Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jawenawe

jawenawe Forumleerling

heeft er nog iemand 1 lantaarn voor mij, kan ik de beer nog voeren,:p alvast bedankt

dank je wel ajax-fan 83, ik kreeg er 2 tiki-raadselbomen voor:)

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2018
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Tja ook hier niet gekomen bij het eerste gordijn, gestrand op 20. De wolk had ik zaterdag al binnen en daarna door gegaan met voeren van Otterdin. Maar deze was niet zo royaal met uit delen van de Toverlampen. :cry:

3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Helaas ik haal het event ook niet 11 lantaarns tekort. En kopen 11 x 5 tg is me het niet waard:oops:
    Heel veel keer gevoerd maar weinig lantaarns gekregen
    De meeste van me buren iedere dag 20 kados 7 dagen
    Jammer hoor weer een event niet gehaald dankzij BP

4. owl.

owl. Levende forumlegende

Helaas ook hier niet het eerste gordijntje gehaald :cry: De wolk had ik al een paar dagen binnen. Als ik van de bomen 4 a 5 drops kreeg, was dat veel en alle velden stonden er vol mee.
    Ik weet het, het is een spel, maar iets royaler met de toverlampen was leuker geweest.

5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Uurtje geleden de laatste lantaarn binnengekregen. Had de beer gisteren op 22 staan dus dacht al dat ik het nooit zou redden.. Vanochtend besloten om toch nog een lang gewas met SM erop te gooien voor de naalden die ik niet meer had. Toegegeven, ik heb nog nooit zoveel lantaarns van de otters gehad als vanochtend. Dankzij deze gulle giften hoefde ik nog maar 1 lantaarn die ik uiteindelijk van een buurtje nog kreeg. De 1ste upgrade van de fabriek binnen, wolkenrij was allang binnen dus dat liep absoluut niet gelijk op.
    Geen voldaan gevoel van dit event, als ik het allemaal zo lees zit er een zeer groot verschil in het krijgen van lantaarns en dat is jammer vind ik.

6. CorinneB

CorinneB Forumkoning

[
    De vraag is eigenlijk: wat vinden ze een gemiddelde speler. Ik zit in level 135, ben geen premium boer, maar heb wel de knechten omdat ik zeer regelmatig speel. Het gebeurt eigenlijk nooit dat ik een event niet haal, de otter was ook geen probleem, maar toch kom ik hier maar tot 20x die beer kunnen voeren. Ik dacht altijd dat ik een gemiddelde speler was, maar dat is dus kennelijk niet zo.

7. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

uiteindelijk gestrand op 137. Even overwogen de laatste 30 lampen te kopen, maar nee, dan maar niet het laatste item.

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoeveel kadootjes kan je vandaag nog ontvangen?

1 gestuurd, nog 1 nodig nu?

9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik heb het gehaald met dank aan de lampjes van heel veel spelers:inlove:

Nu me buigen over de volgende faq

10. aagje14

aagje14 Forumleerling

geen leuke opmerking!!!:cry:

ik heb heel veel lantaarns gehad van mensen die ik ken en die dit spel ook spelen
    en van mijn buren
    mijn dank hiervoor
    en accounts hiervoor aanmaken zit niet in mijn aard heb genoeg aan 1 account

Nella58, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb het vanochtend ook gehaald. Achteraf was de 520 bomenmest niet nodig geweest, maar ik wilde het risico niet lopen.
    Ik vond het geen fijn event met die lantaarns voor de geestbeer. Hoe hard je ook je best deed, geen enkele garantie dat je lantaarns kreeg.

Veel dank aan al die trouwe buurtjes en vrienden, want zonder hen had ik het niet eens gehaald.

Verkeerde start gemaakt met 2 dagen 20 uurs bomen, en een keer met de knecht een hele akker 20 uurs bomen verwijderd, die bijna klaar waren :cry:

Maar toch nog gehaald.

En de kleine boerderij heeft wat minder hard gewerkt, en kwam net bij de 1e upgrade. Dat vind ik prima zo.

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Event compleet gehaald, uit de laatste 10 tapijten opeens 22 lantaarns,
    met dank aan ook de buren en vrinden-lijst totaal ook vele lantaarns van bekomen.

Wel een hoeveelheid van 246 tapijten voor otterdin nodig gehad
    waaruit een gemiddelde kwam van maar 0.68 lantaarn per tapijt dat noem ik nog eens een random van niks.

Al zou ik daar totaal geen tijd voor hebben,
    Toch maar 20 pseudo accounts aanmaken voor de drops gaat het wat makkelijker zoals ik hier lees.

13. thea1963

thea1963 Forum freak

Je zou het bijna gaan doen ja als ze nog meer van dit soort onzin events gaan houden
    (Op het Duitse forum mag het dus waarom zou het hier niet mogen dan :pxD )

14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het mag hier ook hoor .Al een poosje . En je mag sinds die tijd ook bij ruilevents spullen geven aan een ander account van jezelf

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nu ik zo lees dat dit dus mag xD denk ik dat ik inderdaad maar 51 accounts ga aanmaken, nr 52 is er al. Kan ik iedereen op dit forum en buurtjes helpen met dropjes. :music: Heb ik een dagtaak met openen, versturen en weer afsluiten. :wuerg::oops: Dan geen tijd meer om een event te spelen. :eek:

Twas wel een speciaal event, zullen we maar zeggen. xD

Daxter1966 vindt dit leuk.
  16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als ik elke dag 52 lantaarns van jou had gekregen had ik de geestbeer op mn slofjes gehaald :inlove:. het lijkt me alleen heel vermoeiend om zoveel accounts te hebben . Al die wachtwoorden die je moet onthouden brrrr:oops::wuerg:

schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Al die wachtwoorden ben ik morgen al weer kwijt, mag het wel opschrijven. xD Kan het nu al niet bijhouden 1 boerderij. :wuerg:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Alle farmen hetzelfde wachtwoord;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

nou ja zeg is het al afgelopen ik had net 13 keer de beer kunnen voeren wauw bp bedankt voor al die lantaarns zodat ik ook maar 1 gordijn kon winnen pffff.....

20. Nella58

Nella58 Forum-expert

Gefeliciteerd, ik heb de 2de upgrade gehaald, met veel geluk echt waar.
    Zoals aangegeven in mijn eerdere post heb ik 3 accounts, waar ik exact hetzelfde gedaan heb.
    Alleen deze heb ik de 2de upgrade, de andere 2 ben ik tot 30 gekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.