Praatgroep - Duizend-en-een-boerderijennacht event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Borkie knufje

Nog 19 lantaarntjes dat ga ik halen molen draait alweer
    Cactus bij maken:inlove:
    Zo mooi op de akker:p

gelderblom en Borkie vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier zojuist de 1e up grade gehaald - pfffffff

-mikmak-, BoerAnnelies, Reggaefeeks en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

die upgrade haal je iig niet met 58 keer voeren, ik niet!!!!!!
    Heb niet bijgehouden hoeveel keer maar de 58 had ik 2 dagen geleden al en mijn gewas is nog niet op, wachten is op de naalden.:music:

Stien, gefeliciteerd:)

Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En weer eentje:music: nu 24/42 bij de geestbeer. Lekker relaxed bezig met Baha gewassen, maar vergeet telkens mijn menagerieën enzo weer op te zetten... voor ik het weet heb ik alweer alles vol staan met gewassen. Ach ja, goed voor de voorraad:p

5. deerman54

deerman54 Forum freak

Even een aankondiging en meteen ook een groot dankwoord. :D
    Bedankt miekje en ron voor de nuttige tips die je gegeven hebt, tijdens het spel. Heb deze blindelings gevolgd zonder er mij vragen bij te stellen waarom, en een grote dank aan mijn buren die echt vrijgevig waren.
    Maar moet tot mijn spijt melden dat je mij geen lantaarntjes meer moet sturen want dat het event af is.
    Door een grote merci aan allen die mij hier gesteund hebben. :p

BoerAnnelies, farmermikkie, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. vinc051

vinc051 Forum-overlever

o_Ok hier al 2 dagen klaar met het eerste gedeelte.
    Net 12 keer hulp gegeven aan de spring in het veld maar een enkele lantaarn mogen ontvangen.
    Ben bang dat hier de update ook niet komt.
    ondanks alle oogst op tijd oogsten gewas voldoende

Borkie vindt dit leuk.
  7. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Ik stond verbaasd dat ik uit 62 stal/werkplaats zomaar 3 lantaarns ontving.
    (Het kan dus wel, ondanks dat deze stallen tot nu toe niets opgeleverd hadden).
    Eerste gordijn nu binnen.

Laatste bewerkt: 6 Augustus 2018
    BoerAnnelies, Borkie en stien56 vinden dit leuk.
  8. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier heb ik ook de wolkenrijen en ambachtsproducten gebruikt, maar ga niet nog eens extra SM gebruiken om heel misschien een toverlampje te krijgen van de otters (dat zijn die upgrade gordijnen niet waard), las net op het duitse forum dat iemand er 4.000 SM doorheen heeft gejaagd voor die upgrade gordijntjes :wuerg:

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

9 Tapijtjes ingeleverd maar niet één lantaarn gekregen>:( Zo komen de gordijnen nooit te hangen:cry:

Borkie vindt dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook 8 keer kleedje en geen lantaren te bekennen kraan zit dicht denk ik....nou ja...

Borkie vindt dit leuk.
  11. marliza1

marliza1 Forum prof

Nog steeds 16, gaat niet goed komen met de upgrades.
    Ben der klaar mee.

popje4 en Borkie vinden dit leuk.
  12. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

De stand hier: 16/42. Schiet niet erg op dus. Hopelijk red ik het eerste gordijn, de tweede kan ik sowieso vergeten vrees ik. Maar ik strijd door tot het bittere einde! ;)

popje4 en Borkie vinden dit leuk.
  13. domburg

domburg Junior expert

Misschien een idee om er volgende keer een melding bijzetten: speciaal voor premium boeren.

14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik ben geen premium hoor
    En ik denk dat ik het net ga halen alles.....

Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ben een premiumboer en het gaat mij niet lukken om de tweede upgrade te behalen...:( dus die opmerking klopt niet...-.-

16. thea1963

thea1963 Forum freak

Met alleen premium haal je het denk ook niet, als je van 20 buurtjes of zoals nu op het Duitse forum door mods wordt verteld doormiddel van subjes (nieuwe accounts) je eigen toverlampen zou sturen zou je een heel eind zijn gekomen

Op het Duitse forum gaat het inmiddels er niet al te vriendelijk aan toe tegen de mods en BP (wat begrijpelijk is als er gezegd wordt dat het eerste upgrade gordijntje goed te halen was als je 58 keer de otter had gevoerd en dit na 100 keer voeren nog niet haalbaar is)

Hier is de stand nog steeds 91 /15 :wuerg:

Borkie vindt dit leuk.
  17. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

het is gewoon om moedeloos van te worden.

Borkie vindt dit leuk.
  18. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Met bloed, zweet en tranen ( bloed kwam er eigenlijk niet aan te pas en tranen ook niet maar des te meer zweet) eerste gordijntje binnen :music:en daarmee Duizend-en-één-boerderijnachten afgesloten.

Borkie vindt dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik begrijp de frustratie, maar daar kunnen de mods toch niets aan doen. Die krijgen ook de informatie door van BP. Ik denk dat iemand bij BP zijn bril beslagen was en een 0 is vergeten toe te voegen bij de lantaarns. xDAls ik 20 accounts aan moet gaan maken om gewoon leuk een spel te kunnen spelen en mijzelf elke dag 20 extra drops toe te sturen om een event te kunnen halen, dan haak ik af.
    Vraag mij überhaupt af of dat mag, jezelf zo te helpen met extra accounts.

Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok met premium haal je het niet. Ik kan per dag 15 kadootjes versturen. En krijg er dagelijks veel terug. Maar dan nog haal ik het niet. Ik zit nu op 26. Maar er zitten ook spelers bij die een kistje terug sturen. Als je alles wil halen dan zou je er geld in moeten steken. En dat vind ik te duur. Heb er wel naar gekeken. Maar 1 lantaarn kost 5 tg. Dat vind ik echt van de zotte. Maar ik ben al blij met wat ik wel heb gehaald. De 2de upgrade zal ik ook niet halen

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.