzij de oogstbonussen die ik heb gedraaid en zoals gewoonlijk ga ik er van uit dat ik verder kan met de hulpjes.

met het korte berichtje hierboven lees ik dus dat ik door zou moeten gaan met de eventgewassen voor de upgrates. Maar ik denk dat ik dat maar laat hoor. Jammer dat het op deze manier moet, maar ik ga niet onnodig knechten en WAC inzetten.

8. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik kreeg van het ottertje in totaal 16 lantaarns, waarvan 1x 4 lantaarns, de rest 2x. Heb nu 29x zo'n tapijtje ingeleverd en 5x in totaal het beertje verblijdt. Zoals ik hierboven al las, ook uit mijn langste stallen komen bijna geen lantaarns. Heb zeehonden oranje en de neon stallen die lang duren opstaan. Ik ga dat morgen veranderen, dan zet ik stallen op die ik 2x kan oogsten. Eens zien of dat wat oplevert : ) Bomen leveren echt niets op, 2 velden vol + kristal op de hoeken wel 5 lantaarns. Ik geef nog niet op, speel gewoon verder, komt vast wel goed!

Edit.. ik ga dus mijn stallen eraf halen en alleen gewas zaaien ;) Tapijtjes inleveren en hopen op lantaarntjes van de otters.

Laatste bewerkt: 2 Augustus 2018
    Borkie, LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Dank je wel Enk52. Als ik op de link klik in je handtekening als bij die van Ron krijg ik de volgende pagina... een pagina met uitleg, kan er geen websites aanklikken.
    http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html

10. farmermikkie

Wat jij ziet is precies wat je nodig hebt.
    Rechts bovenaan staat een vak. Daar moet je zijn.
    Een klein vakje daarin met "alle sites verwijderen" moet je aanklikken.
    Dat is alles, je zit hier dus goed.

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik kan ook niets met die site - geen vakje te vinden - ik speel in chrome.

Borkie, LadyFamerieke en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Zit nu op 13/4, gezien ik vandaag nog maar 1x geoogst heb ben ik niet ontevreden. Ga genoeg eventgewassen maken voor de staak en daarna zie ik wel weer.

13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik krijg dit te zien ..als ik bij Enk op die Flash klik ...nu bent Hofje stiknieuwsgierig ...hoe en wat nu te doen :wuerg:

14. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Als je dit scherm hebt staan ga dan linksboven bij de adresbalk naar het cirkeltje met de i erin en dan op flash toestaan klikken ,daarna even pagina refreshen en het moet weer in orde zijn

15. harriejose

harriejose Forum freak

Met al jullie uitleg is het hier ook gelukt om de flash te instaleren.Dank daarvoor.

16. HofvanDromen

Doppie :) dan krijg Hofje dit :eek:o_O

Maar Hofje is gek op C cleaner en daarna moet Hofje altijd toestemming geven om de flash player zijn werk te laten doen ..
    Ik speel in Chrome ..heb het daar dan mee te maken en hoef ik verder niks te doe n misschien :)

17. -doppie-

vraagje welke browser

18. HofvanDromen

zie mijn Edit onder het plaatje ...In Chrome dus ;)

Borkie, LadyFamerieke en -doppie- vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

Als ik het me goed herinner, klik je dan op Site-instellingen, en verander je Flash in 'toestaan'.

20. -doppie-

Probeer idd site instellingen daar vind je ook de flash en dan die op toestaan zetten

Borkie, LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.