Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ben gestrand op 38 keer
     
  2. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Je kan ook iemand feliciteren dan ze veel geluk hebben en niet gelijk deze conclusie maken.
    Ik ben een buur van aagje14 en ik weet dat ze haar stinkende best doet sinds ze het spel speelt en ze heeft er echt veel plezier in.
    Met dit soort opmerkingen zorg je ervoor dat ze dadelijk niks meer schrijft.

    Ik blijf echt zeggen dat je gewoon heel veel geluk moet hebben met zo'n random prijzending.
    Dit is gewoon geen goede opzet van BP, er zijn er die nog meer hebben geleverd en het niet gehaald hebben.
     
    HofvanDromen en jopie vinden dit leuk.
  3. jopie

    jopie Forumkenner

    daar ben ik het volkomen mee eens
    ze is mijn kleindochter en toen ze het spel begon moest ze een naam verzinnen en dat werd aagje 14
    wist zij veel dat er veel accounts werden aangemaakt met die naam
    toen ik het hoorde zei ik m
    maar ze heeft nog steeds veel plezier met haar boerderij en is blij dat ze zo geholpen is en het heeft gehaald
     
    HofvanDromen, LucieSchreurs en Nella58 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De wolkenrij binnen, vanmorgen erg slechte wifi, dus niet meer geoogst, nog wel kunnen inleveren. Gestrand bij 24, net geen gordijn. Kijken watvhet volgende event wordt, heb nu betaalde wifi maar blijf er niet voor op de camping.
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK ben gestrand op 30. Ben er erg tevreden mee
     
  6. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Na anderhalve dag had ik door dat het een waardeloos event was dus ik heb de wolkenrij gehaald en me niet meer druk gemaakt over upgrades, gordijnen enzovoort.
     
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De laatste dag helemaal gemist... sorry buurtjes, geen lantaarntjes meer gestuurd:oops:
    De warmte werd mij even teveel:wuerg:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.