Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

o_O begrijp het niet,zonder al te veel poespas nummer 2 ruim binnen gehaald, nu de rest nog en nee geen premium.

Borkie vindt dit leuk.
  2. thea1963

thea1963 Forum freak

euh, mazzel en geluk denk xD

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En inmiddels de eerste fabrieksupgrade behaald...:music: alles wat ik nu nog aan tapijten kan maken, is meegenomen...:p

Heb sinds vanmorgen niet meer eventgewas gezaaid, maar gewoon Bahagewassen... alle dropjes die vallen, gaan de molen in;)

leni1955 en missy-m85 vinden dit leuk.
  4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Nou die poespas was hier wel nodig. Ik heb een paar keer saguaro met sm moeten gebruiken, om aan lantaarns te komen. heb nu net het eerste gordijn binnen, dus zoals Ron aangaf dat dit met het binnen halen van de wolkenrij (al ruim 4 dagen staat die aan) te behalen zou zijn, nou hier dus niet. Level 178, howies in overvloed, bekers vol, zeg het maar.
    Maar schiet me net te binnen, mijn lantaarns zijn natuurlijk naar [jeanet] gegaan.
    Geeft niet, maar BP heeft hier geen vrienden mee gemaakt.

leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  5. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik haal hopelijk upgrade 2 ook nog wel morgen
    Maar kost wel erg veel moeite deze keer krijg 20 kados per dag daarom red ik het anders niet gered
    S6 verder all
    Gr Tineke

Borkie vindt dit leuk.
  6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ehh, bedoel je niet de saguaro om naalden te krijgen. Lantaarns krijg je namelijk niet op gewassen.

Ik heb net alles wat ik opgespaard heb ingeleverd. Zelf 75x vliegend tapijt gemaakt + de 3x die je bij aanvang hebt gekregen is totaal 78 stuks. Misschien vanwege (voorbereidingen) etenstijd dat weet ik niet maar tussen kwart over 5 en half 6 kreeg ik opeens meerdere lantaarntjes na elkaar. Mijn saldo lantaarns was 21 zelf gekregen, 65 van buren en met tapijtjes inleveren 36 stuks. Dat maakt een totaal van 122 lantaarns en daardoor nu 20x kunnen inleveren bij de geest-beer. Of ik die andere 5 nog ga halen dat zal ik dan morgen wel merken. Ik heb in elk geval tijd tot 13.00 uur.

Borkie vindt dit leuk.
  7. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

:Ddank je wel

Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  8. deerman54

deerman54 Forum freak

is het echt geluk deze voormiddag 2x3 tapijtjes geleverd en twee keer 8 lampjes terug gehad, daardoor ging einde heel snel

Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  9. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Hier nog 34 lantaarns nodig voor de 1e fabrieksupgrade.

Geen lantaarns uit mijn net gemaakte tapijtjes :( .

Heb tot nu toe de meeste lantaarns van trouwe buurtjes gekregen :inlove:.

P.S. als je geen lantaarns e.d. teruggehad hebt, dan komt niet omdat ik het niet gezien heb, maar omdat ik per dag 7 cadeautjes kan sturen en ze nu op zijn.. heb meer buurtjes dan cadeautjes o_O. Probeer ze zo eerlijk mogelijk terug te sturen ;)

Laatste bewerkt: 6 Augustus 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  10. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier kreeg ik net van 2 tapijtjes, 2 toverlampen en 10.800 ep

Nieuwe stand hier is 93 / 16

Morgenochtend kan ik nog het 24 uurs gewas en 20 uurs bomen oogsten en daarmee haal ik geen 54 Toverlampen meer voor de eerste upgrade :sleepy:

Borkie vindt dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Yessss, 1e upgrade gehaald dankzij veel buurtjes en andere lieve mensen, 2 e lukt niet maar ben hier erg blij mee en morgen nog eens kijken hoeveel er nog uit de tapijten komen.;)

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

tweede is binnen
    Wil nu eigenlijk de laatste ook maar binnen halen

Borkie, leni1955 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

185 tapijtjes geleverd, en ik ben er nog steeds niet.
    Kreeg net uit 3 akkers 20 uurs bomen slechts 8 lantaarns.... pffff

Borkie en leni1955 vinden dit leuk.
  14. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Hier geldt hetzelfde als bij heel veel andere boeren. Ondanks stug doorwerken en blijven inleveren van tapijtjes heb ik te weinig lantaarntjes voor de eerste upgrade. Ik heb er nu 19 ingeleverd. Waarschijnlijk kan ik er nog 2, misschien 3 tot het eind van het event inleveren. Dus kom ik er gewoon te kort. En ik had er al rekening mee gehouden en echt heel erg vind ik het niet, maar jammer blijft het. Ik denk trouwens dat BP inmiddels zoveel negatieve feedback heeft gekregen over deze opzet, dat ze een volgende keer wellicht toch iets zullen veranderen (hoop ik:sleepy:xD)

15. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Hier 172 tapijtjes ingeleverd en ben bij 33, dat 2e gordijn komt er dus wel, maar of ik het einde haal?? 54 lantaarns gaat vast niet lukken, of het moet morgen natuurlijk lantaarns regenen (hoop doet leven) jammer!!!

16. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Begrijp er hier niet veel van... Die geest-beer is een dikke flop, je krijgt ze nooit van bomen en stallen.
    De rest is binnen... Dan is het maar zo!!!

17. ladyboss82

ladyboss82 Gelegenheidsauteur

Nu 142 tapijtjes ingeleverd, bij geest-beer 20/42

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben nu aangekomen bij 24/42. xD Veel gb en sterren gekregen, daarnaast ook vaak ep, tep en bd. Een mooi schaap item van mijn buuf en niet te vergeten de sticker voor het plakboek. :music:

Iedereen nog veel succes met het halen van ...... xD

nenek43, Borkie, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

Hier ook ruim 2 dagen klaar met deel 1. 99 keer gevoerd en sta op 13(+ 4 lantarens). Van de laatste 17 tapijten geen enkele lantaarn...wel tig x BD waar ik niets aan hebxD. Van de buren gemiddeld 5 lampjes per dag, vakantietijd denk ik. Enfin, veel te warm om mij er druk om te maken, dan maar geen upgrades.

Borkie vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Begin het toch echt somper in te zien, ik moet nog 3 keer de beer voeren. Maar dat gaat volgens mij niet meer lukken, denk dat ik net voor het gordijntje ga stranden -.-.

En hier geeft de otter ook weinig. Heb vandaag 1 x 2 lantaarns mogen zien en heb zeker meer dan 10 tapijtjes gemaakt vandaag. Heb trouwens nog gewassen voor 30 tapijtjes, ook dat gaat hem niet worden -.-

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.