Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dan wel met BD te koop toch :music:
    Dank je voor je melding ...had heul niet gezien :sleepy:


    Een staking uit schrijven :music:
    Met ze alle op de trekker naar Hamburg - City rijden :music:

    Iedereen een berichtje naar suport schrijven :music:

    Op het Duitse forum met zijn allen gaan posten :music:

    Euh Euh Euh :wuerg:
     
    Borkie, LadyFamerieke, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik had 8 toverlampen uit twee velden met gekleurde stallen. Maar zelfs dat is geen bijzonder begin.
     
    Borkie, LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja het is een beetje hetzelfde probleem als met het vollemaan event alleen kunnen ze het dus nog bonter maken met de droprate xD

    Hoop wel dat er nu iets eerder wat met het klagen van ons wordt gedaan en niet weer pas een dag voor het einde van het event -.-

    Edit: de geurbomen kunnen vanaf morgen weer uit het stof vandaan worden gehaald :music:xD

    http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/werte-vom-duftbaum-werden-geändert.78608/#post-3654279
     
    Borkie, LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alles geoogst aan bomen en stallen op 2 velden en kreeg 11 lantaarns + 7 van de buurtjes, kon 3 x leveren aan snorkeltje. xD
    Ik had zitten rekenen: 252:6 dagen=42- 7 burencadeautje= 35 lantaarns per dag om het te halen. xD

    Het sieritem heb ik al vaarwel gezegd en dan maar gaan voor 1 upgrade. :music:
     
    Borkie, LadyFamerieke en leni1955 vinden dit leuk.
  5. deerman54

    deerman54 Forum freak

    vraag me gewoon af of we otterdin na 58 beurten gewoon kunnen blijven voeren ;)
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat kan, moeten er natuurlijk wel genoeg naalden uit de grond komen :pxD
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb nu 8 toverlampen, voornamelijk gekregen van otterdin.
     
    Borkie, -matthias1952- en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  8. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Half veld met stallen en een half veld met bomen geoogst resultaat wederom 0! 0,0000000000000000000000000
    o_Ok de tapijtjes hebben niets opgebracht.
    Sorry hoor, maar dit vind ik wel heel erg triest, ik heb twee lantaarns gekregen van mijn buren, ik heb er nu al geen zin meer in.
    Ik kijk het morgen nog aan, als alles geoogst wordt, komt daar nog niets tot weinig uit dan staak ik gelijk het hele event, dan hoeft de rest ook niet want dan ga ik mijzelf rot irriteren en daar heb ik geen zin in. :mad:
     
    stien56, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. deerman54

    deerman54 Forum freak

    kan uit de bomen ook he thea
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Elf wat veel ik 4 hihiihihi
     
    LadyFamerieke, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik was eraan begonnen, maar haak af.
    kreeg 2 lampen en 159 naalden.
    Reacties doorgenomen met de resultaten en denk ook dat droprate niet oploopt, naarmate je vordert in het spel.
    Succes allemaal, ik ga voor het volgende event.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  12. anneke70

    anneke70 Forumleerling

    voor mij stopt het ook,krijg veel te weinig di.versta wel dat we er geen 100 per dag krijgen maar te weinig is te weinig
    geen goesting om voort te doen,voor de optimisten veel succes
     
    LadyFamerieke, maad en Borkie vinden dit leuk.
  13. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    kijk het ook even tot mogen vroeg aan , blijft de di zoals nu , dan hou ik er mee op , het hoeft ook niet allemaal zo gemakkelijk te zijn , maar als je uit een veld stallen bijna niets aan di krijgt
     
    LadyFamerieke, stien56 en Borkie vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb op dit moment 211 naalden en toch wel 2 lantaarns :wuerg:.Genoeg 9 uurs gewas op voorraad om morgen alles op kwartveldjes te zetten. Laat de bomen en stallen nog maar even een nachtje staan, hopelijk heb ik morgen dan wat meer lantaarns.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  15. hanweij

    hanweij Gevorderde

    o_Ok hier zijn de lantaarns zeldzaam.
    Heb daarom de Howies van de gewone farm-velden verplaatst naar de baha-velden.
    Of het echt zoden aan de dijk zet week ik niet: per Howie 5% extra DI lijkt veel, maar 5% van weinig is nog steeds weinig.
    Toch hoop ik dat dat wil helpen.

    Verder een oproep aan iedereen: stuur je buurtjes een lantaarn!
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  16. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    het event is voor de lantarens moeilijk en niet gemiddeld ze hebben moeilijkheids graad verkeerdt vermeldt
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  17. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Dat heb ik ook gedaan met de howies , dus even wachten tot morgen vroeg
     
    LadyFamerieke, HofvanDromen en Borkie vinden dit leuk.
  18. maad

    maad Forum prof

    Ik was ook begonnen, maar ook afgehaakt.
    Vollemaan event heb ik ook niet gehaald door te weinig drops.
    Was aan laatste item bezig.
    Ik werk me te blubber op mijn boerderij,maar dit wordt hem
    niet
     
  19. -ZombieGirl-

    -ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

    4 lantaarns uit ruim 120 bomen. Serieus? Ik laat verder maar achterwege wat ik denk. Dit event gaat hem niet worden. (Ik zie dat de stallen ook meetellen,daar had ik ook een veld vol van)
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jaaaaaaaaaaa zeggggggggg xD dan moet je die wel hebben dan he ...en raad eens wat Hofje niet heb xD

    Oproep aan Varun 8)

    Mijn allerliefste opperboerenbaas :inlove: Hofje ist inmiddels helemaal duidelijk dat onze liefde niet geheel wederzijds meer is :wuerg:
    Waarom verzin jij steeds de meest vreemde events en met als hoofdprijs de meest vreemde wolkenrijen :eek:
    Wil jij graag dat alle boertjes voorgoed op vakantie gaan soms o_O
    Wat is hier de achterliggende reden van :music: Geld hebben wij boeren amper nog te besteden , ze zeggen dan wel dat het goed gaat met de economie 8) Nouh in farmerama land is de inflatie de laatste jaren niet zo hoog geweest als nu :wuerg:
    Wij moeten maar van alles kopen van jouw , maar eens is de pot met goud toch echt leeg ...:oops:
    Verzin eens een event waar je een wolkenrij kan winnen die TG geeft of eens alle knechten voor 48 uur ...
    Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ons van de boerengrond eens ter wille te zijn ...Wil jij eigenlijk wel dat wij het hier nog leuk en gezellig en het naar ons zin hebben :music:
    Dan zou ik als ik jouw was toch maar is als de sodeju die Drop-Item random gedoe omhoog bij gaan stellen :mad::oops:
    Want anders Varun ...nouh dan gaat Hofje echt heel boos op jouw worden ...euh euh euh :wuerg:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.