Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik start met alle 3 de baha-akkers vol met 20+ uurs bomen. Eens kijken hoeveel lantaarns daaruit gaan komen.
    En morgenmiddag ga ik dan vooral met het gewas van 9 uur aan de slag. Misschien laat ik 1 akker met 20 uurs bomen staan, voor de lantaarntjes. Afhankelijk van hoe die lantaarns komen.
    We hebben niet veel van dat gewas nodig. En zodra het gewas bij elkaar is, weer bijsturen met ander gewas of met bomen.

    Ik wil toch in ieder geval graag die 2 fabrieksupgrades binnenhalen, en die zitten bij de lantaarns, dus bomen/stallen.
    (Ik doe, behalve de pakhuizen, helemaal geen stallen. Omdat die 4 vakjes in beslag nemen, en toch maar 1 drop kunnen geven.)
     
    jolanda13, LadyFamerieke, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik heb wolkenrijen zat en daar heb ik genoeg aan. iedere keer dezelfde dingen die je krijgt waarom niet eens wat anders? bananen tg of een mooie boom of stal noem maar wat op maar niet elke keer een wolkenrij dus sla dit maar weer over
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga niet voor de wolk en mijn sierveld met schapen haal ik niet leeg. Dat leeghalen gaat wel snel, maar het terug plaatsen is minder leuk.
    Ik neem de gok en ga voor de lantaarns. Vanavond alle lange bomen en aanvullen met hoge stallen. xD Ik zie wel waar het schip strand. 8)
     
    LadyFamerieke, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Laten we samen met de boot gaan:music: . Ik zie ook wel waar het schip strand:D . Het schaapitem is trouwens wel errug leuk;)
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    als ik het goed heb berekend dan hebben we van de witte cactus 4950 planten nodig en 990 drops de naalden dat is 55x90=4950
    en 18 x 55 is 990 lantaarens 42x6=252
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik weet nog helemaal niet hoeveel wifi ik heb de komende week. Ombouwen heb ik ook niet echt zin in. Maar ergens vind ik het toch leuk om te kijken hoever ik kom.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier staan op alle 3 de velden op baha 20+ uurs bomen en ga denk ook alleen maar het 9 uurs gewas gebruiken en in de nacht een lang gewas en als het eventgewas binnen is gaan er weer bomen en een aantal stallen op.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is goed buuf. De boot ligt al klaar in de haven. Errug lekker op het water met deze temp. :D
     
    LadyFamerieke, janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Heerlijk lijkt me het . Fris briesje . Cocktailtje erbij:music:8) . Joepieee . Beter als op een akker staan te zwoegen met deze temperaturen-.-
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    Tj akeuzes keuzes keuzes weet t nog niet of ik allemaal bomen ga knallen of zo laat op bahamarama.
    Eerst maar eens bestuderen vanavond en overwegen te verbouwen........
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik ga in principe weer voor alles. Behalve eventueel het laatste sieritem van de geest-beer. Ik heb een schuur vol sieritems.
    Ik hoop alleen dat de problemen morgen opgelost zijn, want nu kan ik steeds halve akkers opnieuw inzaaien, omdat ze binnen een minuut na zaaien weer spontaan leeg zijn... Zo irritant.
     
    jolanda13, LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga gewoon starten en zie wel hoever ik kom, sieritems hoef ik niet dubbel, heb er toch geen ruimte meer voor.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga gewoon beginnen en zie wel
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  14. inie95

    inie95 Forumleerling

    Ik ben een poosje geleden weer begonnen,
    heb alleen de 2 tropeneilanden en geen waterval open
    wordt een klus, maar begin en zie wel hoever ik kom, niet ver denk ik zo.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De tip is aangepast
    geen tabel deze keer
    Veel succes allemaal
     
    boermars, jolanda13, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Verdorie heb ik alles op de baha vol liggen met kwart veldjes 24 en 18 uurs gewassen kom ik hier lezen en had ik beter bomen kunnen zetten voor de toverlampen. Dan morgen maar ombouwen.

    Iedereen veel suc6 voor welke je ook gaat
     
    LadyFamerieke, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lezen in de faq of tip is vaak 5 minuten :wuerg:
    Die zijn dan heel goed besteed:music:
    Oww ja je kan ook vragen hier....:inlove:
     
    LadyFamerieke, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dus ik neem aan dat je een lantaarntje wil, buur? ;)
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  19. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Dit vind ik een goed plan. Standaard heb ik alleen bomen op de kristalwatervallen en stallen en bomen op het regenwoud. Deze velden eerst leeg maken voor het gewas. Daar je meestal met 10 stuk begint hoeft dit niet alla de minuut, oogsten en weg.
    Daarna weer opbouwen voor de lantaarns, op zich ook wel weer eens goed om te doen.
    @miekje9 wederom bedankt voor je inzet en heldere tip en ik zie verder wel hoe ver ik kom, wel of geen wolkenrij. :p
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    eerst ervoor zorgen dat je met grote akkers genoeg gewas heb om alles met kwartakkers te kunnen inzaaien. ;)
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.