Praatgroep droombestemming

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat doen we. We gaan een actie op touw zetten. Schaapje en Sanne moeten blijven. Wie doet er mee

    Ik ben met een event zover als ik het niet haal, jammer dan. Ik koop ook geen mandjes meer. Zeker niet met die hele lange gewassen. Ik zie ook wel hoever ik kom. Ik heb alle ambachten ook in fase 5. Daar hoef ik het niet voor te doen
     
    blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik heb ook een berichtje gehad van schaapje, dat ze gaat stoppen. Ik sluit me aan bij de meesten hier. Ik ga je heel erg missen, vooral je positieve bijdragen!! Zo jammer!!
    En net als Dexter, ik zal een burenplekje voor je vrij blijven houden.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Schaapje je mag niet stoppen hoor, het is altijd erg gezellig met jou hier op het forum.
    Ik lees altijd graag je verhaaltjes en moet er erg om lachen, denk er nog over na voor dat je gaat stoppen.
     
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Sunt Schaapje! En Sanne ook
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    :( schaapje stopt dat is echt niet leuk. Hoop dat ze toch nog van gedachte veranderd.
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb beide dames een susi-post gestuurd. En hoop daarmee dat ze blijven. Mijn kleine actie:oops:
     
    sanne1000, monique700, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dan ben ik jullie dankbaar, dat jullie er in ieder geval nog iets vanaf hebben gekregen :).
    Ga ook ombouwen en zie wel hoever ik kom.

    Schaapje, wat jammer dat je gaat stoppen :eek:. Zal je vrolijke berichten missen.
     
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Met vleermuis event doe ik wel actief mee. Deze sla ik over. Veel succes een ieder! xxx
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wat jammer. Ik vond dat je altijd zo heerlijk positief was met wat je wel kon halen zonder er s'morgens voor op te staan.
    Bij de vleermuizen kan iedere prijs een leuke zijn.
    Heel erg jammer dat je gaat stoppen. Ik hoop niet dat het door mijn post komt. Die was niet negatief bedoeld.
    Daar lijkt dit al aardig op. Ik hoop dat al deze reacties ervoor zorgen dat schaapje zich toch bedenkt. Misschien een lange vakantie, maar toch hoop ik na de vakantie wel weer terug.

    Alles van de velden af is dus ook niet nodig, onkruid komt er niet meer.
     
    monique700, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  10. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Deze theorie gaat alleen op als je na 44 uur ook genoeg drops hebt. Anders blijft er nog minder tijd over.....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik denk dat ik dit event maar aan mij voorbij laat gaan. Te ingewikkeld, te veel moeite met ombouwen, te veel tijd eraan kwijt, ook al een molenproduct net als bij vleermuizen event. Allemaal redenen genoeg lijkt mij. Bovendien zit ik ook niet te wachten op een wolkenrij met extra spapunten. Heb ik al in level 5 dus.....Ik ga door met het vleermuisevent en misschien, heel misschien doe ik ook nog iets aan dit event, maar dan wel mondjesmaat, op een heel laag pitje:):sleepy:
     
    monique700, blackscorpion64 en maad vinden dit leuk.
  12. maad

    maad Forum prof

    Ik laat het ook aan mij voorbijgaan,met dezelfde redenen als die jij aangeeft.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De items in eerste deel zijn ook wel erg leuk en de tep is ook niet verkeerd;)
     
    monique700 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik begin er morgen gewoon aan en als ik na 24 uur zie dat de drops niet voldoende uit de grond komen, dan stop ik ermee na fase 4.
    Ik heb de spa toch al op fase 5
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik vind het erg ingewikkeld zo een event vlak voor mijn vakantie:oops: .......en ik ga zondag op vakantie, ik zie wel hoe ver ik kom ..... een ieder die meedoet veel succes;)....
    s6 all
    Gr Tineke
     
    Laatste bewerkt: 13 Juli 2017
    lonnie57, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fijne vakantie
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Lieve buuf, wat jammer dat je gaat stoppen. Ik zal je grappige en leuke verhalen enorm gaan missen op het Forum.
    Ik hoop dat je dit nog leest en je bedenkt. :)

    Ik zal een plekje vrij houden buuf.
     
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Heej schaapje heel jammer dat je gaat stoppen ik ben niet zo actief op het forum maar lees wel altijd je vrolijke berichtjes:oops::oops:
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga schaapje echt missen. Verleden jaar heb ik een moeilijke periode door gemaakt. Gelukkig ben ik mijn farm trouw gebleven. Al had ik daar geen zin in. Maar door de berichten van schaapje, kreeg ik toch weer een glimlach op mijn gezicht.
    Dus Schaapje als je dit nog leest. Heel erg bedankt voor alle mooie lieve positieve berichten die jij hier hebt gepost. Ik heb er veel aan gehad. IK zal je echt missen. Ik wens je dan ook heel veel geluk, succes met alles waar je mee bezig bent. en met wat je gaat doen. Dikke kus en knuffs van mij
    Wil ik er nog wel even bij vermelden dat ook COCO mijn steun en toeverlaat is geweest. o_Ok Coco heeft veel voor mij gedaan toen. o_Ok knuffs en een dikke kus aan Coco
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
    hildemarc, eevee60, maad en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met pijn heb ik net al mijn bomen van baha af gegooid en er lange werkstallen/ stallen en gewassen op gezet. Hoop dat het de moeite waard is morgen.
     
    annigjen, blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.